PDA

View Full Version : Extra haaruitval door Fina


Visitor
3 december 2002, 22:18
Graag hoor ik van Finasteride-gebruikers of ze ook last hebben van extra haaruitval tijdens het gebruik van Fina.

Zoja, na hoeveel dagen fina-gebruik? en hoelang ging dit door? En waar was het? gewoon over de hele scalp of alleen bij de inhammen?

Ik hoop dat rocco hier ook ff op kan reageren aangezien hij ook last heeft van inhammen en ook fina-gebruiker was.

Dennie23
3 december 2002, 22:39
Vanaf het moment dat je je Fina gaat gebruiken ga je je haaruitval steeds meer in de gaten houden. Dus vanaf dat moment heb je heel erg lang het gevoel dat je meer haar verliest dan anders. Dus het is moeilijk te zeggen.
Bij mij werd het voor mn gevoel na ongeveer drie maanden weer minder maar ook na deze drie maand twijfelde ik nog wel eens.

Inmiddels gebruik ik het 9-10 maand. Dit is dus ongeveer de periode waarin je de verbetering moet beginnen te zien (van horen zeggen hoor). Dus ik wacht rustig af en ga gewoon door met het gebruik van Fina tot er iets beters en betaalbaars op de markt komt. Tenminste de prijzen die je hier op het forum leest voor Duta zijn te hoog gegrepen voor mij (student).

Sterkte, Dennie