PDA

View Full Version : Groeihormonen (HGH)


WannaKnowMore
2 december 2002, 18:52
Waarom gebuikt hier niemand hgh tegen haaruitval?
Het zorgt ervoor dat je haren dikker worden en stopt verdere haaruitval en maakt grijze haren weer de natuurlijke kleur.

Het zorgt er ook voor dat je vet verliest, rimpels afnemen, beter slaapt, frisser denkt.

Het word verkocht in pilvorm(dat helemaal niet werkt, en in injecteerbare vorm, dat perfect werkt!

ik weet wel dat het heel duur is en dat je 5 ochtenden per week moet injecteren in de buikvet, maar dat gebeurd met een insulinenaald en daar voel je dus helemaal niks van.

Robster
2 december 2002, 22:05
heya WannaKnowMore

Wat is HGH dan wel niet voor wondermiddel zeg?! Waar staat het voor, wat doet het, wat kost het, waar kan ik het krijgen en kan ik het niet gewoon drinken ofzo? Zo! Vragen genoeg lijkt me!

Groetjes
Robster

WannaKnowMore
2 december 2002, 22:23
kijk hgh is heel duur en alleen op recept te krijgen en die krijg je niet zomaar, je hebt op internet wel sites die hgh verkopen, maar daar zijn ze echt duur, ik kne wel een betrouwbaar adresje ervoor, maar doe eerst je eigen research op www.google.nl en zoek naar hgh of human growth hormone. ik probeer je echt niks aan te smeren, ik zal hier wat sites zetten over hgh.

hgh staat voor Human growth Hormone, na je 21e maakt je lichaam steeds minder hgh aan, waardoor je slechter slaapt, rimpels krijgt, grijze haar, dunnere haren, je botten langzaam verslijten, minder libido, slechter geheugen,minder actief en minder optimisctisch ben.
Als je nu hgh neemt heeft je lichaam dus extra hgh en voel je je weer jong en vitaal, je zal zelfs meer spiercellen krijgen als je erbij traint en je botten zullen ook dikker en sterker worden en hgh is ook een plaatselijke vetverbrander.

Het word in de verengde staten vaak gebruikt als verjongering therapie.

HGH werkt het effectiefst als het in de vet word geinjecteerd, makkelijkst is in het buikvet,je kan het bijjezelf doen en van die insulinenaald voel je helemaal niks, de 1e injectie is wel eng,maar na die injectie zal je denken van "was ik hier nou zo bang voor?

Ër worden ook hgh stimulators verkocht op internet, maartrap daar niet in, want die pillen werken helemaal niet zo effectief als de injecties.

HGH is over het algemeen veel erg duur, ik zal in deze topic ook nog wat sites plaatsen waar jullie zelf kunnen lezen wat hgh allemaal doet.

en als je vragen hebt kan je ze gewoon stellen, want ik weet veel over hgh omdat ik er research over gedaan heb en er veelover gelezen heb, ik ben zelf ook van plan hgh te gebruiken in eind december uiterlijk begin januari, ik zal hier ook mijn resultaten posten, Als jullie willen.

Vin D
14 december 2002, 16:26
die pillen werken niet zo goed als die injecties dat klopt, maar helemaal waardeloos is het volgens mij ook niet. Bovendien zijn die injecties moeilijk te verkrijgen en volgens mij ook te prijzig voor de gewone sterveling.

Maar ik heb wel een vraagje aan je: hoe zit het met het innemen van grote hoeveelheden aminozuren vlak voor het slapen gaan op een lege maag? en dan bedoel ik de aminozuren l-arginine, l-ornithine en l-lysine? Die schijnen het GH gehalte ook aardig op te krikken.

Alvast bedankt voor je antwoord en ik ben wel benieuwd naar je bevindingen bij het gebruik van echte HGH

Haarmannetje
15 juni 2004, 19:38
HGH (het groeihormoon) is een hormoon dat ervoor zorgt dat we ons jonger voelen en er ook zo uitzien. Met het ouder worden verminderd de aanmaak van groeihormoon (vanaf je 20ste ongeveer). Een gevolg hiervan is dat bepaalde mannen (met AGA) ook kalend zijn. Er zijn gevallen waarin een toevoeging van HGH de haargroei weer doet laten terugkeren. Weet iemand hier meer van?

VinDiesel
15 juni 2004, 19:48
laatst werd op hairsite door iemand dezelfde vraag gesteld.

uit m'n hoofd waren ongeveer de antwoorden:

- hgh in pilvorm is min of meer een scam, alleen het geinjecteerde schijnt te werken (maar niet betaalbare voor de normale sterveling)
- hgh zou meer schade doen aan hergroei dan het zou helpen. De achterliggende reden weet ik ook niet meer, gebruik de search op hairsite zou ik zeggen, de vraag is niet zo heel erg lang geleden gesteld.

Jaapie
15 juni 2004, 19:50
Die pillen die ze HGH noemen is niet eens HGH.
Echt HGH is injecteerbaar. Word gebruikt door bodybuilders, en je verandert erdoor in een prehistorisch mens, met misvormde kaken.

Haarmannetje
15 juni 2004, 19:51
Misvormde kaken?

ugh
15 juni 2004, 20:27
Echt HGH zit volgens mij standaard in het lichaam, misschien bij sommigen teveel of te weinig.

Injectie schijnt idd beter te zijn dan iets in pillvorm. Ook kunnen er supplementen zijn die HGH bevorderen, zoals dacht ik o.a. het aminozuur arginine.

Iets hoekigere/mannelijkere kaken kwam dacht ik door o.a. botgroei. Volgens mij niet direct misvormd.

Verder hebben Bodybuilders die aan veel extra HGH vaak dikke buiken (GH-buiken), omdat de organen ook zouden groeien.

Het hangt er maar net van af welke dosering je neemt. Ook had ik ergens gelezen dat het dacht ik je levensduur zou verlengen met een aantal jaar.


Hier wat info met hairloss:
"HGH & The Treatment Of Hair Loss" http://www.advinfoprod.com/hair_loss_treatment_3.htm

lesshair
15 juni 2004, 20:37
Die HGH is shit.... er wordt al jaren beweerd dat bepaalde aminozuren de afgifte/aanmaak van groeihormoon zouden stimuleren. Dit is totale onzin gebleken. Al schijnen er toch enige positieve resultaten geboekt zijn met lecithine en choline.... daar ben ik ook erg sceptisch over trouwens :confused:
Anywho.... echt groeihormoon wordt toegediend als een eiwit en zal dus afgebroken worden als je het oraal zou innemen. Dus je zal het moeten inspuiten, met alle nare gevolgen van dien (groei van ingewanden, gewrichten,botten en suikerziekte). En dan nog... dat het invloed zal hebben op je haargroei ?!?!?!... ik betwijfel het.

pizzacat
15 juni 2004, 23:36
Groeihormonen moet je vanaf blijven, link spul.

Jaapie
20 februari 2005, 13:25
Het schijnt zo te zijn dat HGH voor hergroei zorgt. Heeft er iemand ervaring mee? HGH word vooral illegaal door bodybuilders gebruikt en ook als anti-aging voor oudere mensen. De laatste tijd zie je allerlei supplementen op de markt verschijnen die beweren je HGH natuurlijk met XXX % te verhogen. Ik denk niet dat deze legale supplementen iets tegen AGA kunnen doen, maar ik heb toch een GH-releaser (GABA) besteld. Het echte spul daarintegen (Humatrope, Genotropin, etc.) zou volgens mij best wel eens voor hergroei kunnen zorgen, na wat ik er allemaal over gelezen heb. Ik las ook ergens dat iemand HGH in zijn hoofdhuid injecteerde en zo enorm veel hergroei kreeg. Ik weet niet of dat wel zo geloofwaardig is, want HGH dien je intra musculair te injecteren.

Wat informatie over HGH:
http://www.steroid.com/67.php
http://www.hgh-research.org/
http://www.advice-hgh.com/

lanne
20 februari 2005, 17:36
Deze info heb ik van een site over fybromyalgie geplukt:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/behandeling.fibromyalgie.3.html


Sneller herstel na vermoeidheid door groeihormonen
Arginine en Ornithine voor het stimuleren van HGH productie
Arginine en Ornithine zijn aminozuren. Deze stoffen zetten het lichaam aan tot het produceren van, schrik niet, meer groeihormonen (HGH: Human Growth Hormone). Dat zijn hormonen die wij in onze jonge jaren 's nachts maken om het lichaam aan te zetten tot regeneratie en zelfheling. Als we ouder worden of slecht slapen maken we niet meer voldoende HGH aan zodat de het lichaam niet goed kan herstellen van de drukte van de dag.

Het is moeilijk te meten hoeveel HGH door je lichaam wordt aangemaakt omdat de halfwaarde tijd van HGH ongeveer 30 minuten is. Dus de volgende morgen meet je geen HGH meer. Je kan wel vragen of een arts d.m.v. een bloedonderzoek het somatomedine-C niveau kan bepalen. De hoeveelheid somatomedine-C in je bloed is een maat voor de hoeveelheid geproduceerde HGH. Op deze wijze kan je toch controleren of je een tekort aan HGH hebt.

Als je het lichaam wilt aanzetten om opnieuw voldoende groeihormonen te maken, neem dan een complex van Arginine en Ornithine op een lege maag voor het slapen in. Je moet tenminste 2 uur van te voren absoluut niets eten anders werkt het niet. Een combinatie is een goed product, L-arginine/ornithine 500/250, het is niet goedkoop maar als het voor je werkt is het de moeite waard. Ik adviseer 1 - 3 capsules arginine/ornithine te proberen. Doseer eerst laag en hoog de dosis, als het niet werkt, op tot drie capsules, meer heeft niet echt zin. HGH releasers zijn voor de behandeling van fibromyalgie zeker de moeite waard om te proberen.


Er zijn mij geen nadelige bijwerkingen bekend, alleen maar voordelen. HGH releasers worden o.a. gebruikt voor levensverlenging en ernstige hartklachten (cardiomyopathie, ook een spierziekte).

Jaapie
20 februari 2005, 17:41
Deze info heb ik van een site over fybromyalgie geplukt:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/behandeling.fibromyalgie.3.html


Sneller herstel na vermoeidheid door groeihormonen
Arginine en Ornithine voor het stimuleren van HGH productie
Arginine en Ornithine zijn aminozuren. Deze stoffen zetten het lichaam aan tot het produceren van, schrik niet, meer groeihormonen (HGH: Human Growth Hormone). Dat zijn hormonen die wij in onze jonge jaren 's nachts maken om het lichaam aan te zetten tot regeneratie en zelfheling. Als we ouder worden of slecht slapen maken we niet meer voldoende HGH aan zodat de het lichaam niet goed kan herstellen van de drukte van de dag.

Het is moeilijk te meten hoeveel HGH door je lichaam wordt aangemaakt omdat de halfwaarde tijd van HGH ongeveer 30 minuten is. Dus de volgende morgen meet je geen HGH meer. Je kan wel vragen of een arts d.m.v. een bloedonderzoek het somatomedine-C niveau kan bepalen. De hoeveelheid somatomedine-C in je bloed is een maat voor de hoeveelheid geproduceerde HGH. Op deze wijze kan je toch controleren of je een tekort aan HGH hebt.

Als je het lichaam wilt aanzetten om opnieuw voldoende groeihormonen te maken, neem dan een complex van Arginine en Ornithine op een lege maag voor het slapen in. Je moet tenminste 2 uur van te voren absoluut niets eten anders werkt het niet. Een combinatie is een goed product, L-arginine/ornithine 500/250, het is niet goedkoop maar als het voor je werkt is het de moeite waard. Ik adviseer 1 - 3 capsules arginine/ornithine te proberen. Doseer eerst laag en hoog de dosis, als het niet werkt, op tot drie capsules, meer heeft niet echt zin. HGH releasers zijn voor de behandeling van fibromyalgie zeker de moeite waard om te proberen.


Er zijn mij geen nadelige bijwerkingen bekend, alleen maar voordelen. HGH releasers worden o.a. gebruikt voor levensverlenging en ernstige hartklachten (cardiomyopathie, ook een spierziekte).

Ornithine? Ik had gelezen dat de combinatie L-arginine en L-Lycine voor 700% meer GH zorgt.

Hanna
24 april 2005, 15:56
Ornithine, arginine, lycine, glutamine en nog veel....allemaal in één produkt:

http://www.theregrowth-clinic.co.uk/hghprime.cfm

Heeft nog niemand dat poeder geprobeerd?

Mille
26 april 2005, 23:41
laatst nog op national geographic een documentaire gezien over HGH injecteerbare wel te verstaan, het zou de risico om een kankertumor te ontwikkelen vergroten.

blijft een gevaarlijk spul :o

hairobservator
21 december 2005, 20:09
Nou over dr. gho heb ik mij al eens uitgelaten als dr. blabla en daar blijf ik dan ook maar bij, geloof ook niet zo in een directe toekomst door gepruts met stamcellen en haarfollikels doorsnijden d.m.v. fue-ht etc.. Meneer drs. gho is gewoon uitvinder geil maar zeker géén haarchirurg..

Ben zelf een groot voorstander ervan om de ht-procedures(STRIP/FUE) om te draaien! Dus eerst inplantkanaaltjes te maken voordat er donorhaarfollikels worden weggehaald. Directe eigenhaartransplantatie waarbij de haarwortel/follikel/graft direct wordt verplaatst/geimplanteerd en dus sneller in de bloedbaan terug komt en hierdoor misschien beter/sneller aangroeid!?

Wat ik wel heb bemerkt en zeer opmerkelijk vindt is dat er door fitnessvrienden(bekenden) van mij een versterkte haargroei/haaruitval stop wordt geconstateerd bij een "kuurtje" met groeihormonen(STH), iets dat de laatste jaren aan het toenemen is in populariteit(vooral bij bodybuilders) door een synthetisch verkrijgbare versie, vroeger werd dit uit de hypofysen van doden gehaald(!) en vooral uit Rusland geimporteerd heb ik vernomen! In één geval die ik persoonlijk goed ken is het haar zo dik geworden dat het is gaan krullen!!!!!!! Ook in Hollywood schijnt dit een nieuwe trend te zijn tegen het verouderingsproces(stop-aging), rimpels schijnen weg te trekken, huid en haar komen er uit te zien als in de conditie van de puberteit(aanmaak van nieuwe stamcellen door groeihormonen?) en het schijnt ook zo te zijn dat iedereen door de ogen van een gebruiker van zo´n kuurtje er heel erg oud uit gaat zien!? Wordt vervolgd..

Groeihormonen tegen haaruitval? Dit vindt ik pas echt opmerkelijk en de directe bewijzen heb ik al met eigen ogen gezien.. Alleen is het gebruik verantwoordt en wat als je stopt etc.. Wordt vervolgd..

MVG Dr. med. HAIR

Meer info:
http://www.kennislink.nl/web/show?id=89963
http://forum.dutchbodybuilding.com/

looneytuner
5 januari 2006, 14:27
Op Ebay kan je idd zon HGH kopen voor een 20 euros. Damn, als dat echt wel iets doet ga ik me dat wel kopen denk ik!

Jaapie
5 januari 2006, 15:13
Op Ebay kan je idd zon HGH kopen voor een 20 euros. Damn, als dat echt wel iets doet ga ik me dat wel kopen denk ik!

Haha dat is gewoon een supplement. Er zijn supplementen die GH afgifte bevorderen, maar dat is zo gering dat het een scam is. Echte GH kost flink wat duiten, en wordt alleen gebruikt door de pro bodybuilders (wedstrijden). Wat wel in opmars is onder de creatieve gebuikers, is het hormoon IGF. IGF zorgt ook voor nieuw haargroei.

looneytuner
7 januari 2006, 01:10
Hmmm...Dat is wel interessant, maar krijg je hopen bijwerkingen van dat hoormoon IGF? Dat je je ballen over je schouder kan zwieren ofzo....Maareuh, is dat door Jan met de pet te betalen en kan je er makkelijk aan geraken?
Waarom wordt er hier nt veel over gesproken als het haargroei zou bevorderen?

lexx
7 januari 2006, 14:10
Voor zover ik weet bevorderen groeihormonen bij mannen alleen de groei van borstharen e.d. Met andere woorden: op alle plekken behalve het hoofd, maar ik kan me vergissen. Ik zal het eens aan een endocrinoloog vragen.

Persian
7 januari 2006, 15:16
Ik kan redelijk goedkoop aan een kuur komen, 2 a 300 euro. Het beste HGH wordt voornamelijk gemaakt in Iran, waar ikzelf vandaan kom. Al zou ik het zelf denk ik niet gebruiken.

Mijn neef heeft het een tijd geleden gebruikt en zijn haar ziet er stukken beter uit, om maar niets te zegge over zn lichaam :eek:

Als er veel vraag naar is zit ik erover te denken om het te importeren, maarja dat zien we dan wel weer.

Tiuri
7 januari 2006, 16:04
Voor de geïnteresseerden in dit onderwerp, zie ook deze thread:

Bovine Colostrum

omerta62
7 januari 2006, 16:19
Ik kan redelijk goedkoop aan een kuur komen, 2 a 300 euro. Het beste HGH wordt voornamelijk gemaakt in Iran, waar ikzelf vandaan kom. Al zou ik het zelf denk ik niet gebruiken.

