PDA

View Full Version : zeer pijnlijke hoofdhuid


marco
5 december 2002, 21:49
Hallo ik zie steedes de shampoo rooscure ,nizoral in het onderwerp maar of het helpt nou ik vind van niet
Ik heb zelf een probleem van mijn hoofdhuid,die gepaard gaat,met zeer pijnlijke steken kloppingen en zeer snel vet en daarbij verlies ik toch tamelijk veel haar bij
Is dit stress of zo of komt dit door te veel roken of verschillende shampoos doorelkaar gebruiken ik zo niet weten wat ik verder moet gebruiken
weet iemand hier iets voor

Rocco
6 december 2002, 03:23
Hallo ik zie steedes de shampoo rooscure ,nizoral in het onderwerp maar of het helpt nou ik vind van niet

DENK je dat het niets zal helpen of heb je het gebruikt en heeft het niet geholpen?


Je hoofdhuidproblemen duiden zo te zien op een "dermatites van de hoofdhuid". Dit is zoiets als je hoofdhuid uit haar balans is en dat het wordt aangetast door: zogenaamde huidschimmels en door DHT.

Vraag anders de Nizoral ( ketoconazole ) 2% aan je huisarts, die helpt gegarandeerd voor je hoofdhuidprobleem.


Als je Duta zou gebruiken, zou je probleem ook kunnen verdwijnen. Omdat Duta een flinke hoeveelheid DHT in je hoofdhuid stopt, wordt deze niet verder aangetast.

Verhoogde DHT--->EXTRA talgproductie---->Trekt schimmels aan---> Schimmels tasten hoofdhuid aan--->Hoofdhuid raakt geïrriteerd.


Groetjes