PDA

View Full Version : spijt to de laatste haar


marco
9 december 2002, 19:56
:frusty: Hallo ik heb twee jaar geleden in februari 2001
1100 micrografts laten plaatsen dat waren ongeveer 2750 haren
na 3 maanden zoals belooft kwamen ze allemaal op
tot september 2001 toen merkte ik dat ik een terugval kreeg
dus ik terug naar de kliniek die zeiden dat er niks aan de hand was dat waren oude nestharen, ze hadden toen een foto gemaakt van mijn voorhoofd,inhammen en na twee maanden
moest ik weer terugkomen.
het werd alsmaar minder en minder .ik kwam zoals afgeproken
en vroeg wat er aan de hand was .de directeur zij wat ik wilde dus heb ik 25% van de behandelijng terug gevraagd stommmm
want nu 9 december 2002 is alles bijna weg
Ik vraag me dan ook af hoe kan dit ik ben allen maar ongelukkiger in plaats van gelukkig , en dat terwijl ze levensl lange groeigarantie geven want achterhaar kan normaal,gesproken niet meer uitvallen zeggen ze ,
weet iemand hier wel een duidelijk antwoordt op te geven
een zeer gedupeerd iemand.

Henk
10 december 2002, 13:20
Hoi Marco,

Harstikke rot voor je dat het zo gelopen is. Jammer dat je het zo afgehandeld hebt, maar dat had je zelf ook al door. Hoewel ik het wel kan begrijpen want op zo'n moment is het moeilijk om zakelijk te blijven. Waar heb je het overigens laten doen en hadden zij er geen verklaring voor.

Groetjes Henk.

jornkielman
19 december 2002, 13:25
Hoi Marco,

de kans dat eigen haar wordt afgestoten is minimaal. Hoe klein de kans is moet ik even navragen, maar ik geloof 1 op 1000 of nog kleiner. IK zal het eens navragen!
Ik ben ook wel benieuwd waar je geweest bent. Was het bij ons of bij een andere kliniek?

Verder kan het zijn dat bij verdichtingen de overige haren na verloop van tijd uitvallen.
Ofwel. Iemand die inhammen heeft, die krijgt op die kale plekken allemaal transplantaten geimplanteerd die een leven lang meegaan, mits de haarkrans gehandhaafd blijft. Als je echter een diffuse vorm van kaalheid hebt wordt er tussen bestaand haar geimplanteerd. Die geimplanteerde haren blijven groeien, maar het proces van alopecia gaat gewoon door voor die andere haren die er nog stonden. Die zullen dus, als je geen propecia slikt, na verloop van tijd ook uitvallen. Daar moet je rekening mee houden. Dit is vooral bij vrouwen het geval, daar zij meestal een diffuus patroon hebben als het om kaalheid gaat

groeten en succes
Jorn

ton 2
10 februari 2003, 20:48
marco,

mag ik je vragen bij welk bedrijf je bent geweest?

groetjes ton

couvre
16 april 2003, 20:51
Hi Jorn Kielman,

Ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe groot de kans is dat je hoofd de haren afstoot, je zei hierboven dat de kans 1 op 1000 was of zo maar weet je het nu?
Ik ben daar erg benieuwd naar

Bij voorbaat dank,

Mark

jornkielman
16 april 2003, 21:38
DIe kans is te verwaarlozen. Ik heb gehoord dat er bij transhair Nederland ooit een man is geweest bij wie de haren niet wilde aanslaan. Die man heeft 3 operaties ondergaan en het resultaat was nihil. Die man heeft ook zijn geld terug gekregen.

Wees dus ajb niet bang, als je een ht ondergaat, dat je haren niet aanslaan.

Groeten Jorn


:)