Mijn neef heeft het een tijd geleden gebruikt en zijn haar ziet er stukken beter uit, om maar niets te zegge over zn lichaam :eek:

Als er veel vraag naar is zit ik erover te denken om het te importeren, maarja dat zien we dan wel weer.

Dat lijkt mij geen strak plan Persian.
Tenzij jij een fikse strafzaak aan je gespierde achterste wil hebben.
Het importeren van steroiden wordt op dit moment scherp in de gaten gehouden door de overheid.
Info over alles wat met Dianabol,Deca,stromba etc.te maken heeft kan je vinden op 1 van de meest informatieve sites omtrent deze zaken die ik ken:

http://www.ergogenics.org/

Groet Omerta

Persian
7 januari 2006, 16:28
Dat lijkt mij geen strak plan Persian.
Tenzij jij een fikse strafzaak aan je gespierde achterste wil hebben.
Het importeren van steroiden wordt op dit moment scherp in de gaten gehouden door de overheid.
Info over alles wat met Dianabol,Deca,stromba etc.te maken heeft kan je vinden op 1 van de meest informatieve sites omtrent deze zaken die ik ken:

http://www.ergogenics.org/

Groet OmertaJa daar heb je gelijk in omerta, daarom zie ik er ook waarschijnlijk van af.

Jaapie
7 januari 2006, 16:59
Dat lijkt mij geen strak plan Persian.
Tenzij jij een fikse strafzaak aan je gespierde achterste wil hebben.
Het importeren van steroiden wordt op dit moment scherp in de gaten gehouden door de overheid.
Info over alles wat met Dianabol,Deca,stromba etc.te maken heeft kan je vinden op 1 van de meest informatieve sites omtrent deze zaken die ik ken:

http://www.ergogenics.org/

Groet Omerta

Haha ergogenics. Er staan erg veel onwaarheden op die site. Voor correcte informatie over steroiden en groeihormonen raad ik je aan de volgende sites te bezoeken: http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.steroid.com/drugprof.php

HGH gebruiken om haar te laten groeien is pure waanzin, de mogelijke bijwerkingen wegen niet op tegen die ene paar nieuwe haren.

omerta62
7 januari 2006, 17:53
Haha ergogenics. Er staan erg veel onwaarheden op die site. Voor correcte informatie over steroiden en groeihormonen raad ik je aan de volgende sites te bezoeken: http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.steroid.com/drugprof.php

HGH gebruiken om haar te laten groeien is pure waanzin, de mogelijke bijwerkingen wegen niet op tegen die ene paar nieuwe haren.

Of er onwaarheden staan rond groeihormonen kan ik niet bepalen.
Ik gebruik geen drugs.

Wel vind ik het een informatieve site in zijn algemeenheid.
Verder vind ik de discussie om steroides te gaan gebruiken om haargroei te bevorderen een zinloze.
Het middel is erger dan de kwaal.

Groet Omerta

Haarmannetje
7 januari 2006, 19:31
Als ik een gespierd lichaam krijg van zoiets dan hoeft het van mij al niet meer. Dat is wel het laatste wat ik wil.

omerta62
7 januari 2006, 19:58
Haarmannetje,ik wilde jou eens iets vragen.

Wellicht op het verkeerde draadje maar dat moet mij maar even vergeven worden.
Ik ben uitermate tevreden over mijn gebruik van Fina en de daaruitkomende resultaten.
Mijn uitval is absoluut gestopt en mijn totale "haargevoel"is veel positiever.
Hergroei heb ik niet maar dat verwachtte ik er ook niet van.
Dat is naar mijn mening een dimensie verder dan die van fina.
Wat ik wel heb, en dat word mij momenteel veel verteld, is een sortiment van verkleuring van het pigment van mijn haar..eigenlijk word het steeds donkerder.
Bij mijn slapen heb (of had) ik een lichte grijzing maar dat lijkt ineens veel meer door te zetten.
Mijn vrouw wees mij er echter op dat dat zou kunnen komen doordat de rest van het haar gewoon donkerder wordt.

Is dit een bekend verschijnsel van Finagebruikers?
Of komt gewoon mijn oude haarkleur weer terug?

groet
Omerta

rizla
21 februari 2006, 21:51
ff vraagje snel... is die pure hgh nu al een beetje betrouwbaar te krijgen?
en kost het nogsteeds de hoofdprijs?

thnx :bye:

Jaapie
21 februari 2006, 22:42
ff vraagje snel... is die pure hgh nu al een beetje betrouwbaar te krijgen?
en kost het nogsteeds de hoofdprijs?

thnx :bye:

Wil je het gaan gebruiken dan?

kurt
23 februari 2006, 08:47
ik heb gezien dat er ook van die spray's bestaan die je iedere morgen moet onder je tong sprayen het zou beter werken dan die pillen. natuurlijk niet zoals injecties. op amerikaanse site's zijn er positieve reacties van gebruikers, alee toch voor de reden dat ze het nemen meestal als verjonging van het lichaam, huid spieren enz er zijn geen bijwerkingen, ze zeggen wel dat het niet mag gebruikt worden onder de 35 jaar??

Jeremy
9 mei 2006, 23:05
Heeft iemand ervaring met Symbiotropin van Nutraceutics?
zie voor meer informatie: www.nutraceutics.com (http://www.nutraceutics.com)
of www.tnhc.nl (http://www.tnhc.nl) dit is een nederlandse winkel die dit product verkoopt.

Symbiotropin is een pro-HGH.
Ik wil het graag gebruiken voor extra spiermassa, als het ook goed is voor de haargroei dan is dat zeker mooi meegenomen.

Ik hoop dat iemand ervaring heeft met dit product.

MVG

Jaapie
10 mei 2006, 09:06
Heeft iemand ervaring met Symbiotropin van Nutraceutics?
zie voor meer informatie: www.nutraceutics.com (http://www.nutraceutics.com/)
of www.tnhc.nl (http://www.tnhc.nl/) dit is een nederlandse winkel die dit product verkoopt.

Symbiotropin is een pro-HGH.
Ik wil het graag gebruiken voor extra spiermassa, als het ook goed is voor de haargroei dan is dat zeker mooi meegenomen.

Ik hoop dat iemand ervaring heeft met dit product.

MVG

Zonde van je geld, daar bereik je niets mee.

Jeremy
10 mei 2006, 13:51
kun je me ook vertellen waarom dit niet zal werken????

het word toch niet zomaar geproduceerd?

kurt
26 juni 2006, 10:26
Ik heb enkele jaren geleden eens een reportage gezien van dokter thierry hertoghe, en om eerlijk te zijn hij is een stuk in de veertig en zag er goed uit! daarmee bedoel ik zijn haar en huid... dat heeft hij te danken aan voeding,sport en vooral aan hormooncreme enz. Uit intresse heb ik toch maar zijn boek besteld :rolleyes:

Jaapie
26 juni 2006, 10:35
kun je me ook vertellen waarom dit niet zal werken????

het word toch niet zomaar geproduceerd?

Marketingpraatjes.

tellmemore
26 juni 2006, 13:36
Ik heb enkele jaren geleden eens een reportage gezien van dokter thierry hertoghe, en om eerlijk te zijn hij is een stuk in de veertig en zag er goed uit! daarmee bedoel ik zijn haar en huid... dat heeft hij te danken aan voeding,sport en vooral aan hormooncreme enz. Uit intresse heb ik toch maar zijn boek besteld :rolleyes:

ik zou zeggen houdt ons op de hoogte! Want wij zijn natuurlijk razend benieuwd!!

kurt
26 juni 2006, 14:20
ik zou zeggen houdt ons op de hoogte! Want wij zijn natuurlijk razend benieuwd!!

Ik weet wel dat hij streng is over bepaalde voedingsmiddelen zoals geen koffie, suikers vooral, enzomeer.. maar hij spuit ook hormonen en dat zie ik mij nog niet zo vlug doen... de prijs vooral... en evt bijwerkingen

tellmemore
26 juni 2006, 14:59
Ik weet wel dat hij streng is over bepaalde voedingsmiddelen zoals geen koffie, suikers vooral, enzomeer.. maar hij spuit ook hormonen en dat zie ik mij nog niet zo vlug doen... de prijs vooral... en evt bijwerkingen

Ik bedoelde meer houd ons op de hoogte van de 'interessante' beweringen de beste man in zijn boek doet! Vooral met betrekking tot haarverlies natuurlijk!

kurt
26 juni 2006, 15:10
Ik bedoelde meer houd ons op de hoogte van de 'interessante' beweringen de beste man in zijn boek doet! Vooral met betrekking tot haarverlies natuurlijk!

Ik zal het bekijken maar ik denk dat er bitter weinig zal instaan over haaruitval in het algemeen... hij zegt vooral dat het door voeding en hormonen is dat zijn haar niet meer uitvalt maar of dat voor ons vantoepassing is valt te bezien :D

kurt
8 september 2007, 12:45
Ik heb enkele jaren geleden eens een reportage gezien van dokter thierry hertoghe, en om eerlijk te zijn hij is een stuk in de veertig en zag er goed uit! daarmee bedoel ik zijn haar en huid... dat heeft hij te danken aan voeding,sport en vooral aan hormooncreme enz. Uit intresse heb ik toch maar zijn boek besteld :rolleyes:

weet iemand het adres van die dokter, normaal heeft hij een praktijk in brussel maar ik vind geen adres

concetta
8 september 2007, 21:43
Hoi Kurt,

Ik heb het boek gelezen van Thierry Hertoghe, 'the hormone solution'. Deze dokter gebruikt zelf testosteron en finasteride om zijn haar te behouden. Dat is te lezen in het boek.
Wel vreemd dat hij beide gebruikt. Maar het werkt kennelijk wel.
Hij heeft een website www.hertoghe.info. (http://www.hertoghe.info.)

groetjes

Concetta

Hanna
9 september 2007, 02:15
Testosteron???
Zou jij even een korte samenvatting kunnen geven over hoe testosteron volgens Hertoghe helpt bij haaruitval?

concetta
9 september 2007, 10:05
Hoi Hanna,

Hij legt het heel summier uit in zijn boek, ik kan het niet opzoeken want ik heb het uitgeleend. Wat ik in grote lijnen heb begrepen uit zijn boek dat er veel meer hormonen een rol spelen, o.a. DHEA, groeihormoon, cortisol, in ons lichaam en dat de balans heel belangrijk is. Bij vrouwen met haarverlies kijkt hij heel goed naar de individuele situatie en de tekorten en daar stemt hij de middelen (natuurlijke hormonen) die hij voorschrijft op af. Hij is een endricinoloog, zijn vader en grootvader ook.
Hij is actief op het gebied van de anti aging, organiseert congressen. Dit is een omstreden ontwikkeling in de medische wereld.
Ik vind het een interessante benadering en vrij uniek. In Nederland zijn geen artsen die werken zoals hij. Ik ben niet zo weg van het toedienen van hormonen, maar de individuele benadering en het uitgebreide onderzoek naar meerdere hormonen die een rol spelen spreken me erg aan. Hij zegt ook dat je 40 % van de disbalans kunt oplossen met voeding en voedingssupplementen.
groetjes
Concetta

Hanna
9 september 2007, 12:10
Hallo Concetta,

Ik vind 't ook zeer interessant, behalve jouw laatste zinnetje, want daarmee doelt hij waarschijnlijk op hetzelfde als wat anderen al zo vaak gezegd hebben: veel groenten en fruit, geen koffie, geen suiker, geen alcohol, voldoende zink, magnesium, ijzer, niet roken, veel bewegen, etc.

concetta
9 september 2007, 14:28
Hoi Hanna,

Binnenkort heb ik een afspraak voor een consult, niet bij hem maar bij een arts in zijn praktijk die net zo werkt als hij.
Mijn dunner wordende haar wordt onderwerp van het consult naast andere klachten. Ik ben benieuwd, blijf kritisch en houd jullie op de hoogte.

groetjes
Concetta

concetta
9 september 2007, 14:41
Hallo Hanna,

Wat betreft de voeding, daarover las ik inderdaad niet veel nieuws. Het is wat je schrijft; geen koffie, thee, alcohol en zeer weinig koolhydraten in de vorm van brood, aardappels s.d. Wel veel groenten, fruit, vis en vlees.
De voedingsupplementen gebruikt hij ondersteunend aan de hormonen, bv arginine voor jonge mensen en glutamine voor oudere mensen die een tekort aan groeihormonen hebben. Een tekort aan groeihormonen kan een oorzaak van haarverlies zijn volgens Hertoghe.

groetjes
Concetta

kurt
9 september 2007, 16:29
concetta bedankt voor de link, ik heb zijn andere boek liggen en daar wordt geen finasteride omschreven. nog een vraagje, ik weet dat een consultatie ongeveer 150 euro kost enz maar dat adres op zijn site (weg van bever) vind ik niet terug op straatkaarten ook mijn tomtom vind die straat niet

kurt
9 september 2007, 16:40
jaren geleden die reportage gezien, hij zag er wel jonger uit
http://testosteron.web-log.nl/testosteron/2005/10/testosteronther.html

concetta
9 september 2007, 18:28
Hallo Kurt,

Je kunt op de site zijn telefoonnummer vinden. Als je een consult wilt, stuurt de secretaresse je een uitgebreide vragenlijst toe met een routebeschrijving/plattegrond. Nadat je de lijst ingevuld hebt teruggestuurd word je gebeld voor een afspraak. Ik moet ook nog precies kijken hoe ik er moet komen, de plattegrond lijkt erg onduidelijk.
Hij heeft zelf geen tijd meer voor nieuwe patienten, maar er zijn andere artsen aan zijn praktijk verbonden. Een consult duurt een uur en kost inmiddels 190 euro.

groetjes
Concetta

concetta
9 september 2007, 18:30
Het adres is nog steeds; weg van bever. Dat wordt dus zoeken.

Concetta

kurt
9 september 2007, 19:44
Hallo Kurt,

Je kunt op de site zijn telefoonnummer vinden. Als je een consult wilt, stuurt de secretaresse je een uitgebreide vragenlijst toe met een routebeschrijving/plattegrond. Nadat je de lijst ingevuld hebt teruggestuurd word je gebeld voor een afspraak. Ik moet ook nog precies kijken hoe ik er moet komen, de plattegrond lijkt erg onduidelijk.
Hij heeft zelf geen tijd meer voor nieuwe patienten, maar er zijn andere artsen aan zijn praktijk verbonden. Een consult duurt een uur en kost inmiddels 190 euro.

groetjes
Concetta
spijtig dat hij geen tijd heeft voor nieuwe patienten, zijn ze collega's even goed? zijn zus doet het ook als ik mij niet vergis.als ik het plannetje krijg kijk ik gewoon naar een andere straat en probeer die op mijn tom tom, zijn de wachtlijsten lang?

mvg

concetta
9 september 2007, 20:04
Hoi Kurt,

De wachtlijst is niet lang, ong. 6 weken. Die andere arts werkt op dezelfde manier, dat is alles wat ik weet. Over zijn zus heb ik ook goede berichten gelezen. Maar de wachtlijst bij haar schijnt lang te zijn (12 maanden).
Hij gaat heel grondig te werk, een enorme vragenlijst heb ik in moeten vullen en ik moet 24 uur urine opsparen en meenemen. Daarna volgen bloedonderzoeken (nuchter) in Antwerpen. Het eerste consult en de bloedonderzoeken zijn om de diagnose vast te stellen daarna volgt een tweede afspraak en daar wordt pas een behandeling voorgesteld.
hij gaat wel grondig te werk.

