PDA

View Full Version : Status Update HaarWeb (v3.0.14/v3.0.15/v3.0.16)


Webmaster
10 november 2006, 11:34
STATUS UPDATE HAARWEB
Betreft: Upgrade v/d HaarWeb-software 3.0.13 naar 3.0.16
--------------------------------------------------------------------------------

Achterstallig onderhoud : vandaag heeft HaarWeb een software-update gehad : we zijn van versie 3.0.13 via 3.0.14 en 3.0.15 aanbeland bij versie 3.0.16. Deze upgrades bestaan voornamelijk uit het dichten van een aantal summiere beveiligingslekken.

Nieuwe mogelijkheden voor onze leden zullen wij gaan introduceren ná de aankomende omvangrijke upgrade naar ons nieuwste software-platform : VBulletin 3.6.0

VBulletin 3.6.0. vormt voor ons een solide basis van waaruit wij nieuwe functionaliteit en mogelijkheden kunnen introduceren op HaarWeb. Deze ingrijpende update zal in het najaar van 2006 in 2007 uitgevoerd gaan worden. De komende maanden zal er door ons -achter de schermen- de nodige tijd en energie geďnvesteerd gaan worden in het grondig testen en gebruiksklaar maken van onze nieuwe software-omgeving.

Wij luisteren naar al jullie suggesties. Dus mocht je wensen hebben m.b.t. de functionaliteit van HaarWeb, laat ons dit dan weten in ons Suggesties en Feedback (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=8)-forum, zodat wij deze in overweging kunnen nemen voor onze volgende grote upgrade.


De voorgaande Status update (v3.0.11/v3.0.12/v3.0.13) zal niet meer aangevuld worden. Alle wijzigingen die worden aangebracht de komende tijd in versie 3.0.16 zullen in deze Status-update (v3.0.14/v3.0.15/v3.0.16) vermeldt worden.

Webmaster
10 november 2006, 11:46
http://www.mozilla.com/img/products/firefox-title.jpg


Recentelijk is versie 2.0 van de onvolprezen Firefox webbrowser uitgebracht. Firefox is in de ogen van veel mensen het betere alternatief voor de welbekende Internet Explorer (IE) van Microsoft.

Eén van nieuwe mogelijkheden in versie 2.0 is de ingebouwde spellingcontrole. HaarWeb ondersteunt deze functionaliteit in Firefox, waardoor het mogelijk wordt om je postings te laten controleren op spelfouten.

Ik heb nu geen excuus meer voor mijn eigen foutgevoelige schrijfsels waar ik jullie al meer dan 5 jaar mee lastigval... ;)