PDA

View Full Version : voor de ongelukkigen onder ons


berre
4 december 2002, 18:52
Ook 2 van onze nationale trots namelijk
Johan museeuw wielrenner ,en Helmut Lotti zanger zijn drager van haarstukjes dus mensen niet teveel kankeren .Hebben een voordeel hebben veel geld en kunnen op tijd en stond een nieuw kopen .....Ikzelf draag al sinds 1998 cyber ,vind het duur zeker de onderhoud ,de kwaliteit is niet slecht ,maarja echt echt is niet te vervangen en zal het ook nooit worden..

berre
4 december 2002, 18:59
Ik ben nen belg voor diegene die zich afvroegen wie mogen die 2 bekenden nu zijn::

berre
4 december 2002, 19:38
Ikzelf 42j kalend sinds mijn 18de.Sinds 3jaar een cyberhaarstuk tevreden??6.5/10...Mijn probleem de kleur heb van nature nen zonnekop(vanboven bleekblond en vanonder bruin nu grijzend))..Mijn haarwerk is vanachter en aan de zijkanten vastgebonden met mijn eigen haar wat om de 6weken opnieuw moet gebeuren.De voorkant is een gaas met haar dat gekleefd is met ne zeer sterke plakband blauw straf spul zonder naam erop .Het eerste jaar veel meegesukkeld kleverig spul na ne dag of 4,tot ik het begon te verversen met SYNTETISCHE TINNER overal te koop en goedkoop,dit is de max,sindsdien moet ik de voorkant maar eens om de 7 a 10dagen maar verversen al naar gelang het seizoen....wel de plakband verversen hé..mijn haarstuk gaat één jaar mee ook de front...Voor de voorkant heb ik ook iets gevonden om hem zo goed als onzichtbaar te maken,na dat ik mijn front heb losgemaakt goed reinigen met tinner,daarna gans het haar goed wassen,uitschudden ,kammen en laten drogen daarna het haarstukje mooi op zijn plaats leggen de voorkant met enkel lichtje stylopuntjes aanduiden ,voorkant terug omhoog de onzichtbare kleefband op de huid kleven enkel mm voorbij de^puntjes voorzichtig het haarstukje erop leggen, eerst front haar naar achteren kammen daarna mooi het droge haar gelijkmatig verdelen over het voorhoofd en alles goed aandrukken ook het haar dat nu 1a2mm in de kleefband plakt en geloof ik doe het al 2j dit geef me een zogoed als onzichtebare front,en met de tinner is het geen probleem om alles terug net te krijgen na een 7a10dagen..om de 2a3dagen was ik alles zonder probleem van kleven ,niettegenstaande ik een zweetwerk heb ,ben tuinder heb ik geen kleverigprobleem zoals het eerste jaar.. Mijn probleem is de kleurkeuze jammer zeker met die grijze slapen ,maarja ik zeg het nogmaals perfectie zal nooit bestaan.Ik doe ongeveer 13maand met 1haarstuk betaal 1200euro +om de 6weken 45euro onderhoud wat hij bij weinig heeft ik was het thuis zelf alleen terug vastbinden en eigen bijknipen alles tesamen 15min..+duure shampoo +spray voor soepel te houden Mijn haarstuk komt uit gent haardecor joél..nog een famileizaak vader,moeder en zoon

berre
4 december 2002, 19:45
Nog iets vergeten, op de eerste dag na van het terug aanspannen voel ik niks maar ook niks dat ik een haarstuk draag gekunt het vergelijken met een sigaretenblaadje op je arm draagcomfort voor mij is 10/10 ,heb nogthans een vette hoofdhuid