Concetta

kurt
9 september 2007, 20:34
dus eerst naar brussel en dan naar antwerpen, dat worden een paar lange ritjes:rolleyes:
kan je ook afspraken maken voor de late namiddag aangezien ik in schiften werk
morgen zal ik eens bellen om verdere info, en evt een afspraak

kurt
10 september 2007, 22:33
deze namiddag proberen te bellen, geen gehoor

concetta
11 september 2007, 12:10
geoon blijven proberen. ze zijn wel regelmatig aanwezig.

concetta
25 oktober 2007, 12:39
Hallo Kurt,

Inmiddels ben ik bij een dokter geweest uit de praktijk van dr Hertoghe, hij heet Benoit Poutet. Hij spreekt gelukkig ook Nederlands, want mijn Frans is niet meer wat het geweest is.
Het consult duurde ruim een uur. Hij was heel grondig. Hij vermoedde een slecht werkende schildklier, zwakke bijnieren en een tekort aan oestrogeen en testosteron. Hij kijkt veel verder dan alleen haaruitval. Alle hormonen hebben invloed op elkaar dus hij ziet het hele plaatje. Bloed prikken heb ik afgelopen zaterdag gedaan en 22 november heb ik weer een afspraak. Ik vond hem zeer serieus, hij gaat voor een optimale gezondheid en niet alleen maar 'niet ziek', zoals in Nederland. De ranges voor bloedwaardes zoals die in Nederland geinterpreteerd worden zijn voor zieke mensen zei hij en niet voor optimaal gezond. Ik ben benieuwd wat hij gaat voorstellen bij het volgende consult. Teveel hormonen lijkt me niet goed.
Ben jij al geweest ? en wat zijn jouw ervaringen ?
groetjes
Concetta

vrosjnivosj
26 oktober 2007, 00:00
Hallo Kurt,

Inmiddels ben ik bij een dokter geweest uit de praktijk van dr Hertoghe, hij heet Benoit Poutet. Hij spreekt gelukkig ook Nederlands, want mijn Frans is niet meer wat het geweest is.
Het consult duurde ruim een uur. Hij was heel grondig. Hij vermoedde een slecht werkende schildklier, zwakke bijnieren en een tekort aan oestrogeen en testosteron. Hij kijkt veel verder dan alleen haaruitval. Alle hormonen hebben invloed op elkaar dus hij ziet het hele plaatje. Bloed prikken heb ik afgelopen zaterdag gedaan en 22 november heb ik weer een afspraak. Ik vond hem zeer serieus, hij gaat voor een optimale gezondheid en niet alleen maar 'niet ziek', zoals in Nederland. De ranges voor bloedwaardes zoals die in Nederland geinterpreteerd worden zijn voor zieke mensen zei hij en niet voor optimaal gezond. Ik ben benieuwd wat hij gaat voorstellen bij het volgende consult. Teveel hormonen lijkt me niet goed.
Ben jij al geweest ? en wat zijn jouw ervaringen ?
groetjes
Concetta
Voorschrijfgrage dokter.
Wat ik denk dat hij zal voorschrijven:
teweinig estrogeen en testosteron = dhea
(by the way hoe hij dat kan vermoeden is mij een raadsel...)
slecht werkende schildklier = t3 of t4
zwakke bijnieren = corticosteroids

En misschien slaap je niet goed krijg je misschien nog wat melatonine.
hupa die vent is weer x aantal euro rijker

concetta
26 oktober 2007, 11:44
Hallo Vrosjnivosj,

Ik vind je benadering wel erg negatief. Zo'n reactie stimuleert mij niet om mijn ervaringen op dit forum te plaatsen. Ik ben serieus op zoek naar een oplossing voor mijn dunner wordend haar en andere klachten en zet dit op het haarweb om anderen te informeren. Ik ben kritisch maar sta wel open voor een nieuwe aanpak. Mijn ervaring is, na een jaar intensief speuren op het net en van alles proberen, dat er niet een aanpak is die werkt voor iedereen. In Nederland heb ik nog niet een dokter, haarkliniek of dermatoloog gevonden die een goed met het probleem omgaat en je daarin begeleidt. Ik vond het al een verademing dat deze man serieus op het probleem inging.

Concetta

vrosjnivosj
26 oktober 2007, 13:39
Ik ben redelijk negatief over die dokter maar vind het wel interessant.
Negatief ben ik zeker niet over je post. Ik zou graag hebben dat je er blijft over posten.
(Sorry als je je aangevallen voelde)

Vraagje: Hoe nam hij aan dat je beide sexhormonen te weinig had, wat was zn redenering erachter + zn andere gedachten.
Hoe oud ben je?

kurt
26 oktober 2007, 15:23
Hallo Kurt,

Inmiddels ben ik bij een dokter geweest uit de praktijk van dr Hertoghe, hij heet Benoit Poutet. Hij spreekt gelukkig ook Nederlands, want mijn Frans is niet meer wat het geweest is.
Het consult duurde ruim een uur. Hij was heel grondig. Hij vermoedde een slecht werkende schildklier, zwakke bijnieren en een tekort aan oestrogeen en testosteron. Hij kijkt veel verder dan alleen haaruitval. Alle hormonen hebben invloed op elkaar dus hij ziet het hele plaatje. Bloed prikken heb ik afgelopen zaterdag gedaan en 22 november heb ik weer een afspraak. Ik vond hem zeer serieus, hij gaat voor een optimale gezondheid en niet alleen maar 'niet ziek', zoals in Nederland. De ranges voor bloedwaardes zoals die in Nederland geinterpreteerd worden zijn voor zieke mensen zei hij en niet voor optimaal gezond. Ik ben benieuwd wat hij gaat voorstellen bij het volgende consult. Teveel hormonen lijkt me niet goed.
Ben jij al geweest ? en wat zijn jouw ervaringen ?
groetjes
Concetta

hoi concetta
leuk om te horen dat je het goed hebt getroffen bij die arts:), hopelijk voldoet de behandeling aan je wensen ik gun je het van harte. ik heb nog geen afspraak gemaakt maar zal het zeker doen in de nabije toekomst, uiteraard hou ik je op de hoogte
veel succes
mvg
kurt

concetta
26 oktober 2007, 19:51
Je krijgt een vragenlijst thuisgestuurd die je vooraf moet beantwoorden, met erg veel vragen, ong 350. Die vragen hebben betrekking op allerlei lichamelijke en geestelijke verschijnselen. Daaruit maakt hij op naast het gesprek en het lichamelijk onderzoek wat er aan de hand kan zijn. Ik ben 52, dus het is bij mij wel logisch dat ik een tekort aan oestrogeen heb.
KLachten als weinig energie en je slecht kunnen concentreren kunnen weer duiden op een slecht werkende schildklier en bijnieren. Al deze hormonen werken nauw samen en als je van het een tekort hebt, bv oestrogeen, kunnen de andere hormonen ook slechter gaan werken.
Ik houd jullie op de hoogte. Eind november weet ik meer.

Concetta

concetta
22 november 2007, 22:48
Hallo Kurt en anderen,

Vandaag ben ik weer in Brussel geweest bij de praktijk van dr Hertoghe.
Ik heb een bloedonderzoek gehad een paar weken geleden en bij dit consult werden de resultaten en de behandeling. besproken.
Mijn oestrogeen was onmeetbaar laag. De andere hormonen hadden normale waardes, testosteron was ook vrij laag. Er waren nog een paar andere tekorten, B12, vitamine D. Mijn TSH is goed, evenals T3 en T4.
Hij heeft voorgeschreven, oestragel in een kleine dosis. Ook progesterone, dit schrijft hij altijd voor met de oestrogel voor een goede balans. Verder wat voedingssupplementen zoals B12, Q10 en cysteine voor mijn haar. Hij gaat ervan uit dat mijn haar zich herstelt door de oestrogel.
Groeihormonen schrijft hij mij niet voor, hij denkt dat door wat ik nu ga gebruiken ik me al veel beter ga voelen.
Ik ben benieuwd hoe en of het gaat werken en of mijn haar erdoor gaat floreren.

Concetta

vrosjnivosj
24 november 2007, 17:50
Als je test te laag is en hij schrijft oestrogeenzalf + progestosteron (je weet niet ofdat het omgezet zal worden naar testo of oestrogenen. Maar iemand had ooit gepost op het forum dat er progestosteron zou zijn die alleen maar om zou zetten naar androgenen?)
Dan help je de zaak toch niet vooruit?(de testosteron dan) Of het moet zo zijn dat de progestosteron toch omgezet wordt?

Natuurlijk is het moeilijk om testosteron voor te schrijven aan een vrouw.
Ook als is het een lage dosis.

Welke merken voedingssupps heeft hij voorgeschreven of gewoon het ingredient?

Waarom de Q10? Of heeft hij het gewoon voorgeschreven omdat het zou verminderen na + 30 a 35 jaar?

Hanna
25 november 2007, 01:30
Natuurlijk is het moeilijk om testosteron voor te schrijven aan een vrouw.
Ook als is het een lage dosis.

??? Helemaal geen behoefte aan testosteron! :confused:

Wat deze arts voorgeschreven heeft, is prima. Geeft alleen meer kans op borstkanker, trombose etc.

vrosjnivosj
26 november 2007, 12:56
Dit zeg ik niet... Als je test te laag is en hij schrijft oestrogeenzalf + progestosteron. Dan help je de zaak toch niet vooruit?(de testosteron dan)

Is het bewezen dat een lage dosis oestrogenen bij vrouwen met een (te?)laag oestrogeengehalte de kans op borstkanker en trombose vergroot?

Neen maar zeker is wel dat je je goed moet laten monitorren.
En dat je als dokter er voorzichtig moet mee zijn met het voorschrijven van hormonen.

Hanna
26 november 2007, 13:57
Ja, dat is wel bewezen en dat is precies de reden waarom je steeds een mammografie moet laten maken.

vrosjnivosj
26 november 2007, 18:57
Bron?

Hanna
26 november 2007, 22:13
In de bijsluiters van ac-pillen zie je bij de contra-indicaties altijd dat er o.a. geen borstkanker en trombose in de anamnese mag voorkomen; is gewoon te link.

Studies WHI:
http://www.whi.org/findings/ht/eplusp_bc.php

Vivelledot schijnt trouwens beter/regelmatiger door het lichaam te worden opgenomen dan oestrogel volgens dames van heralopecia.com, maar ook daar zie je borstkanker en trombose als contra-indicaties.
http://www.vivelledot.com/Consumer/AboutVivelleDot/Benefits-Risks.aspx

vrosjnivosj
27 november 2007, 17:56
Ja maar weet je ofdat die vrouwen een verlaagde oestrogeenspiegel hadden? Nope...
Maar ik zal niet moeilijk doen je moet er gewoon mee uitkijken.

Hanna
27 november 2007, 18:38
Ja maar weet je ofdat die vrouwen een verlaagde oestrogeenspiegel hadden?

Jazeker, 't gaat namelijk in die studies van WHI om HRT(hormone replacement therapy) bij (post)menopauzale vrouwen.

vrosjnivosj
27 november 2007, 22:00
Oke sorry...
Maar er moet zeker gekeken worden dat het de juiste reden was voor een HRT.
In respect of the individual five years age groups the changes were very different and for the older women especially there were no decreases detectable. It must be expected that frequently the diagnoses of Osteoporosis results in a treatment of hormone therapy over a long period and that the recommendations and statements (as mentioned above) are not implemented sufficientlybron (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?Db=pubmed&Cmd=ShowDetailView&TermToSearch=17701836&ordinalpos=2&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsP anel.Pubmed_RVDocSum)
Ik heb nu weinig tijd maar ben wel geinteresseerd in HRT en ga er zeker meer over zoeken.

pkboy
14 februari 2009, 19:16
beste haarweb mensen


ik ben 22 jarige man en heb sinds me 18de haaruitval .

tot ik het vorrig jaar zat was en er iets aan ging doen want de inhammen werden steeds groter en groter !! daar kon ik absoluut niet meeleven ,ik keek ongeveer 20 ker per dag in de spiegel etcc werd er helemaal depressief van

dus besloot ik vorrig jaar rond deze tijd minoxidl en finasteride te gebruiken er groeide hele kleine haartjes die bijna niet te zien waren en haaruitval zettten steeeds door ...tot ik een half jaar geleden aan HGH(merk =Bluetops Lekker goedkoop) Begon een lichte dosering van 2 IU per dag ! en ! ongeveer na 3 tot 4 maanden gebruik merkte ik dat heel me inhammen dicht Groeide !! het word nu met de maand een stuk gezonder en dikker als of ik weer t kapsel heb van een 18 jaarige !! Voor me aga . ik ben vanplan om dit nog ene halfjaartje door te zetten om te kijken wat t doet . Ik houd jullie op de hoogte :cool:

norwood2
14 februari 2009, 19:28
Ik las dat het een anabole steroide is. Dat moet goed spul zijn dan. :cool:

Nooit eerder gehoord.

pkboy
14 februari 2009, 19:40
Ik las dat het een anabole steroide is. Dat moet goed spul zijn dan. :cool:

Nooit eerder gehoord.



hey het is absoluut geen steroid :D maar word wel gebruikt door bodybuilders voor spier cel vermenigvuldiging ,ouder mensen als anti aging behandeling , kinderen met groei problemen ,hiv patiënten om cel/spierafbraak tegen te gaan .en mensen met hairloss zoals mij dus , het is alleen best wel duur +- 3K per jaar

hier wat meer info er over http://en.wikipedia.org/wiki/Growth_hormone

wesley1982
14 februari 2009, 19:41
zijn dit injecties in het buikvet of zijn het pillen ?
de prijs van injecties waren 500 euro dat weet ik nog

hoeveel kost dit spul eigentlijk ?

ik heb zelfs op bodybuildingsites gelezen dat ze nu zelfs DHT toevoegen, of het in injectie op pilvorm is weet ik niet, maar dit kan toch niet gezond voor het haar zijn ?
het zou wel wonderen doen bij spiergroei...

pkboy
14 februari 2009, 19:45
ik heb ook een jaar in de anabole wereld gezeten in het verleden :P (deca200+testo)
ver verleden zeg maar , nu toch al 2 jaar tussen...
dit zal ook wel men versneld haarverlies verklaren
maar terug bij het onderwerp :

zijn dit injecties in het buikvet of zijn het pillen ?
de prijs van injecties waren 500 euro dat weet ik nog

hoeveel kost dit spul eigentlijk ?

ik heb zelfs op bodybuildingsites gelezen dat ze nu zelfs DHT toevoegen, of het in injectie op pilvorm is weet ik niet, maar dit kan toch niet gezond voor het haar zijn ?
het zou wel wonderen doen bij spiergroei...


prijs mag ik eigenlijk niet normen op ander fora,s weet niet hoe het hier zit

Groeihormoon heeft ieder mens in zijn lichaam een jong persoon maakt +-1.5 Iu per dag
Pil vorm kan je vergeten ! allemaal nep / niet effectief

injectie in buik vet 1 maal daags in de ochtend en ja de prijs 2k/360 dagen trek je conclusie ;)



hier wat meer info er over http://en.wikipedia.org/wiki/Growth_hormone



voor mij werkt het in iedergeval mischien voor de rest hier ook

wesley1982
14 februari 2009, 20:00
ik had men bericht nog gewijzigd en nu staat het nog in het citaat :P

de dosis zal wel niet hoog zijn neem ik aan, want je kan er wel aandoeningen van krijgen , suikerziekte, ook groeien je oren neus , voeten er in sommige gevallen sneller door (dit groeit zowiezo over de jaren,maar het kan versnellen)

organen kunnen er ook nog door groeien, verklaard bolle buiken bij sommige bodybuilders ook

ik ga het nog eens opzoeken, ja dat die pillen nep zijn weet ik hoor :rolleyes:

ik zou er mij mischien nog durven op wagen als laatste poging, maar ik ga eerst kijken wat duta en fluta op 2 jaar gebruik bij mij doet...

best dat je gaat fitnessen he, als je dit toch gebruikt het boost je spiergroei en hersteltijd ook hoor...
en houd je lichaam jong... ook je haar en huid... word in de VS ook toegepast als verjongingskuren...

pkboy
14 februari 2009, 20:04
haha jah dat is een goeie vanje ik ben vergeten te vertellen warom ik met HGH Begonnen ben zo iets duurs doe je niet zo mar ffe ..


ik doe een aantal jaren fitness en door finasteride gebruik ging het wet slechter met bodybuilding (volledig naturel verder) ben ik naar iets opzoeken gegaan wat me prastaties verbeterde en toch niet nadelig voor me haar .. en kwam ik uit Bij HGH tot ik dit posetiefe effect zag was ik eigenlijk dubbel zo tevreden


En groeinde organen etc zou ik me geen zorgen over maken bij 2 IU dat krijg je pas bij een dosering van 20 IU !!

Hanna
14 februari 2009, 22:11
Werkt het niet in de vorm van tabletten of een crème die je gewoon bij een drogisterij kunt kopen?

Alleen maar met illegaal verkregen injectievloeistof?

Dat vind ik toch wel riskant hoor.

pkboy
14 februari 2009, 22:28
nee helaas dat kan je echt vergeten er zijn wel zogenaamde HGH boosters in pil vorm maar dat is echt Fake , en Je hebt gelijk tis erg riscant als je het bij de verkeerde persoon haalt ;) er is erg veel valse HGH in omloop ! Dus erg veel Resercht doen voor je aan zoiets begint !!.


het is ook mogelijk om het bij de aphoteek te halen alsje een recept krijgt van je dokter maar daar moet je erg rijk voor zijn dan praatje over paar duizend euro per jaar :confused:


Werkt het niet in de vorm van tabletten of een crème die je gewoon bij een drogisterij kunt kopen?

Alleen maar met illegaal verkregen injectievloeistof?

Dat vind ik toch wel riskant hoor.

