PDA

View Full Version : welke kliniek?


Phoebe
21 november 2006, 11:26
Hallo

word knettergek van die haartjes harsen scheren 1 pot nat.
dus wil graag laten laseren maarja waar? :confused:

weet iemand misschien goede kliniek of hoe het ook heet waar ik terecht kan? hoor graag van iemand.

oja ik zat te denken een neef van mij die had teveel vrouwlijke hormonen in ze lichaam en is eraan geholpen is het niet zo dat wij teveel mannelijke hormonen hebben met die extreme haargroei zal er wel naast zitten maar kwam ineenkeer in me gedachten..

me laatste vraag zijn jullie er weleens mee naar dokter geweest? ik nog niet maar zat wel aan te denken maarja wat kan hij er eigenlijk aan doen? niks toch

ik1
15 december 2006, 18:47
Hallo meid,

Ik begrijp wat je allemaal meemaakt en dat je knettergek wordt van die haartjes die in ons ogen heel zchtbaar zijn maar voor een ander niet.

Had zef ook heel veel last van haartjes bij mijn kin en bakkebaarden.
Heb toen de knoop doorgehakt om te gaan laseren.
ik werd leip van al dat harsen etc etc.

Ben toen naar Velthuiskliniek gegaan. Heb meerdere locaties en ik vind ze heel goed. en over het resultaat ben ik zeer content.
ondertussen heb ik mijn kin klaar.
Wilde eerst weten of het wel echt zou helpen.
Als je blond bent helpt het niet maar ik ben donker en het helpt wel.
ben ondertussen begonnen aan mijn bakkebaarden en heb mijn eerste behandeling achter de rug.

Het doet in het begin wel pijn maar ook daar ben ik gewend aan geraakt.
Mijn haartjes op mijn kin waren lelijk en dik maar nu komt er af en toe een dons haartje kijken. Maar heb 7 behandelingen gehad en om de 6 weken moest ik terugkomen.

Is echt een aanrader. tegen de zomer ben ik gewoon bijna klaar.

www.velthuiskliniek.nl (http://www.velthuiskliniek.nl/) is ook zeker een advies.
Het zijn allemaal vrouwen die ontharen, en ze weten wat je voelt.
alleen maar om aan te geven dat je echt niet de enige bent. Het is nu zo bekend en de normaalste gang van zaken.
Zelfs mannen doen het!!!

Nu loop ik wel met kortgeknipte bakkebaarden maar het is ff doorbijten, later heb k er alleen maar profijt van:)

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Gr, ik1

Phoebe
10 januari 2007, 12:35
hallo late reactie van mij.
maar bedankt voor antwoord ik heb gelukkig donkerhaar dus voor die behandeling is het wel goed gaat mij voornamelijk om me kin dat vind ik het ergste op dit moment gebruik ik veet ze zeggen dat het minstens 4 weken moet wegblijven ik moet het 2 keer in de week doen en dan nog tja zit het er.

ik ga zeker eens kijkje nemen op die website.