PDA

View Full Version : hoe folligen gebruiken?


alex
8 december 2002, 00:42
hey ik heb net mijn folligen therapy spray ontvangen......

hoe kan ik deze het beste opbrengen?aan de haarwortels?of kan ik het best door iemand anders laten doen?

graag jullie reactie

alex

Rocco
8 december 2002, 13:05
elke avond je haren eerst goed wassen met je lievelingsshampoo en daarna je haren droogmaken met een handdoek. Je hoofduid zal nu nog wat vochtig zijn en de Folligen goed absorberen.

Spuit Folligen op de hoofdhuid en niet op de haren zelf. Folligen moet geabsorbeerd worden door je hoofdhuid. In het begin kan je hoofdhuid wat gaan tintelen of jeuken. Dit komt omdat je hoofdhuid al wat uit haar balans is ( door DHT / schimmels )waardoor de hoofdhuid wat geirriteerd is. Maar na een week of twee voelt Folligen heel lekker aan. Je kunt gewoon zelf je Folligen aanbrengen

Verwacht van Folligen geen hergroei, maar een teruggave van een gezondere hoofdhuid. Een gezonde hoofdhuid is een kernvereiste voor een gezonde haargroei.


Groetjes

alex
8 december 2002, 14:04
[QUOTE]Originally posted by Rocco
[B]elke avond je haren eerst goed wassen met je lievelingsshampoo en daarna je haren droogmaken met een handdoek. Je hoofduid zal nu nog wat vochtig zijn en de Folligen goed absorberen.

Spuit Folligen op de hoofdhuid en niet op de haren zelf. Folligen moet geabsorbeerd worden door je hoofdhuid. In het begin kan je hoofdhuid wat gaan tintelen of jeuken. Dit komt omdat je hoofdhuid al wat uit haar balans is ( door DHT / schimmels )waardoor de hoofdhuid wat geirriteerd is. Maar na een week of twee voelt Folligen heel lekker aan. Je kunt gewoon zelf je Folligen aanbrengen

bedankt vr de reactie rocco........

weet jij misschien nog een shampoo want ik gebruik nu roosure om de dag en elke dag rooscure zal wel niet goed zijn,ofwel?


GROETJES

Rocco
8 december 2002, 18:21
Gebruik elke dag een milde Andrealon shampoo of iets dergelijks. En om de dag je Rooscure. Wel je Folligen in laten zitten tijdens het slapen en in de ochtend uitwassen met je milde shampoo.


Groetjes

alex
2 januari 2003, 23:00
Originally posted by Rocco
Gebruik elke dag een milde Andrealon shampoo of iets dergelijks. En om de dag je Rooscure. Wel je Folligen in laten zitten tijdens het slapen en in de ochtend uitwassen met je milde shampoo.


Groetjes

rocco,nog bedankt voor je reactie

ik gebruik nu fina,rooscure en folligen en de resultaten zijn echt goed.......:)