Nicolas D
14 februari 2009, 23:29
nee helaas dat kan je echt vergeten er zijn wel zogenaamde HGH boosters in pil vorm maar dat is echt Fake , en Je hebt gelijk tis erg riscant als je het bij de verkeerde persoon haalt ;) er is erg veel valse HGH in omloop ! Dus erg veel Resercht doen voor je aan zoiets begint !!.


het is ook mogelijk om het bij de aphoteek te halen alsje een recept krijgt van je dokter maar daar moet je erg rijk voor zijn dan praatje over paar duizend euro per jaar :confused:


zoek eens op: argininepoedersupplement verhoogt ook HGH zonder een naald in je buik te moeten steken

Hanna
15 februari 2009, 03:58
Ik heb begrepen dat arginine bloeddrukverlagend werkt en ik heb reeds een lage bloeddruk.
Of glutamine en ornithine ook bloeddrukverlagend werken, moet ik nog uitzoeken.

wesley1982
15 februari 2009, 12:18
groeihormoon zou je vetmassa doen zakken, je spiermassa verbeteren , je lichaam jonger houden (huid/haar ook) , je slaap verbeteren enz....
het enige dat mij bang erover maakt is die kans op suikerziekte...
al zal dit wel in veel hogere doseringen zijn dan 2 IU , bodybuilders kunnen het dubbele gebruiken...
is 1 IU ook al niet efficient ? aangezien we een 1,5 IU aanmaken in de hersenen ?

beetje meer info over HGH :
engels :

http://www.mayoclinic.com/health/growth-hormone/HA00030

http://www.personalhealthfacts.com/antiaging/hgh.html
----------------------------------------------------------------
nederlands :

http://www.bodypage.nl/welkehormonen1.htm

http://www.novonordisk.be/documents/article_page/document/GHT_volw.asp

pkboy
15 februari 2009, 13:03
het is te proberen 1 tot 1.5 IU dat is toch al weer het dubbele van je normale aanmaak


groeihormoon zou je vetmassa doen zakken, je spiermassa verbeteren , je lichaam jonger houden (huid/haar ook) , je slaap verbeteren enz....
het enige dat mij bang erover maakt is die kans op suikerziekte...
al zal dit wel in veel hogere doseringen zijn dan 2 IU , bodybuilders kunnen het dubbele gebruiken...
is 1 IU ook al niet efficient ? aangezien we een 1,5 IU aanmaken in de hersenen ?

beetje meer info over HGH :
engels :

http://www.mayoclinic.com/health/growth-hormone/HA00030

http://www.personalhealthfacts.com/antiaging/hgh.html
----------------------------------------------------------------
nederlands :

http://www.bodypage.nl/welkehormonen1.htm

http://www.novonordisk.be/documents/article_page/document/GHT_volw.asp

krazy22
15 februari 2009, 21:27
interessant,doe ook aan fitness.

Waar te koop ?als het helpt met terug krijgen van haar waarom niet:P
ben toch bezig met fitness.extratje kan geen kwaad

krazy22
15 februari 2009, 21:39
WAT IS HGH PRECIES?

HGH komt in het lichaam natuurlijk voor als somatropin die uit een 191 aminozuurketting bestaat. HGH zorgt als we jong zijn voor groei van botten, spieren en andere weefsels.
Als we volwassen zijn houdt HGH zich meer bezig met het behouden van spieren, zorgen voor een sterk immuun systeem, stofwisseling regulatie en handhaaft en herstelt de huid en andere weefsels.

Onze eigen natuurlijke aanmaak is het hoogst tijdens de pubertijd (met name tijdens de groei spurt) De daling van de natuurlijke aanmaak begint vooral boven de 30 effect te hebben, tegen de tijd dat we 60 zijn maken we ongeveer 10% aan in verhouding van de aanmaak tijdens onze jeugd.

De gevolgen hiervan:

Meer vet toename
Spierafbraak en zwakkere botten(osteoporose)
Slechtere huidstructuur
Verminderde hersenenfunctie, verlies van intellect met het verouderen.
Verminderde seksuele prestaties.
Daling van algemene fysiek en geestelijk gesteldheid
Verlaging van het herstel tijdens perioden rust (slaap)
Depressie en moeheid.

Voor bodybuilders zijn HGH en IGF-1 de enige substantie die hyperplasie in werking kunnen stellen, dus het creëren van nieuwe spiercellen. Terwijl anabolen steroïden hypertrofie kan veroorzaken (dus de groei van die cellen). Ook verbetert HGH de eiwitsynthese wat dus de hypertrofie weer ondersteund. Verder versterkt HGH bindweefsels, kraakbeen en pezen.

HOE WORDT HGH VRIJGEGEVEN IN HET LICHAAM?

HGH wordt afgescheiden in het lichaam door hypofyse-voorkwab. De afgifte wordt in de hersenen geregeld door twee stoffen: 'growth hormone releasing factor' en somatostatine. Ze komen via speciale bloedvaten in de hypofyse. 'Growth hormone releasing factor' heeft als functie het stimuleren van de afgifte, terwijl somatostatine de afgifte juist afremt. Groeihormonen worden niet gelijkmatig geproduceerd maar in korte perioden. De aanmaak van groeihormonen vindt plaats bij lichaamsbeweging (stress) en ongeveer twee uur na het inslapen. Tijdens de eerste uren van slaap (diepe slaapstadia), wordt Somatostatin uitgezet en GHRF wordt aangezet, resulterend in uitbarstingen HGH.

Zodra HGH wordt vrijgegeven, is het zeer kortstondig, meestal ongeveer een half uur. Tijdens dit half uur, gaat het naar de lever wat als gevolg IGF-1 gaat produceren.

HOE DOET HGH ZIJN WERK?

Zoals hierboven vermeld, is HGH kortstondig, maar alsnog is het effect vrij groot, direct dan wel indirect.

Een van de directe gevolgen van HGH is dat het bindt op een aantal receptoren. Met name de receptoren bij vetcellen worden aangesproken en gestimuleerd vet af te stoten/geven. Als er genoeg stress is geweest op de spiercellen door trainen kan er hyperplasie ontstaan(celdeling)

Indirect zorgt HGH dus voor productie van IGF-1 in de lever. IGF-1 zorgt op haar beurt weer voor herstel en versterking van kraakbeencellen die de beengroei stimuleren en de creatie van nieuwe spiercellen. IGF-1 zorgt verder voornamelijk voor eiwitsynthese in de spieren.(herstel)

Verder heeft het natuurlijk ook minder positieve gevolgen, de belangrijkste 2 zijn de verminderde insulinegevoeligheid en daling van de werking van de schildklier (conversie van T-4 naar T-3) Dit is dan ook de reden waarom mensen die HGH gebruiken T-4 of T-3 erbij nemen om dit te compenseren en dat gebruikers van HGH die ook met insuline te werk gaan deze 2 stoffen beter niet tegelijk kunnen nemen.(alleen het tijdstip bedoel ik hiermee)

HOE VERHOOG IK MIJN NIVEAUS VAN HGH?

Er zijn een aantal methoden om natuurlijk HGH productie te stimuleren, vooral
L-arginine en glutamine stimuleren onze natuurlijke aanmaak. Echter dit zal niet voldoende zijn om er daadwerkelijk iets van te merken.
Dus dan blijft er maar 1 ding over: injecteren van HGH.

INJECTEERBARE HGH EN HET GEBRUIK

HGH komt alleen voor als gevriesdroogd poeder. Mocht je het vloeibaar tegen komen is het FAKE. Je kunt HGH intramusculair injecteren maar de meeste mensen kiezen toch liever subcutaan (onder de huid) wegens het gemak. Er zijn zover ik weet geen studies of logs van gebruikers die voordelen halen met lokale HGH in getrainde spieren. HGH is vrij onstabiel van aard, daarom moet het tegen hitte en licht worden beschermend. Bewaar het daarom in een koelkast. (Maximaal 48 uur er buiten als richtlijn)

HET OPNIEUW SAMENSTELLEN VAN EN HET METEN VAN HGH

Aangezien HGH in gevriesdroogd poeder komt moet je het eerst verdunnen met een vloeistof. Het meest gebruikelijk is Bacteriologisch Water (BW), Steriel Water, of zelfs vloeibare vitamine B12. Het verschil tussen BW en Steriel water is dat BW eigenlijk steriel water is met een kleine toevoeging van Benzyl alcohol. Het voordeel van het kiezen van BW boven steriel water is dat de HGH (opgeloste versie) langer stabiel blijft. (tot wel 3 weken)

De gevriesdroogde vials HGH komen meestal in 10 i.u. voor, maar ook andere doseringen zoals 8 i.u. zijn ook verkrijgbaar alleen minder voorkomend bij ons in Nederland.
Dus gaan we voor het gemak uit van vials 10 i.u.

HET OPNIEUW SAMENSTELLEN

1.) Neem een alcoholdoekje en veeg het rubber van de HGH vial en van je oplossing af(BW, steriel water, B12).

2.) Neem een injectie naald en zuig de oplossing op. Meestal is dit 1 ML BW wat bijgeleverd wordt. Maar houdt rekening met deze doseringen want dit zal later bepalen hoeveel je moet nemen voor het gewenste aantal te injecteren i.u. Spuit de oplossing hierna bij de HGH. Doe dit rustig!

Zelf vul ik vaak de injectie naald met een beetje lucht en doe dit in de HGH vial. De reden hiervoor is dat er onderdruk is in de HGH vial. Als je dus niet oppast tijdens het verdunnen wordt de verdunning en een keer naar binnen gezogen. Dit kan je HGH beschadigen. Door dus eerst de onderdruk weg te namen heb je hier geen last meer van.

3.) Neem daarna even de tijd, totdat alles volledig is opgelost. Hierna is de HGH klaar voor gebruik. Als je niet alles in 1x neemt moet je alsnog het terug zetten in de koelkast. Als je BW hebt gebruikt is het 3 weken stabiel met Steriel water ongeveer 5 dagen.

HET METEN

Als je dus een 10 i.u. HGH had en verdunt hebt met 1 ML BW dan is 1ML=10 i.u.

Dus zuig met een insuline naald voor bijvoorbeeld 5 i.u. dan 0.5 ML op.
De makkelijkste insuline naalden om mee te werken:
Microfine insulinespuiten 0,5ml U100 0,33mm (29G) x 12,7mm (25 euro per 100 stuks)
http://www.trio-medical.nl/microfine...mm-p-1966.html (http://www.trio-medical.nl/microfine...mm-p-1966.html).

De verdeling op deze insuline naalden is nauwkeurig.
Er gaat dus 0.5 ML in deze 0.5 ML is verdeeld in 50 streepjes (per 10 een grotere)

DOSSERING

Allereerst wil ik zeggen: verwacht geen wonderen. Als je bijvoorbeeld 10 KG spier wilt aankomen in 10 weken dan ben je met HGH aan het verkeerde adres. HGH heeft de tijd nodig om zijn werk te doen (minimaal 4 maanden of langer) De reden hiervoor is dat de aanmaak van IGF-1 in de lever door HGH cumulatief is van aard. Dus hoe langer gebruik hoe hoger de IGF-1 niveau’s (er is wel een maximum). Het verbeterde gebruik van de voedingstoffen en mobilisering van vet zal wel snel merkbaar zijn, maar de daadwerkelijke zichtbare veranderingen van de spieren komen pas vaak na 3 maanden.

Voor anti-veroudering, algemene gezondheid & vet mobilisering
Voor deze doeleinden, zal een dosis 2-3 iu's per dag voor de meerderheid volstaan.

Voor het bereiken van spiergroei en het wezenlijk verbeteren van de lichaamssamenstelling
Met deze bedoeling zal een dosis 4-8 iu's per dag noodzakelijk zijn. De meeste mensen zullen zeer goed gaan bij een dosis van 4-5 iu's per dag.

De meeste mensen ervaren, vooral bij de eerste keer HGH gebruik pijn in de gewrichten, het hoogte punt is meestal rond de 3-4 weken gebruik.
Daarna zal het wegtrekken. Daarom kan je beter bij de eerste keer gebruik van HGH de dosering opbouwen en bijvoorbeeld te starten met een dosering van 2 i.u.

Bij doseringen hoger dan 2-3 i.u. per dag heeft het verdelen van de dosering gunstig effect omdat je lichaam niet gewend is met hogere doseringen om te gaan.

Hoeveel dagen per week te injecteren?

ELKE DAG

Er zijn talloze theorieën over het gebruik van HGH, de benodigde doseringen zijn wel vrij wel bekend voor vetverbranding en spiergroei,
echter wat nu het meest effectief is wat betreft het aantal dag per week te injecteren is nog vrij onduidelijk.

De meeste “experts” zijn er wel allemaal over eens dan 7 dagen per week (oftewel ED) op lange termijn niet nodig is en geen beter resultaat levert dan 6 on/1 off of 5 on/2 off. Er is alleen in de eerste X aantal weken een voordeel voor de opbouw van IGF-1 niveau's (cummulatief)

Naast de besparing in de kosten is het ook nog gedeeltelijk wetenschappenlijk te onderbouwen.
Dit komt omdat natuurlijk gezien zeker in je jeugd HGH ook vrij komt in kortere perioden van ongeveer 4 dagen van hogere doseringen en daarna weer tot normale niveau’s daalt.
(zie burst theorie voor meer uitleg).

Verder zou het voordelen opleveren voor eventuele onderdrukking (wat minimaal is) zodat je natuurlijke productie beter blijft functioneren.

OM DE DAG

De laatste tijd komen er meer gebruikers die voor de EOD aanpak kiezen of alleen injecteren op trainingsdagen. De motivatie voor alleen op trainingsdagen te injecteren lijkt me vrij duidelijk omdat dan de spierherstellende eigenschappen van HGH het best benut kunnen worden. Echter dit is niet de belangrijkste motivatie voor velen. Veel gebruikers hebben minder last van bijwerking door EOD te injecteren (bijv 10 i.u. EOD) tegenover ED injecties (bijv 5 i.u. ED) Voornamelijk last van gewrichtpijntjes is bij velen stukken minder.

4/3 / Alleen op trainingsdag

Er zijn ook gebruikers die 4 on 3 off HGH gebruiken dit zijn vaak mensen die dan ook 4 x in de week trainen. Dit is dus zowat het zelfde als EOD. Sommigen kiezen ervoor ook op deze 4 dagen hogere doseringen te gebruiken (dit gaat de kant op van de burst theorie)

KEUZE

De keuze voor welke aanpak het meest effectief is ligt aan de gebruiker zelf. Welke dosering hij neemt per dag en met welk protocool hij de minste bijwerkingen ervaart.

Misschien een goed idee is de eerste X aantal weken wel elke dag te zetten omdat igf-1 levels zo snel mogenlijk omhoog te krijgen en daarna over te stappen naar EOD, 4/3 of 5/2.

Elke dag injecties op lange termijn heeft dus geen toegevoegde waarde alleen dat je portemonnee wat leger begint te worden.

Het is wel aanbevolen, maar geen must dat als je minder dagen injecteert, dan je dan op de dag dat je WEL injecteert ook de dosis hoger is dan dat je het elke dag zou doen zodat je ongeveer even hoog zit in het aantal i.u.'s per week.

Voorbeeld / ideeen

Start:Week 1 t/m 8
Snel opbouwen hoge IGF-niveau's
5 i.u. ED (35 i.u. per week)

Daarna: Week 9 t/m 20-30-40(etc)
5-7 i.u. 5 on /2 off (25-35 i.u. per week)
of
5-9 i.u. 4 on /3 off (20-36 i.u. per week)
of
5-10 I.u. EOD (17.5 tot 35 i.u. per week )

TIMING

Zoals eerder vermeld produceert het lichaam zelf tijdens de eerste uren van slaap en vlak na trainen eigen HGH.
De beste tijden voor het injecteren van HGH (bijvoorbeeld van 5 i.u. per dag) zou dan zijn bij opstaan en ergens in de middag (als je ’s avonds traint).
Dit is vooral goed voor de sporters die maximaal willen groeien.

Echter voor het gebruik tegen ouderdom is het beter om het natuurlijke proces na te bootsten, dus is vlak voor het slapen beter.

Compensatie van de negatieve effecten :

Voor de verminderderde werking van de schildklier:
T3 25-50 per dag of 100-200 MCG t4 per dag.
Het wordt laatste tijd gebruikelijker om t4 te nemen
(voor onderbouwing zie andere thread)
efficienter maken van HGH!!
http://www.mindandmuscle.net/mindand...D=42&pageNum=1 (http://www.mindandmuscle.net/mindand...D=42&pageNum=1)

Voor de insulineweerstand:
Het injecteren van een paar i.u. insuline.
Er zijn ook een aantal natuurlijke alternatieven:

Voeding
Uit onderzoek is gebleken dat sommigen gewoonten met eten effect hebben op de gevoeligheid voor insuline.
Verzadigde vetten zoals gefrituurde vetten zorgen bijvoorbeeld voor MINDER gevoeligheid.
Vezelrijk voedsel en onverzadigde vetten (omega bij voorkeur) zorgen voor MEER insuline gevoeligheid.

Kaneel!
1/8 theelepel bij iedere maaltijd kan in theorie zorgen voor 300% meer gevoeligheid!

Supplementen (allemaal makkelijk te vinden bij supplementen winkels)
De belangrijkste op een rijtje:

L-Arginine:
Bij inname van 2-4 gram L-arginine met een post-workout shake wordt de glycogeen synthese met 30-40% verhoogt.
Verder zorgt l-arginine ook voor N.O. (nitric oxide ) aanmaak

L-Glutamine:
Zorgt ook voor glycogeen synthese, waardoor de insuline gevoeligheid toeneemt.
20 Gram per dag is voldoende

Taurine:
Zorgt ervoor dat cholesterol vloeibaar blijft in het lichaam. Cholesterol werkt negatief op insuline gevoeligheid. Met taurine kan dit dus voorkomen worden .
2-4 gram per dag is voldoende.

HGH + Insuline

Hoe vullen HGH en Insuline elkaar aan of verhinderen elkaar slechte eigenschappen

1. Insuline kan vet opslaan - HGH zorgt voor vet afname/mobilisering

Insuline zorgt voor opname van de benodigde voedingstoffen helaas kan er ook vet mee opgeslagen worden. HGH zorgt juist voor afname van lichaamsvet.
Hierdoor kan je een van de negatieve kanten van insuline gebruik beperken

2. Insuline stimuleert de opname van ongeveer de helft van de aminozuren voor spierherstel en ongeveer de andere helft zorgt HGH voor.

HGH zonder AAS of insuline werkt vooral antikatabool en haast niet anabool.
Dit komt omdat HGH alleen niet de opname van alle benodigde aminozuren voor herstel in de spieren kan stimuleren, voor de andere helft zorgt insuline voor.
Hierdoor instaat er synergie (1+1=3)

Verder is HGH en andere hormonen opgebouwd uit een keten van aminozuren (HGH is 191 aminozuren). Omdat insuline de opname van aminozuren en andere voedingsstoffen verbeterd zou ook in theorie de opname van HGH beter moeten worden in de spiercellen.

3. Insuline verbeterd T-4 naar T-3 conversie – HGH verhindert deze conversie

Dit lijkt me duidelijk. Bij gebruik van insuline tijdens HGH is extra T-4 niet meer nodig of in mindere mate.

4. IGF-1 is langer actief

Verder komt er IGF-1 vrij door HGH en zoals bekend vullen IGF-1 en insuline elkaar uitstekend aan, zodat de IGF-1 langer actief en effectiever wordt.

De toevoeging van insuline is dus een OPTIONEEL
Je kunt de negatieve invloed van HGH op de insulinegevoeligheid al een heel eind compenseren door voeding en bepaalde supplementen.
Echter werkt insuline naast de compensatie voor de HGH ook nog eens als een super nutrient pusher, (zie INSULINE FAQ) en zorgt dus voor synergie.
Maar insuline blijft voor de rest een zeer gevaarlijk middel wat absoluut niet voor beginners is!

pkboy
16 februari 2009, 00:25
erg duur maar z,n geld wel waard het werkt tenminste ik maak dit jaar af nog 6 maanden en dan voor een jaartje stoppen om te kijken of ik de gewonnen haartjes gewoon nog behoud met alleen finasteride dat zou erg mooi zijn

krazy22
16 februari 2009, 00:38
zou fijn zijn wat de prijs is?,in dit forum mag het.dan weten wij ook waar we aan toe zijn.

pkboy
16 februari 2009, 00:48
je moet rekenen op +- 300 tot 400 euro per 100 of 80 IU verpakking

dat zijn de normale Markt prijzen

hoe je er aan komt kan ik helaas geen antwoord op geven ..


ik zou zeggen loop naar de breedste man toe op je sportschool ;) en vraag het hem

Hanna
16 februari 2009, 00:50
Dan is het dus zwaar illegaal.

Linke soep hoor!

pkboy
16 februari 2009, 00:52
veiligste manier via je dokter alles regelen natuurlijk ,of er van afblijven er is heel veel rotzooi in omloop .

krazy22
16 februari 2009, 16:24
zou het best willen gebruiken,maar aan de fina begin ik niet meer.

pkboy
16 februari 2009, 16:32
hmm ik weet niet of t zonder fina ook net zo goed werkt fina reduceert DHT


EN HGH zorgt voor her groei zo zie ik het ?

zou het best willen gebruiken,maar aan de fina begin ik niet meer.

wesley1982
16 februari 2009, 16:35
normaal doen ze HGH bij de gewone testokuren om zo meer massa te houden als je ermee stopt...

ik ben ook nog gek genoeg om het te proberen :P
maar het zou meer voor de fitness dan zijn , en ik ga het toch eerst zo eens laten vallen bij men huisarts... je weet wel , zo dat ik er iets over gelezen had , en zien wat hij ervan denkt...

kevin
16 februari 2009, 16:45
Extra groeihormoon in je lichaam zorgt er ook voor dat je lichaam meer vrije radicalen gaat produceren doordat er meer energie vrij komt. Je kan er dus extra hard van gaan verouderen als je niet oppast.

Hanna
16 februari 2009, 17:14
hmm ik weet niet of t zonder fina ook net zo goed werkt fina reduceert DHT
EN HGH zorgt voor hergroei zo zie ik het ?

Voor hergroei is minoxidil toch echt een verstandigere keuze dan HGH.

david0ff
16 februari 2009, 17:42
Extra groeihormoon in je lichaam zorgt er ook voor dat je lichaam meer vrije radicalen gaat produceren doordat er meer energie vrij komt. Je kan er dus extra hard van gaan verouderen als je niet oppast.

Die heeft ook het warm water niet uitgevonden

Van groeihormoon word je moe! denk aan het aantal uren slaap dat een groeiend kind nodig heeft.
en sneller verouderen van HGH kan echt niet

Hoelang doe je al research naar hgh

Nicolas D
16 februari 2009, 18:27
men schrijft hier dat arginine voor onvoldoende verhoging zorgt, ik ken mensen die het tegendeel hebben ondervonden; zoek eens op het net, je vindt vast en zeker nog getuigenissen die arginine als positief aanzien.
denk dat het veel duurdere groeihormoon in spuitvorm niet wil aanzien dat er een goedkoper alternatief bestaat dat wschl ook gezonder is.

kevin
16 februari 2009, 18:29
Het is niet bewezen, maar het lijkt mij logisch dat je lichaam meer energie, voeding en anti-oxidanten nodig heeft als je je lichaam in overdrive zet door een overmaat aan groeihormonen. Vrij radicalen is een bijproduct van het leven, maar zorgt in overmaat voor het versnellen van het ouder worden. Wie zegt dat je lichaam het aankan?

pkboy
16 februari 2009, 19:27
haha Daarom zien all die oudere mensen er jonger uit sinds ze aan de HGH zitten ? Niet echt logisch vind je niet Hgh Helpt je juist mer hergroei van iedere cel in je lichaam Verjonging dus of zie ik het verkeerd ? .


Het is niet bewezen, maar het lijkt mij logisch dat je lichaam meer energie, voeding en anti-oxidanten nodig heeft als je je lichaam in overdrive zet door een overmaat aan groeihormonen. Vrij radicalen is een bijproduct van het leven, maar zorgt in overmaat voor het versnellen van het ouder worden. Wie zegt dat je lichaam het aankan?

kevin
16 februari 2009, 19:34
haha Daarom zien all die oudere mensen er jonger uit sinds ze aan de HGH zitten ? Niet echt logisch vind je niet Hgh Helpt je juist mer hergroei van iedere cel in je lichaam Verjonging dus of zie ik het verkeerd ? .

Laat mij dan eens bewijs zien?

pkboy
16 februari 2009, 19:51
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=nm8&q=hgh+aging+&btnG=Zoeken&meta=


hier heb je een paar duizend zoek resultaten :)

kevin
16 februari 2009, 20:06
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=nm8&q=hgh+aging+&btnG=Zoeken&meta=


hier heb je een paar duizend zoek resultaten :)

Dat is geen bewijs :confused:. Geef mij eens duidelijk bewijs dat 'all die oudere mensen er jonger uit zien' zoals jij zegt.

pkboy
16 februari 2009, 20:16
Dat is geen bewijs :confused:. Geef mij eens duidelijk bewijs dat 'all die oudere mensen er jonger uit zien' zoals jij zegt.


Doe je research en trek je conclusie of je er wel of niet in gelooft ;)

Ik geloof er in iedergeval wel in :)

kevin
16 februari 2009, 20:52
Doe je research en trek je conclusie of je er wel of niet in gelooft ;)

Ik geloof er in iedergeval wel in :)

Beetje treurige reactie. Kennelijk heb jij te weinig research gedaan om er wat zinnigs over te zeggen.

En het is geen geloof :confused:.

AnthonieH
16 februari 2009, 21:27
Ik vind het net als Kevin wel een beetje eng. Versnelde celdeling, bij iedere deling korter wordende telomeren, sneller naderend einde ... misschien wordt dat jeugdiger uiterlijk wel gekocht met wat laatste levensjaren ...

Maar ik heb me er ook niet echt in verdiept, dus als iemand die zorg op overtuigende wijze kan wegnemen, dan kom ik misschien nog in de verleiding ook ;)

pkboy
16 februari 2009, 22:25
Ik vind het net als Kevin wel een beetje eng. Versnelde celdeling, bij iedere deling korter wordende telomeren, sneller naderend einde ... misschien wordt dat jeugdiger uiterlijk wel gekocht met wat laatste levensjaren ...

Maar ik heb me er ook niet echt in verdiept, dus als iemand die zorg op overtuigende wijze kan wegnemen, dan kom ik misschien nog in de verleiding ook ;)


Daar zit wat in . Er zullen vast nadelen aan vast zitten op langere op termijn daar zijn tot nu toe niet genoeg lange termijn studie,s naar verricht .

Strider
16 februari 2009, 22:49
Daar zit wat in . Er zullen vast nadelen aan vast zitten op langere op termijn daar zijn tot nu toe niet genoeg lange termijn studie,s naar verricht .

Is HGH niet die steriod waar je vergrote organen van krijgt?

pkboy
26 februari 2009, 13:23
het is een 191 amino acid dus Geen Steroid . bolle buik etc kan zeker gebeuren Bij die grote bodybuidlers met 20iu per dag:P

pkboy
27 februari 2009, 00:04
hallo



mijn haar heeft t niveau van 3 jaar geleden ongeveer al bereikt het is al heel dik en inhammen zijn gewoon niet meer zichtbaar

en me fitness doelen zijn ook bereikt .

dus denk er aan om HGH Gebruik eventjes te staken en alleen met minox doorgaan (zonder fina door de LIbido KILL) , Kijken hoe het verder verloopt zonder HGH .


Groetjes :)

krazy22
28 februari 2009, 04:44
Ik vind het net als Kevin wel een beetje eng. Versnelde celdeling, bij iedere deling korter wordende telomeren, sneller naderend einde ... misschien wordt dat jeugdiger uiterlijk wel gekocht met wat laatste levensjaren ...

Maar ik heb me er ook niet echt in verdiept, dus als iemand die zorg op overtuigende wijze kan wegnemen, dan kom ik misschien nog in de verleiding ook ;)


Heb het even nagevraagt,doe namelijk ook fitness,maar HGH zal ieder van hier de oplossing zijn voor waar we mee zitten.HAARPROBLEEM DUS.je zal al je haren terug krijgen(100%),MAAR(zoals altijd) grote nadelen hangen eraan. je zal eerder dood gaan meen ik echt.via dokter gehoord.je leeft te snel door de HGH hormonen.pychologiese problemen,depressie enc enc.

Als zou ik het wel willen gebruiken,Maar 40.50ste jaar haal ik niet:D
en dat maar voor een volle bos haar?
en een dik gespierd lichaam:D,wat je wel voor terug krijgt is een volle vrachtwagen met mooie dames:D

Johnny
28 februari 2009, 11:45
Heb het even nagevraagt,doe namelijk ook fitness,maar HGH zal ieder van hier de oplossing zijn voor waar we mee zitten.HAARPROBLEEM DUS.je zal al je haren terug krijgen(100%),MAAR(zoals altijd) grote nadelen hangen eraan. je zal eerder dood gaan meen ik echt.via dokter gehoord.je leeft te snel door de HGH hormonen.pychologiese problemen,depressie enc enc.

Als zou ik het wel willen gebruiken,Maar 40.50ste jaar haal ik niet:D
en dat maar voor een volle bos haar?
en een dik gespierd lichaam:D,wat je wel voor terug krijgt is een volle vrachtwagen met mooie dames:D

Kom op zeg... dat heb je er toch niet voor over (ik neem aan dat dit geen cynische reactie is).... voor dat geld kan je ook eventueel een haartransplantatie doen, ben je er helemaal van af en kun je nog gewoon de 80 halen.

pkboy
28 februari 2009, 17:00
zozoz :P


dus ik zou me 60ste niet halen na een half jaar lage dosis HGH (1,5 iu +-) dat lijkt me een beetje erg overdreven :)
dosis van 1.5 iu per dag is niet te vergelijke met bodybuilders die tot 20 iu en soms meer gaan .
sylvester stallone is nu 63 Jaar en hij leeft nog steeds ! na al die jaren HGH :)






http://hitdawall.files.wordpress.com/2008/05/sylvestor-stallone3.jpg


groetjes

krazy22
28 februari 2009, 18:37
zozoz :P


dus ik zou me 60ste niet halen na een half jaar lage dosis HGH (1,5 iu +-) dat lijkt me een beetje erg overdreven :)
dosis van 1.5 iu per dag is niet te vergelijke met bodybuilders die tot 20 iu en soms meer gaan .
sylvester stallone is nu 63 Jaar en hij leeft nog steeds ! na al die jaren HGH :)






http://hitdawall.files.wordpress.com/2008/05/sylvestor-stallone3.jpg


groetjes


Was toch haarwerk?,anders goed gedaan met HGH:D
Niet iedereen haald de 60.

krazy22
28 februari 2009, 18:41
http://digilander.libero.it/Sun_King/tommy_sands_as_sylvester_stallone/sylvester_stallone_and_tommy_sands.jpg


Ik zeg je eerlijk,hij ziet er niet meer uit:)misvormd lijkt zijn gezicht.

pkboy
28 februari 2009, 19:06
daar heb je gelijk in maar ja wat verwacht je van een 63 jarige :P

maar bedoel hier mee te zeggen zelfs als je heel veel jaren achterelkaar hgh gebruikt kan je nog gewoon 63 worden en waarschijnlijk nog ouder ;) dus af en toe een half jaartje kleine dosis HGH om je haar in top conditie te houden kan misschien niet veel kwaad .
een paar jaar finasteride en ander medicijnen slikken tegen haaruitval is ook niet all te gezond daar krijg je ook genoeg nare bijwerkingen van :)

Groetjes







een filmpje waar hij het toe geeft ..http://www.huffingtonpost.com/2008/01/18/sylvester-stallone-defend_n_82169.html

pkboy
9 maart 2009, 13:09
hallo weer een update van mij kant



De prijs van HGH valt tegenwoordig nog best mee(als je dichtbij de bron zit ) heb nu een nieuwe leverancier 175 per 100 IU dat is dus +-2,60 dag best wel betaalbaar .

mijn haar situatie is verder prima geen depressies meer etc als ik in de spiegel kijk .ik vraag me alleen nog of ik er nog een paar maanden doorga of binnenkort mee stop ik heb verder geen bijwerkingen .


groetjes:)

Johnny
23 maart 2009, 17:31
hallo weer een update van mij kant



De prijs van HGH valt tegenwoordig nog best mee(als je dichtbij de bron zit ) heb nu een nieuwe leverancier 175 per 100 IU dat is dus +-2,60 dag best wel betaalbaar .

mijn haar situatie is verder prima geen depressies meer etc als ik in de spiegel kijk .ik vraag me alleen nog of ik er nog een paar maanden doorga of binnenkort mee stop ik heb verder geen bijwerkingen .


groetjes:)

Ondanks dat je je vraagtekens kan hebben bij het soort product is het toch wel interessant dat een product er voor kan zorgen dat je veel haar terug krijgt. Als ik dit zo lees heeft het meer effect dan finas/ duta of minoxidil. Heb je trouwens ook foto's gemaakt?

Strider
23 maart 2009, 18:10
daar heb je gelijk in maar ja wat verwacht je van een 63 jarige :P

maar bedoel hier mee te zeggen zelfs als je heel veel jaren achterelkaar hgh gebruikt kan je nog gewoon 63 worden en waarschijnlijk nog ouder ;) dus af en toe een half jaartje kleine dosis HGH om je haar in top conditie te houden kan misschien niet veel kwaad .
een paar jaar finasteride en ander medicijnen slikken tegen haaruitval is ook niet all te gezond daar krijg je ook genoeg nare bijwerkingen van :)

Groetjes

een filmpje waar hij het toe geeft ..http://www.huffingtonpost.com/2008/01/18/sylvester-stallone-defend_n_82169.html

Blablablabla, je moet dit soort posten goed onderbouwen!

Joss
24 maart 2009, 10:09
Hoi: iemand ervaring met GenF20 HGH capsules???

pkboy
7 mei 2009, 22:16
sinds gister gestopt met HGH ! om eventuele bijwerkingen te voorkomen !


het is wel goed geweest zo ..

HGH is niet de juiste oplossing voor haaruitval :)(aangezien het je leven en de groei van alles versnelt !)


dus mensen wacht een goed product af zoals ASC-j9 ? ipv HGH te gaan proberen ..



Groetjes

Doopliss
7 mei 2009, 23:10
En groeinde organen etc zou ik me geen zorgen over maken bij 2 IU dat krijg je pas bij een dosering van 20 IU !!

Waar baseer je dat op?

En doe wat aan je nederlands.. het kan aan mij liggen maar met zo'n gebrekkig nederlands heb ik moeite om mensen serieus te nemen

Hanna
8 mei 2009, 01:55
Waar basseer je dat op?

En doe wat aan je nederlands.. het kan aan mij liggen maar met zo'n gebrekkig nederlands heb ik moeite om mensen serieus te nemen

Daar ben ik het mee eens, maar "baseren" is met één "s" en "gebaseerd" ook. ;)

david0ff
12 mei 2009, 17:04
Hoi,
Na een jaar dutasteride gebruikt te hebben kan ik stilletjes zeggen dat men haaruitval gestopt of op zijn minst geremd is, ik gebruik al twee jaar minoxidil en vind dat het nu tijd is voor iets nieuws.
Ik ben van plan Groeihormoon te proberen, maar vind weinig terug over de invloed van HGH op de haaruitval...
Hier iemand ervaring mee? Of een interessante link?
Greetz

cop
12 mei 2009, 23:09
op bepaalde fintnessforums zijn er die verklaren tot hun haren dikker worden door regelmatig gebruik van HGH...

Hanna
13 mei 2009, 01:21
...., ik gebruik al twee jaar minoxidil en vind dat het nu tijd is voor iets nieuws.

Als het nog steeds goed werkt, waarom zou je dan iets anders nemen?

david0ff
13 mei 2009, 21:07
Als het nog steeds goed werkt, waarom zou je dan iets anders nemen?

Ja daar heb je wel een punt, maar het is zo dat mijn haar nog steeds erg dun is, het valt echter niet meer verder uit maar meer mag altijd!
Voor de rest niemand ervaring? Verder is hgh totaal niet schadelijk, hier zal ik wel veel reactie mee uitlokken maar het is zo

Strider
13 mei 2009, 21:57
Is dit groeihormoon voor jou bedoelt voor je lichaam of je haar?

Hanna
14 mei 2009, 01:26
Als je al dit tijd 2% minox had, kun je overstappen op 5% en als je 5% had, kun je overstappen op Spectral DNC.

Freak out
14 mei 2009, 05:35
Als je al dit tijd 2% minox had, kun je overstappen op 5% en als je 5% had, kun je overstappen op Spectral DNC.

Spectral DNC is effectiever dan Minoxidil 5%?

Ryan R
14 mei 2009, 11:07
Spectral DNC is effectiever dan Minoxidil 5%?


Spectral bevat ook minox 5 procent, daarnaast nog een boel andere (hopelijk) werkzame ingredienten.

david0ff
14 mei 2009, 22:05
Hey ik zit al een tijdje in het fitnessmileu en kan met gerust hart zeggen dat HGH echt niet zo ongezond is. Het schrikt veel mensen af omdat het allemaal wat griezeling klinkt maar een appel eten klinkt ook griezelig als je het nog nooit gedaan hebt.
HGH onderdrukt geen lichaamseigen stoffen in tegenstelling tot anabole steroiden.
Mensen die enkel HGH gebruiken komen amper bij, pak 2 kg in 6maand. Dit veranderd als je er androgeen naast kuurt, en/of insuline naast zet.
De vetmassa/spiermassa verhouding kantelt wel in de positieve zin, maar totaal gewicht blijft redelijk constant (bij enkel hgh)
Ik heb zelf enkele testosteronkuren achter de rug en heb daarmee ook het nodige haar verloren.
Ik heb verder geen ervaring met hgh en haargroei, de mensen die ik ken kuren altijd androgeen tijdens hun hgh kuur dus de testo maakt kapot wat de hgh goedmaakt denk ik dan.
Ikzelf ga begin mei ook aan de hgh, 4iu eod van Jintropin, daarnaast blijf ik trouw men avodart nemen.
BTW vergeet al die orale troep, HGH bestaat enkel en alleen in gevriesdroogt poeder dat in gesteriliseerd water opgelost moet worden.
Als ik binnen een 6 maand met een afro rondloop trakteer ik iedereen hier een biertje, ik ga vanavond nog fotos maken van voor, zal maandelijks een fototje posten
Als iemand me hgh wil sponseren omdat ik als proefkonijn fungeer geef ik graag me rekeningnmr door ;)
Groetjes

En voor de mensen van "waar baseer je je op" ga lekker ergens anders zeiken ik baseer me op internet, studies, kennissen, tijdschriften en binnen 6maand mezelf!

Mathijs
17 mei 2009, 19:43
Helemaal met Davidoff eens. Doe gewoon helemaal je ding en hou ons op de hoogte. Ik hoop dat ik je op een biertje zal moeten trakteren, want dan werkt het dus idd. We wachten af.....................!

Hanna
18 mei 2009, 01:12
Ikzelf ga begin mei ook aan de hgh, 4iu eod van Jintropin, daarnaast blijf ik trouw men avodart nemen.
BTW vergeet al die orale troep, HGH bestaat enkel en alleen in gevriesdroogt poeder dat in gesteriliseerd water opgelost moet worden.


En dan? Injecteren in je hoofdhuid?

wesley1982
18 mei 2009, 01:31
zover ik al gehoord heb word het in je buikvet geinjecteerd...

Hanna
18 mei 2009, 01:34
:eek: En dan moet je dat zelf injecteren?

Volgens mij is dat hele gedoe super illegaal.

En David0ff noemt dat beter dan "al die orale troep"...

wesley1982
18 mei 2009, 09:59
zover ik al gehoord en gelezen heb werkt het enkel bij injectie in je buikvet

die hgh pillen is niets meer dan aminozuren enz dat op natuurlijke manier je aanmaak van groeihormoon stimuleren , maar dit is slecht maar heel klein beetje...
de injecties voegen hogere dosis hgh toe in je lichaam, dit is dan ook waarom het veel beter werkt , maar ik zou het niet durven , je kan er suikerziekte van krijgen , gezwollen buik van organen dat meegroeien , oren , neus , handen en voeten kunnen ook nog groeien... dit is mischien wel dosisafhankelijk , lage dosis zal wel relatief safe zijn, al zal het ook weer van persoon tot persoon afhangen denk ik.... :P

chelios
19 mei 2009, 21:01
het klinkt allemaal geweldig pkboy de resultaten die je hier meld :) maar zou je ze ook kunnen onderbouwen met harde feiten? zoals bijvoorbeeld fotos van hoe je haar vroeger was en hoe het nu is?

david0ff
27 mei 2009, 18:10
Het moet onderhuids geinjecteerd worden, het kan ook intramusculair maar dat word ongemakkelijk daar je tot 2x per dag moet spuiten. Dus gewoon in het buikvet is het gebruikelijkste, die HGH overleeft slechts enkele uren in het lichaal daarom dat er vaak lage dosissen gespoten moeten worden. Ik informeer of het onder de hoofdhuid mogelijk is.
Suikerziekte krijg je niet van HGH, veel BBDers spuiten insuline bij hun HGH omdat het dan veel harder inwerkt op de spieren. Van die insuline kan je wel suikerziekte krijgen op latere leeftijd.
En oraal iets innemen is tig x schadelijker voor de lever dus idd orale TROEP waarbij verhouding gezondheidsschade/resultaat vele slechter ligt dan bij injecties van hormonen.
nog enkele dagen en k vlieg erin dus... duimen!!!
Hou jullie zeker op de hoogte

david0ff
11 juni 2009, 22:33
Hey, heb vandaag men eerste prik gehad.
Zit nu met 236IU en zal dat over 4 maand spreiden met 4IU om de dag.
Alles is heel handig gedoseerd met een prikpen, de pen en HGH zijn van het merk genotropin van Pfizer.
Ik heb er eerst 1 in men buik gezet en nadien kon ik het niet laten om in men scalp te doen en dat ging prima, enkel beetje last van zenuwen
Ik ben benieuwd! fotos volgen zeker, hier alvast fotos van de spulletjes (fotos van op het net de mijne zijn lichter gedoseerd)
http://www.ster0ids24.com/imgprep/genotropin-04.jpg

en de pen
http://www.hgh-clinique.com/images/genotropin2.jpg

Mathijs
11 juni 2009, 23:33
Bedankt voor je info!!

We volgen je nauwlettend. Als je weer meer info hebt dan hoor ik het graag!

Ryan R
11 juni 2009, 23:52
Interessant!

Wat een mooi spul bestaat er tegenwoordig toch he :D

wesley1982
12 juni 2009, 00:11
als er resultaat is ga ik ook aan hgh hoor :P

juist die groei van neus, oren , tenen , organen zie ik niet echt zitten :rolleyes:

jermaine
15 juni 2009, 18:47
ik volg deze thread met interesse maar enig idee waar je het kan bestellen want ik kan daar weinig over vinden

ray
16 juni 2009, 17:55
is dit niet op hairlosstalk bekend?
als dit zo'n geweldig groeimiddel is... dan zouden de pharmaceutische industrie er toch wel meer mee doen?

Beginner
20 juni 2009, 18:27
Zo zeg, eindelijk weer eens iets serieus hoopgevends !

Buiten de eventuele negatieve effecten (grote oren, dood bij 40) is het natuurlijk al een wonder op zich dat er nu een middel lijkt te bestaan dat eens een keertje ÉCHT WERKT >> WONDERMIDDEL ??


Ik vond deze info ff snel via Google (NL-vertaling):

Door de leeftijd van 30 jaar, mensen ervaring deficiëntie van HGH. Daalde HGH symptomen zijn verlies van spierweefsel en een toename van vet. Lage niveaus van HGH vermindert de fysieke mobiliteit en vermindering van de energie-niveaus, verminderen de genezende vermogen, het risico van hart-en vaatziekten en verlaagt ook de levensverwachting van een persoon. HGH heeft een grote verjongend effect op haar. Patiënten nemen HGH behandeling hebben ervaren verbetering in de haren. Volgens een studie, ongeveer tweehonderd patiënten gemeld te hebben nieuwe haargroei en anderen gemeld dat hun haar opgedaan oorspronkelijke kleur terug.

HGH behandeling heeft ook geleid mensen ervaren toegenomen dikte en kleur van haar. Sommige HGH producten op de markt beschikbaar vandaag niet alleen aanzienlijke verbetering in het haar, maar ook grotere dikte en kleur. Deze producten zijn niet alleen minimaliseren grijze haren, maar ook zeer effectief in het veroorzaken van het haar te herstellen en haar lijnen wijken.

HGH heeft een effect gedeeltelijk op haar. Het helpt bij de groei van het haar in de kale plekken. De meeste onderzoeken uitgevoerd is gebleken dat HGH heeft bleek de groei van nieuwe haren en verbeterde haar kleur. Bij veel patiënten de textuur en glans van het haar is gerestaureerd en in sommige van de oorspronkelijke kleur van het haar ook is herwonnen.

Bron: http://www.alwaysbuyhgh.com/hgh-hair.html (http://www.alwaysbuyhgh.com/hgh-hair.html)

>> WONDERMIDDEL ??

Beginner
20 juni 2009, 19:26
sinds gister gestopt met HGH ! om eventuele bijwerkingen te voorkomen !


het is wel goed geweest zo ..

HGH is niet de juiste oplossing voor haaruitval :)(aangezien het je leven en de groei van alles versnelt !)


dus mensen wacht een goed product af zoals ASC-j9 ? ipv HGH te gaan proberen ..



Groetjes
PKBOY, bedankt voor deze update!

Kreeg je last van negatieve bijwerkingen van HGH? Of maakte je zorgen over de eventuele lange termijn effecten?

En ben je tegelijkertijd ook gestopt met fina (omdat je dit een tijdje terug van plan was ivm libido) ?

Alvast bedankt voor het ons op de hoogte houden -zeer nieuwsgierig hoe jouw inhammen nu gaan reageren-, jij vergaart met jouw regime nu toch waardevolle informatie voor dit interessante middel!

Het zou mooi zijn wanneer blijkt dat je dit middel in kuurvorm kan worden gebruiken, eens in de zoveel tijd tot het gewenste resultaat is bereikt. Zo hoef je de HGH niet continue te gebruiken en minimaliseer je de eventuele negatieve bijwerkingen.

Beginner
21 juni 2009, 09:01
ongeveer na 3 tot 4 maanden gebruik merkte ik dat heel me inhammen dicht Groeide !! het word nu met de maand een stuk gezonder en dikker als of ik weer t kapsel heb van een 18 jaarige !!
Zo, ff een nachtje geslapen en ik moet toch kwijt dat ik steeds enthousiaster over dit middel word..

Ik bedoel, als ik zie wat de mensen hier allemaal voor producten gebruiken/uitproberen dan worden er er toch ook enorme risicio's genomen en enorme negatieve bijwerkingen geaccepteerd (bijv verminderd libido: je doet een poging om je haar terug te krijgen - om er knapper uit te zien, maar tegelijkertijd gaat je libido naar de klote, terwijl een normaal libido toch wel prettig is als je nog knap bent...)

En zie dan bovenstaande quote! Ik denk dat voor heel wat haarwebbers dit middel erg interessant is. Zeker als blijkt dat je bijvoorbeeld met een 6 maanden-kuur de hele boel 3 jaar in de tijd kan terugdraaien. En dat misschien maar eens in de 2 jaar en gecombineerd met een lage dosis van 1 of 1.5IU per dag, zodat het met de negatieve bijwerkingen ook wel mee zal meevallen?? Welk ander middel kan zoiets?

In ieder geval, meneer 'WannaKnowMore' tipte ons al in december 2002 (!) over dit middel en vroeg zich toen al af waarom we dit niet voor ons haar gebruikten: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1005

Waar waren we al die tijd jongens?

pkboy
22 juni 2009, 17:51
Zo, ff een nachtje geslapen en ik moet toch kwijt dat ik steeds enthousiaster over dit middel word..

Ik bedoel, als ik zie wat de mensen hier allemaal voor producten gebruiken/uitproberen dan worden er er toch ook enorme risicio's genomen en enorme negatieve bijwerkingen geaccepteerd (bijv verminderd libido: je doet een poging om je haar terug te krijgen - om er knapper uit te zien, maar tegelijkertijd gaat je libido naar de klote, terwijl een normaal libido toch wel prettig is als je nog knap bent...)

En zie dan bovenstaande quote! Ik denk dat voor heel wat haarwebbers dit middel erg interessant is. Zeker als blijkt dat je bijvoorbeeld met een 6 maanden-kuur de hele boel 3 jaar in de tijd kan terugdraaien. En dat misschien maar eens in de 2 jaar en gecombineerd met een lage dosis van 1 of 1.5IU per dag, zodat het met de negatieve bijwerkingen ook wel mee zal meevallen?? Welk ander middel kan zoiets?

In ieder geval, meneer 'WannaKnowMore' tipte ons al in december 2002 (!) over dit middel en vroeg zich toen al af waarom we dit niet voor ons haar gebruikten: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1005

Waar waren we al die tijd jongens?

ik ben nu all een tijdje gestopt met alles behalve minox .mijn haarlijn is nu wel iets verslechterd maar wel redelijk stabiel . de enigste bijwerking die ik ervaart heb was vocht vast houden, dat viel dus wel mee .

voor de mensen die HGH alleen voor hun haar willen gebruiken raad ik het eigenlijk wel af van wegen de eventuele bijwerking (kaak/neus groei /verhoogde kans op een tumor etc) wacht liever nog eventjes op een beter middel zoals ASC-J9.




Groetjes,

david0ff
30 juni 2009, 20:00
Zo zeg, eindelijk weer eens iets serieus hoopgevends !

Buiten de eventuele negatieve effecten (grote oren, dood bij 40) is het natuurlijk al een wonder op zich dat er nu een middel lijkt te bestaan dat eens een keertje ÉCHT WERKT >> WONDERMIDDEL ??


Ik vond deze info ff snel via Google (NL-vertaling):

Door de leeftijd van 30 jaar, mensen ervaring deficiëntie van HGH. Daalde HGH symptomen zijn verlies van spierweefsel en een toename van vet. Lage niveaus van HGH vermindert de fysieke mobiliteit en vermindering van de energie-niveaus, verminderen de genezende vermogen, het risico van hart-en vaatziekten en verlaagt ook de levensverwachting van een persoon. HGH heeft een grote verjongend effect op haar. Patiënten nemen HGH behandeling hebben ervaren verbetering in de haren. Volgens een studie, ongeveer tweehonderd patiënten gemeld te hebben nieuwe haargroei en anderen gemeld dat hun haar opgedaan oorspronkelijke kleur terug.

HGH behandeling heeft ook geleid mensen ervaren toegenomen dikte en kleur van haar. Sommige HGH producten op de markt beschikbaar vandaag niet alleen aanzienlijke verbetering in het haar, maar ook grotere dikte en kleur. Deze producten zijn niet alleen minimaliseren grijze haren, maar ook zeer effectief in het veroorzaken van het haar te herstellen en haar lijnen wijken.

HGH heeft een effect gedeeltelijk op haar. Het helpt bij de groei van het haar in de kale plekken. De meeste onderzoeken uitgevoerd is gebleken dat HGH heeft bleek de groei van nieuwe haren en verbeterde haar kleur. Bij veel patiënten de textuur en glans van het haar is gerestaureerd en in sommige van de oorspronkelijke kleur van het haar ook is herwonnen.

Bron: http://www.alwaysbuyhgh.com/hgh-hair.html (http://www.alwaysbuyhgh.com/hgh-hair.html)

>> WONDERMIDDEL ??

Grote oren, dood bij 40.... Mijn oren zijn een cm gegroeid en mijn neus ook, ik kan nu autos tillen en eet kokend lood....
Allemaal niet geloven, JAAARENLANG dagelijks extreem hoge dosissen hgh kan voor een vergroting van kraakbeen (neus oren gedeeltelijk onderkaak) zorgen, die vergroting is nauwelijks zichtbaar met het blote oog.

Ontopic, ik zit nu reeds enkele weken aan 4IU eod (every other day)
Voel me fit en slaap als een kind, mijn huid is zachter en ziet er gezonder uit, op vlak van haar nog niet veel verandering, dat zou dan ook een wonder zijn.
Greetz David

Hier nog een een stukje voor mensen die graag lezen, heel interessant, ik goei de bron erbij



De ongewenste werking van groeihormonen, de zgn. bijwerkingen, zijn eveneens een zeer interessant en heftig bediscussieerd thema. Allereerst moet gezegd werden: STH heeft geen van de voor anabole/androgene steroïden typische bijwerkingen, zoals reducering van de endogene testosteronproductie, acne, haaruitval, agressiviteit, verhoogde oestrogeenspiegel, viriliseringsverschijnselen bij vrouwen, versterkte water- en zoutretentie, enz. De hoofd problemen zijn in de regel een mogelijk tekort aan bloedsuiker (hypoglycemie) en een mogelijke te trage schildklier. De in zeldzame gevallen ontstaande anti-­lichaamsvorming t.o.v. groeihormonen doet niet ter zake. Hoe zit het met de horrorstories betreffende acromegalie, botvervormingen, hartvergroting, orgaanvergroting, reuzengroei en vroegtijdige dood ? Om deze vraag te beantwoorden, moet een duidelijk onderscheid tussen mensen voor en tijdens de puberteit worden gemaakt. Een lengtegroei van de botten is alleen mogelijk,als de persoon zich nog voor de puberteit bevindt. Daarna is noch door een endogene hypersecretie aan groeihormonen noch door de overmatige exogene toevoer van STH een verdere lengtegroei van de botten mogelijk. Een reuzengroei (gigantisme), die aanvankelijk met een opmerkelijke lichaamskracht en spierhardheid van de betrokkenen samengaat en later , als geen behandeling volgt, met zwakte en dood eindigt, is wederom slechts mogelijk bij mensen voor de puberteit, die tegelijkertijd aan een onderfunctioneren van de geslachtsklieren (hypogonadisme) lijden. Bij mensen, die aan een endogene hypersecretie na de puberteit en een normaal beëindigde lengtegroei lijden, kan het tot een acromegalie komen. De botten worden breder, maar niet langer. Het komt tot een toenemende groei van handen en voeten, en een vergroting van de gelaatstrekken door onderkaak- en neusgroei. De hartspier en de nieren kunnen eveneens toenemen in gewicht en grootte. Dat alles gaat in het begin vaak met een verhoogde lichaamskracht en spierhardheid samen, maar eindigt in moeheid, zwakte, diabetes, hartproblemen en een vroegtijdige dood. Wat nu van officiële zijde graag wordt gedaan, is, bijzonder extreme gevallen van mensen, die aan deze misfuncties lijden, als afschrikwekkende voorbeelden te presenteren en er bij de sportmensen op te hameren, dat het bij een exogene toevoer van groeihormonen hetzelfde lot beschoren is. Dat is echter uiterst onwaarschijnlijk, zoals de werkelijkheid heeft aangetoond. Onder de talrijke atleten, die STH gebruiken, zijn verhoudingsgewijs weinig 2,20 meter grote Neanderthalers met een vooruitgeschoven onderkaak, vervormde schedel, handen die op klauwen lijken, opgezette lippen, naar voren staande boteinden, die bovendien nog met schoenmaat 56 door de omgeving stappen. Om geen misverstand te laten ontstaan: wij willen de mogelijke gevaren van een exogeen STH-gebruik bij volwassenen en gezonde mensen niet bagatelliseren, maar men moet toch ten minste proberen de waarheid in het midden te laten. Acromegalie, diabetes, hartspierhypertrofie, hoge bloeddruk en nier- resp. levergroei kunnen bij een buitensporig gebruik van STH gedurende een zeer lange tijd theoretisch mogelijk zijn, maar in de praktijk - vooral wat de uiterlijke kenmerken bij sportmensen betreft - komen ze blijkbaar maar zelden voor. De problemen, die het vaakst optreden met STH ontstaan, volgens de ervaring, voornamelijk dan, als de atleet van plan is, bovendien nog insuline te gebruiken


http://www.bodypage.nl/groeihormonen_of_sth.htm

Beginner
13 juli 2009, 22:27
Beste mannen,

Jullie krijgen er weer een extra testpersoon bij :D Heb het ff laten bezinken enzo en ik ga het doen.

Ben het helemaal eens met David0ff over de bijwerkingen. Extreme bijwerkingen zijn alleen te verwachten bij extreem gebruik.

Ook nog ff naar de tip van PKBOY gekeken, ASC-J9, maar ik kan niet zeggen dat ik enthousiast word van dit middel. Geen verwachtingen voor hergroei en daarnaast smeren (af en toe een injectie-kuur is toch minder gedoe).

Ik denk dat ik ook een redelijk goeie testpersoon ben, daar ik daarnaast helemaal geen andere middelen of medijnen gebruik. Clean dus :D Ik ga voor een lage dosis van 1IU per dag, 6 maanden lang.

Ben vooralsnog nog zoekende naar een betrouwbare bron voor de aanschaf (PM-en mag). Maar eenmaal gestart zal ik mijn ervaringen hier uiteraard posten !!

Houd jullie op de hoogte..

Beginner
13 juli 2009, 22:48
Bericht aan Moderator: Trouwens, is dit draadje niet meer iets voor "Medicijnen/haargroeimiddelen" ipv "Haarproblemen bij mannen" ??

AnthonieH
14 juli 2009, 08:04
Bericht aan Moderator: Trouwens, is dit draadje niet meer iets voor "Medicijnen/haargroeimiddelen" ipv "Haarproblemen bij mannen" ??Je hebt gelijk, Beginner, het gaat niet echt over het probleem, maar over de oplossing. Er was ook al een oude discussie over HGH, daar heb ik hem nu bij gevoegd.

jermaine
14 juli 2009, 09:02
vraagje aan beginner,

wil je aangeven waar je het kan bestellen op het moment dat je het weet,
wil ook een kuurtje gaan doen

groetjes en alvast bedankt

david0ff
22 juli 2009, 02:16
hehe iedereen aan de HGH!
Kost wel bakken geld ik betaal de mijne zo'n 1250€/200IU EN dat is dan nog minder dan de helft moest je het via het net kopen
http://www.steroidshop.net/buyGenotropin-42.html
http://www.antiaging-systems.com/iasstore/acatalog/hgh.html
Genotropin is dan ook wel het neusje van de zalm onder de HGH

Hanna
22 juli 2009, 02:20
hehe iedereen aan de HGH!
Kost wel bakken geld ik betaal de mijne zo'n 1250€/200IU EN dat is dan nog minder dan de helft moest je het via het net kopen
http://www.steroidshop.net/buyGenotropin-42.html
http://www.antiaging-systems.com/iasstore/acatalog/hgh.html
Genotropin is dan ook wel het neusje van de zalm onder de HGH

Had je al ergens op dit forum vóór en na foto's geplaatst?

wesley1982
22 juli 2009, 13:41
enkel hgh had ik nog niet geprobeerd
ik wil niet achterblijven :P

ik ga toch wel nog even wachten hoe anderen het ervaren
vooral voor spiergroei en haargroei vind ik het intresant

is er niet een verhoogde kans op kankers en tumors hiermee ?

twentytwo
23 juli 2009, 16:08
Deze post beweert dat HGH haarverlies kan versnellen:
http://www.baldingblog.com/2006/06/13/human-growth-hormone-and-hair-loss/

Pkboy, zou het mogelijk zijn om voor en na foto's te posten van je dichtgegroeide inhammen?

kareldegroot
26 februari 2010, 20:04
hallo,

ik ben karel 38 jaar en ben nieuw op deze site.

ik verlies nu de laaste 3 jaar steeds meer haar en daar wordt ik niet vrolijk van.:(

hoorde dat hgh daar het middel tegen kan zijn??

dus daarom ben ik verplan om hgh groeihormoon te gaan gebruiken om me haar dikker en voller te krijgen klopt dat het hgh hormoon je haar dikker maak en weer laat groeien??

heb dat op een website gelezen -website verwijderd- dat hgh zeker kan helpen tegen haar verlies ik wil weten of dat waar is ben verplan om het dan te gebruiken, wie weet mij meer te vertellen.

is er iemand die het al heeft gebruikt??

zoja wat was het resultaat??

is het echt een wondermiddel??

hoe te gebruiken???

bvd karel

pizzacat
2 maart 2010, 19:06
Humaan GroeiHormoon is niet zomaar verkrijgbaar, en daarnaast extreem duur. Er is een illegale handel maar de vraag is dan of je uberhaupt 'the real deal' zou krijgen. De effecten op haargroei zijn niet onderzocht voor zover ik weet.

roloff
2 maart 2010, 20:51
hallo,

ik ben karel 38 jaar en ben nieuw op deze site.

ik verlies nu de laaste 3 jaar steeds meer haar en daar wordt ik niet vrolijk van.:(

hoorde dat hgh daar het middel tegen kan zijn??

dus daarom ben ik verplan om hgh groeihormoon te gaan gebruiken om me haar dikker en voller te krijgen klopt dat het hgh hormoon je haar dikker maak en weer laat groeien??

heb dat op een website gelezen -website verwijderd- dat hgh zeker kan helpen tegen haar verlies ik wil weten of dat waar is ben verplan om het dan te gebruiken, wie weet mij meer te vertellen.

is er iemand die het al heeft gebruikt??

zoja wat was het resultaat??

is het echt een wondermiddel??

hoe te gebruiken???

bvd karel

Waarom start je niet eerst eens (een jaartje) met een combinatie van Fina(steride) en Minox(idil).

Of (eventueel later) een combo van Duta(steride) en Minox (5%).

Dat zijn middelen met relatief weing bijwerkingen die zich bewezen hebben.

Gr. Roloff

vrosjnivosj
2 maart 2010, 22:38
Waarom gebruik jij deze niet?

roloff
3 maart 2010, 06:41
Waarom gebruik jij deze niet?

Aangezien ik zelf al Saw Palmetto gebruik als DHT-blokker (een natuurlijk alternatief voor Fina).

Al is Saw Palmetto wel een zwakkere DHT-blokker dan Fina (of het nog sterkere Duta).

Maar aangezien ik 54 jaar ben, hoop dat ik het af kan met Saw Palmetto, dus met een minder sterke DHT-blokker dan iemand van 20 of 30.

Dat ben ik dus aan het uitproberen.

Heb kort geleden tevens een partij Minox overgenomen van een ander Haarweb lid.

Daar ga ik binnenkort ook mee starten.

Gr. Roloff

wesley1982
3 maart 2010, 07:36
nadelen zijn : groei van neus , oren , handen , voeten....

ook hoekige kaken kan je ervan krijgen

dan is er ook nog risico op tumorgroei dacht ik

voor die groei van neus en oren ben ik zeker al niet te vinden hoor, zijn al groot genoeg :P
anders had ik het mischien geprobeerd, maar ik weet van iemand dat het al lange tijd gebruikt heeft dat effectief je kaken, en neus kunnen groeien ervan

Ryan R
3 maart 2010, 09:24
Humaan GroeiHormoon is niet zomaar verkrijgbaar, en daarnaast extreem duur. Er is een illegale handel maar de vraag is dan of je uberhaupt 'the real deal' zou krijgen. De effecten op haargroei zijn niet onderzocht voor zover ik weet.


Oold skool poster, nice nog van voor mijn tijd... :D

Ryan R
3 maart 2010, 09:25
nadelen zijn : groei van neus , oren , handen , voeten....

ook hoekige kaken kan je ervan krijgen

dan is er ook nog risico op tumorgroei dacht ik

voor die groei van neus en oren ben ik zeker al niet te vinden hoor, zijn al groot genoeg :P
anders had ik het mischien geprobeerd, maar ik weet van iemand dat het al lange tijd gebruikt heeft dat effectief je kaken, en neus kunnen groeien ervan


Van HGH kun je ook een bolle buik krijgen, organen die groeien, ik zou ermee oppassen...

Beginner
9 maart 2010, 18:29
^^^^UP^^^^ voor dit toch interessante middel!

Beste mensen,

We zijn alweer bijna 8 maanden verder, nadat ik al eens besloten had dit middel 'HGH' te gaan testen.

En van enkel wachten wordt mijn haar ook niet beter van.. Bovendien hoeven we uit de hoek van stamcellen voorlopig ook niets meer te verwachten nu de firma Intercytex (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=10327&page=28) (min of meer?) failliet is verklaard?

Nu dus tijd voor actie!

Ik heb in huis: 200 iu HGH (2 doosjes x 10 vials/flesjes x 10 iu)

*Merk (staat op vial): PRODIGY HGH 191aa (Human Somatropin) - met geel dopje "yellow tops".
*Kuur: 24 weken / 5 days on, 2 off = 1,67 iu HGH per dag, 1 maal daags injecteren voor het slapen gaan.
*Eerste injectie: 09-03-2010
*Andere medicijnen/haarmiddelen: geen.
*Haarstatus: nog steeds dramatisch, haren blijven uitvallen (voornamelijk merkbaar bij douchen), haarlijn blijft langzaam wijken (inhammen).


Dusss ... ik houd jullie wel op de hoogte van de resultaten middels dit draadje!

Ryan R
9 maart 2010, 18:42
Succes dr mee

Beginner
9 maart 2010, 19:18
Thanks,

Nog eenmaal de quote van 'PKBOY', ter stimulans voor mezelf: :D

...tot ik een half jaar geleden aan HGH(merk =Bluetops Lekker goedkoop) Begon een lichte dosering van 2 IU per dag ! en ! ongeveer na 3 tot 4 maanden gebruik merkte ik dat heel me inhammen dicht Groeide !! het word nu met de maand een stuk gezonder en dikker als of ik weer t kapsel heb van een 18 jaarige !!

wesley1982
9 maart 2010, 20:23
hij is blij er vanaf te zijn , nooit nog groeihormoon
gegroeide neus en kaken...

Ryan R
9 maart 2010, 20:24
Ik ben erg benieuwd!

Beginner
9 maart 2010, 21:12
hij is blij er vanaf te zijn , nooit nog groeihormoon
gegroeide neus en kaken...

Hij is tegenwoordig anti-HGH, vanwege zijn angst voor extreme negatieve bijwerkingen:

sinds gister gestopt met HGH ! om eventuele bijwerkingen te voorkomen !

het is wel goed geweest zo ..

HGH is niet de juiste oplossing voor haaruitval (aangezien het je leven en de groei van alles versnelt !)en
voor de mensen die HGH alleen voor hun haar willen gebruiken raad ik het eigenlijk wel af van wegen de eventuele bijwerking (kaak/neus groei /verhoogde kans op een tumor etc)

Maar heeft zelf tijdens zijn kuur alleen de volgende bijwerking ervaren:

de enigste bijwerking die ik ervaart heb was vocht vast houden, dat viel dus wel mee .

Dus ik kan hem niet volgen, want ik denk dat de genoemde extreme negatieve bijwerkingen alleen kunnen ontstaan bij een extreme dosis ( > 10 iu per dag). Dus ik geloof in de 1 á 2 IU-kuur. En ben positief :D

--
Jij iig veel succes met het andere pioniersexpiriment .. ASC-J9 .. ook interessant man... Succes!!

Beginner
11 maart 2010, 12:41
Korte update, na twee injecties (en twee nachten).

Het eerste effect dat ik merk is dat ik 's nachts in een hele diepe comaslaap zit. Dromen naar heel ver weg en 's ochtends bij het ontwaken weet ik niet meer of ik man of vrouw ben :) Ook merk ik dat ik daarna meteen kan opstaan en niet -zoals doorgaans- liever 'nog ff' blijf liggen.

Injecties doe ik overigens 'subcutaan' (betekent: onderhuids). Hier een goed voorbeeldfilmpje (http://www.youtube.com/watch#!v=VHiFN5Nh_zw).

De eerste keer is een beetje vreemd om met die naalden en vials te knutselen, maar de tweede keer stelt die prik al niets voor (je voelt niks).


Hey, heb vandaag men eerste prik gehad.
Zit nu met 236IU en zal dat over 4 maand spreiden met 4IU om de dag.


Beste david0ff, ben ook wel benieuwd naar jouw update, omdat jij je kuur op 11-06-2009 gestart was?

dennis1972
30 september 2010, 21:27
over wie heb jij t nou ? Ronnie Coleman ?
Kom op zeg jullie praten hier als of jullie gaan kuren voor de mister O .
Die hoeveelheden waar jullie over praten 2 of 4 of 6 iu per dag is helemaal niks
Gezond is het nooit. Maar dat je neus en oren gaan groeien. Kom op zeg.
En die bolle buik is wel waar omdat je ingewanden ook gaan groeien maar dan praat je over hoeveelheden die gebruiken alleen pro bodybuilders bij hun zie je die buiken dus ook. Enne ik gebruik dus ook groeihormonen en meer in mij vrienden kring nou sorry der is nog nooit een haar terug gegroeid. Voor je haar of tegen kaalheid hoef je t dus niet te doen is weg gooien van je geld

Beginner
2 oktober 2010, 22:06
Beste volgers van deze thread,

Door het ontvangen van een aantal PM's voel ik me verplicht een update te geven.

In het kort: Ik heb de kuur 6 maanden consequent volgehouden (was eind augustus klaar), maar ik heb helaas geen noemenswaardig postief effect voor mijn haren kunnen ontdekken. Helaas!

De lage dosis van 1,67 iu per dag (5 on 2 off) deed zeker wel zijn werking, want ik merkte tijdens de 6 maanden wel andere effecten zoals:
-Zeer diep slapen en goed uitgerust uit bed springen, ook na korte nachten;
-Overdag altijd fit en scherper in denken;
-Mooiere/gladdere huid en nagels;
-Paar kilootjes eraf in gewicht (ik kwam weer op mijn oude, "ideale gewicht" van 21,75 zuivere BMI);
-Nooit meer ziek geweest;
-Algeheel goed humeur / goed in het vel;
-'s Ochtends bij opstaan soms wat lichte tintelingen in gewrichten bij vingers;
-Geen verdere negatieve bijwerkingen ondervonden.

Met betrekking tot de haren kan ik melden:
-Gedurende de eerste dagen merkte ik een hevigere uitval van mijn haren, voornamelijk 's ochtends bij het opstaan wanneer ik met mijn duim en wijsvinger zomaar een pluk eruit kon trekken. Later is dit trouwens overgegaan;
-Zo nu en dan had ik periode's dat ik zomaar 50 - 100 haren in de wasbak zag vallen wanneer ik door mijn kapsel ging schudden. Voorheen was dit zo'n 10 - 20 haren;
-Door deze bovengenoemde negatieve effecten ben ik er na 3 maanden "T4 L-Thyroxine" bij gaan nemen (100mcg tab per dag), vanwege de angst voor een verminderde werking van de schildklier (1 van de genoemde negatieve effecten van HGH). Ik las dat dat haarverlies kan opleveren. Omdat mijn haaruitval helaas wel doorzette wilde ik met T4 uitsluiten dat het door de schildklier kwam.

-Status: Ik vermoed dat mijn haren dikker en voller zijn geworden, maar tegelijkertijd is na de verstreken 6 maanden ook de haarlijn bij de inhammen weer een stukje verslechterd. Ik kan echter niet zeggen dat dit door de HGH harder is gegaan dan voorheen. Uitval bleef in ieder geval doorzetten en is niet gestopt. Helaas.


Conclusie-Advies voor andere forumleden: Ondanks het uitblijven van succes zou ik toch iedereen een HGH-kuur tegen haarverlies adviseren, want: het kan MOGELIJK bij jou werken en ALS het werkt is het wel een heel prettig remedie (niet smeren, alleen 6 maanden injecteren). En verder geen negatieve effecten bij zo'n lage dosis als 1-2 iu. Denk aan ons forumlid PKBOY (hergroei naar 18-jarig kapsel).



..zelf vestig ik mijn hoop nu op het middel ASC-J9 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14841) van forumlid/ontdekker 'wesley1982 (http://www.haarweb.nl/forum/search.php?searchid=1495040)', helaas ben ik net te laat om mee te doen met zijn inkoopactie.... Volgende bestellinsgronde hoop ik er op tijd bij te zijn!

Roberdo
28 oktober 2010, 14:52
vraagje aan beginner,

wil je aangeven waar je het kan bestellen op het moment dat je het weet,
wil ook een kuurtje gaan doen

groetjes en alvast bedankt
Heb net hetzelfde probleem.
maar iedereen mag uiteraard tips geven.
alvast bedankt

t.the-one
25 november 2010, 07:58
hoi,

ik ben hier nw en las jullie bevindingen.
ik had zelf ook haarproblemen en ik gebruik nu al 3jr finalsteride.
en een jaar hgh.
en ben erg blij met de resultaten.
het is veilig om hgh tot 4iu per dag te zetten. ik weet dit omdat het in de bijsluiter staat en de anabolen kliniek in adam ook dit vertelt.

de aandoeningen doen zich pas voor bij extreem hogo doseringen van 12-20 iu per dag. door pro body builders.

het zou verstandiger zijn om 2iu per dag te zetten dan 4iu om de dag.
omdat het maar een aantal uren werkt.

de positieve effecten zijn er wel zoals fitter meer energie, minder vet, zet aan tot meer spiergroei, verhoogd libido.
en het remt het verouderingsproces!

vandaar de alle filmsterren in hollywood ook hgh gebruiken.

alleen kijk uit met aankopen op het net deze kun je niet controleren (fakes) of word niet toegezonden

Ryan R
25 november 2010, 23:00
Hmm klinkt als goed spul alleen lame dat je het in moet spuiten!

t.the-one
26 november 2010, 01:00
je moet het spuiten, want als je het slikt breekt het af in je maagzuur.
nog even over die bolle buik, de pro bb doseren hoog en ze gebruiken ook insuline erbij daar zit het hem ook in.

soms gebruiken ze direct igf-1. dit is de stof die word aangemaakt in de lever door de hgh

de jongen die 1,6 zet dat is wel erg weinig hij zou er minimaal vet mee verbranden.

de andere jongen die 6mnd heeft geprobeerd en via die site heeft gekocht.
ik vond die genotropin pennen er anders uitzien de pennen hebben een paarse sticker en die daar neigt naar blauw toe

t.the-one
26 november 2010, 01:07
hgh houdt je juist jonger op youtube zijn er zelfs doctoren die zichzelf injecteren en meerdere personen en alle voelen zich beter ik heb niet voor niets 3jr getwijfeld en onderzoek gedaan

hier nog even wat info

HGH komt in het lichaam natuurlijk voor als somatropin die uit een 191 aminozuurketting bestaat. HGH zorgt als we jong zijn voor groei van botten, spieren en andere weefsels.
Als we volwassen zijn houdt HGH zich meer bezig met het behouden van spieren, zorgen voor een sterk immuun systeem, stofwisseling regulatie en handhaaft en herstelt de huid en andere weefsels.

Onze eigen natuurlijke aanmaak is het hoogst tijdens de pubertijd (met name tijdens de groei spurt) De daling van de natuurlijke aanmaak begint vooral boven de 30 effect te hebben, tegen de tijd dat we 60 zijn maken we ongeveer 10% aan in verhouding van de aanmaak tijdens onze jeugd.

De gevolgen hiervan:

Meer vet toename
Spierafbraak en zwakkere botten(osteoporose)
Slechtere huidstructuur
Verminderde hersenenfunctie, verlies van intellect met het verouderen.
Verminderde seksuele prestaties.
Daling van algemene fysiek en geestelijk gesteldheid
Verlaging van het herstel tijdens perioden rust (slaap)
Depressie en moeheid.

Voor bodybuilders zijn HGH en IGF-1 de enige substantie die hyperplasie in werking kunnen stellen, dus het creëren van nieuwe spiercellen. Terwijl anabolen steroïden hypertrofie kan veroorzaken (dus de groei van die cellen). Ook verbetert HGH de eiwitsynthese wat dus de hypertrofie weer ondersteund. Verder versterkt HGH bindweefsels, kraakbeen en pezen.

HOE WORDT HGH VRIJGEGEVEN IN HET LICHAAM?

HGH wordt afgescheiden in het lichaam door hypofyse-voorkwab. De afgifte wordt in de hersenen geregeld door twee stoffen: 'growth hormone releasing factor' en somatostatine. Ze komen via speciale bloedvaten in de hypofyse. 'Growth hormone releasing factor' heeft als functie het stimuleren van de afgifte, terwijl somatostatine de afgifte juist afremt. Groeihormonen worden niet gelijkmatig geproduceerd maar in korte perioden. De aanmaak van groeihormonen vindt plaats bij lichaamsbeweging (stress) en ongeveer twee uur na het inslapen. Tijdens de eerste uren van slaap (diepe slaapstadia), wordt Somatostatin uitgezet en GHRF wordt aangezet, resulterend in uitbarstingen HGH.

Zodra HGH wordt vrijgegeven, is het zeer kortstondig, meestal ongeveer een half uur. Tijdens dit half uur, gaat het naar de lever wat als gevolg IGF-1 gaat produceren.

HOE DOET HGH ZIJN WERK?

Zoals hierboven vermeld, is HGH kortstondig, maar alsnog is het effect vrij groot, direct dan wel indirect.

Een van de directe gevolgen van HGH is dat het bindt op een aantal receptoren. Met name de receptoren bij vetcellen worden aangesproken en gestimuleerd vet af te stoten/geven. Als er genoeg stress is geweest op de spiercellen door trainen kan er hyperplasie ontstaan(celdeling)

Indirect zorgt HGH dus voor productie van IGF-1 in de lever. IGF-1 zorgt op haar beurt weer voor herstel en versterking van kraakbeencellen die de beengroei stimuleren en de creatie van nieuwe spiercellen. IGF-1 zorgt verder voornamelijk voor eiwitsynthese in de spieren.(herstel)

Verder heeft het natuurlijk ook minder positieve gevolgen, de belangrijkste 2 zijn de verminderde insulinegevoeligheid en daling van de werking van de schildklier (conversie van T-4 naar T-3) Dit is dan ook de reden waarom mensen die HGH gebruiken T-4 of T-3 erbij nemen om dit te compenseren en dat gebruikers van HGH die ook met insuline te werk gaan deze 2 stoffen beter niet tegelijk kunnen nemen.(alleen het tijdstip bedoel ik hiermee)

HOE VERHOOG IK MIJN NIVEAUS VAN HGH?

Er zijn een aantal methoden om natuurlijk HGH productie te stimuleren, vooral
L-arginine en glutamine stimuleren onze natuurlijke aanmaak. Echter dit zal niet voldoende zijn om er daadwerkelijk iets van te merken.
Dus dan blijft er maar 1 ding over: injecteren van HGH.

INJECTEERBARE HGH EN HET GEBRUIK

HGH komt alleen voor als gevriesdroogd poeder. Mocht je het vloeibaar tegen komen is het FAKE. Je kunt HGH intramusculair injecteren maar de meeste mensen kiezen toch liever subcutaan (onder de huid) wegens het gemak. Er zijn zover ik weet geen studies of logs van gebruikers die voordelen halen met lokale HGH in getrainde spieren. HGH is vrij onstabiel van aard, daarom moet het tegen hitte en licht worden beschermend. Bewaar het daarom in een koelkast. (Maximaal 48 uur er buiten als richtlijn)

DirkieConFlirki
18 januari 2011, 22:38
Do 45 minutes of low intensity cardio (http://www.bodybuilding.com/fun/bbinfo.php?page=Cardiovascular) (walking) 3 days a week in the morning BEFORE BREAKFAST! This is a very overlooked part of the cutting process, cardio will really get you shredded. Doing it in the morning before breakfast has two benefit over cardio at any other time of the day.


Since you've gone 8 hours without any nutrients your glycogen levels will already be very low and all you're body will be able to use for energy will be your stored body fat.
Numerous studies show doing cardio in the morning before breakfast stimulates a greater than normal release of growth hormone and also keep growth hormone levels elevated throughout the day. Growth hormone (http://www.bodybuilding.com/fun/bbinfo.php?page=GrowthHormone) is one of the most powerful fat burning hormones in the body so you can see plainly why doing cardio before breakfast is a huge plus!
http://www.bodybuilding.com/fun/layne1.htm

Als je dus wat (lichte) cardio vóór het ontbijt doet, maakt je lichaam meer van het groeihormoon aan dan normaal. Of dit nu goed of slecht voor de haren is weet ik eigenlijk niet, maar ik wilde het toch even delen.

Voor de vetverbranding is het in elk gevál goed.

zayon
21 januari 2011, 22:14
Gebruik HGH nu voor een week of 6, maar ben bang dat het testosterone verhoogt en dus haar uitval veroorzaakt. Heeft iemand er ervaring mee?

Rollercoaster
23 januari 2011, 10:38
Geen ervaring mee. D'r is wel de theorie dat de haren voor op je hoofd ook gevoelig zijn voor testosteron. Een ander forumlid dat HGH voor maanden heeft gebruikt had er geen baat bij mbt tot haarverlies.

rotterdam
10 februari 2011, 00:31
Gebruik HGH nu voor een week of 6, maar ben bang dat het testosterone verhoogt en dus haar uitval veroorzaakt. Heeft iemand er ervaring mee?


Ik heb het idee dat mn haar dikker wordt en meer glans nu na een week of 4 op 2 iu

cop
10 februari 2011, 14:48
het haar dat dikker wordt...dat is toch één van de gevolgen van HGH...op bodybuilding forums lees je dit genoeg

DirkieConFlirki
10 februari 2011, 22:21
Geen ervaring mee. D'r is wel de theorie dat de haren voor op je hoofd ook gevoelig zijn voor testosteron. Een ander forumlid dat HGH voor maanden heeft gebruikt had er geen baat bij mbt tot haarverlies.Groeihormoon is niet hetzelfde als testosteron, overigens.

Maar ik heb dat ook wel eens gehoord inderdaad. Soms gaan ze zelfs nog verder en dan zeggen ze dat finasteride niet goed, maar juist slecht voor je haarlijn is, omdat de hoeveelheid testosteron/DHT (je haarlijn is in deze theorie gevoelig voor beide) gelijkblijft, maar de productie van IGF-1 (http://nl.wikipedia.org/wiki/IGF1) remt wel af - en IGF-1 zou juist zorgen voor een gezonde haarlijn.

De overtuiging dat groeihormoon goed voor de haarlijn is, is zelfs gestoeld op deze gedachte, aangezien groeihormoon de productie van IGF-1 stimuleert. Meer groeihormoon = meer IGF-1 = is een gezonde haarlijn. Dat is de gedachte.

Wat er in elk geval mis is met deze theorie, is dat finasteride niet slecht is voor je haarlijn. Voor het tegendeel bestaat immers wel genoeg bewijs. Maar ik geloof best dat een gezonde dosis groeihormoon (i.e. géén spuit in je reet) goed voor je haarlijn zou kunnen zijn.

kayin
16 februari 2011, 00:21
Wil even een ding uit de wereld helpen na het lezen over hgh.
hgh is inderdaad heel gezond en heeft weinig tot geen bijwerkingen mits je geen kanker hebt want tijdens gebruik van hgh groeit dit in een versnelt tempo.:crybaby:
Oraal hgh toedienen heeft geen nut omdat dit middel afgebroken word in de maag ,daarom pillen met dit middel bestaan ook helemaal niet.
Om haargroei te stimuleren kan je ook het middel finasteride gebruiken en dat kan je gewoon bestellen zonder recept op internet :D

vrosjnivosj
16 februari 2011, 23:35
Bronnen over die veiligheid?

t.the-one
26 januari 2012, 23:25
zijn er mensen nog door gegaan met de hgh of begonnen.

welk merk hebben jullie gebruikt? en waar gekocht.

aangezien alle prijzen overal erg verschillen

Reinn
29 januari 2012, 20:50
Stelletje idioten om aan de HGH te gaan, puur en alleen voor je haar, lees je er eerst maar is een jaar over in, meeste berichten hier raken kant noch wal

Bootyman
6 maart 2012, 00:21
Waarom spuit je niet gewoon gelijk een volle shot in je penis :)
Ik ging van 18 naar dikke 30 cm hahahuahuahhaaha maar heb nog steeds
inhammen hahahaha

JamieS
30 maart 2012, 22:53
Bestaan er conflicten als je aan de HGH gaat wanneer je al bezig bent met duta? (hgh wordt dan gebruikt om meer te groeien in spieren en botten circa 22 jaar oud)

Memeber
3 april 2012, 23:49
Nou mensen.. ik begin over twee maanden met hgh. Ik ga op 4iu per dag, ik gebruik het echter niet voor haaruitval, vind het ook belachelijk dat er mensen zijn die serieus aan het overwegen zijn om hgh te gebruiken voor haaruitval. Maar goed, aangezien er zoveel interesse naar is ga ik een log bij houden met foto's om een goed inzicht te geven van de werking van hgh op mannelijke haaruitval. Ik blijf overigens wel gewoon finasteride gebruiken.

Mido.1
27 juni 2012, 11:33
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de natuurlijke producten voor het aanmaken van je eigen HGH? Heeft iemand ervaring met dergelijke producten en met HGHvitaal.nl??

Kasper90
27 juni 2012, 12:07
High intensity interval training is volgens mij bewezen voor extreem hoge HGH bloedwaarden te zorgen.