PDA

View Full Version : Lichte plekken in haar


Energy
5 december 2006, 18:16
Hallo,

Ik ben een jongen van 24 jaar en heb al een aantal jaren last van lichte grijze plekken in m'n haar. De kapper zegt dat het pigmentvlekken zijn. De plekken zitten voornamelijk aan de achter- en zijkant en dat heb ik altijd kort. En als het echt kort is en ik kom van de kapper lijken het van een afstand net kale plekken. Het stomme is dat het ook maar aan een kant is. Ik laat het daarom ook om de 6 weken kleuren omdat het anders te erg op valt wat ik niet wil. Zovaak kleuren is natuurlijk niet goed dus mijn vraag is hier iets anders aan te doen?? Zijn het echte pigmentvlekken zoals de kapper zegt?

Thanks!

Jeroen.

kappie
5 december 2006, 22:42
zoek hier verder je haar valt vanzelf uit op den duur. Een kapper
Hallo,

Ik ben een jongen van 24 jaar en heb al een aantal jaren last van lichte grijze plekken in m'n haar. De kapper zegt dat het pigmentvlekken zijn. De plekken zitten voornamelijk aan de achter- en zijkant en dat heb ik altijd kort. En als het echt kort is en ik kom van de kapper lijken het van een afstand net kale plekken. Het stomme is dat het ook maar aan een kant is. Ik laat het daarom ook om de 6 weken kleuren omdat het anders te erg op valt wat ik niet wil. Zovaak kleuren is natuurlijk niet goed dus mijn vraag is hier iets anders aan te doen?? Zijn het echte pigmentvlekken zoals de kapper zegt?

Thanks!

Jeroen.

Balou
6 december 2006, 10:56
zoek hier verder je haar valt vanzelf uit op den duur. Een kapper

Ja....??

Energy
7 december 2006, 19:33
zoek hier verder je haar valt vanzelf uit op den duur. Een kapper

Kan het ff iets duidelijker???

Zoevo
8 december 2006, 10:38
ik snap hem ook niet....:P!
Ik denk dat hij denkt dat je op haarweb aan het juiste adres bent ofzo..
maar een kleine toelichting kan geen kwaad :D

kevin
8 december 2006, 12:13
Ik heb er zelf ook last van. Vooraal aan het begin van de linker- en rechterzijkant is het haar grijs (of gewoon fijn haar). Waar dit precies door komt, zou het echt niet weten.

Kretos
9 december 2006, 01:11
Ik heb er zelf ook last van. Vooraal aan het begin van de linker- en rechterzijkant is het haar grijs (of gewoon fijn haar). Waar dit precies door komt, zou het echt niet weten.

AGA?

Energy
31 januari 2007, 17:53
En AGA is???

CA.
31 januari 2007, 18:06
En AGA is???

androgenetic alopecia, ook wel bekend als male pattern baldness of klassieke mannelijk kaalheid

Ed1
2 februari 2007, 21:51
Ik heb ook een licht plekje op m'n hoofd, misschien is dit de plek waardoor ik soms opmerkingen kreeg (heel soms) dat ik kalend werd. Inmiddels lijkt m'n haar weer een stuk voller, ik ben iig tevreden (heel misschien door de middelen die ik slik, al lijkt het mij daar nog te vroeg voor...).

De kapper zei ook een pigment vlek, en dat dit er de vorige keer echt niet zat (huiskapster). Misschien een reactie van de Rooscure, of de Apo.. pillen die ik slik sinds +/- 2 maanden..

INT
3 februari 2007, 09:49
AGA?

Lichte plekken hebben toch geen verband met AGA?

Superkate
5 februari 2007, 10:15
Ik ben Kathy Hermanns, freelance Fotografe en op zoek naar modellen voor een nieuwe serie portret foto's.
Deze serie wil ik gaan maken over mensen die bijvoorbeeld in één nacht grijs geworden zijn. “Een Geestelijke zielslitteken wat zich in iets lichamelijks uit.” Of die één witte, grijze lok hebben in hun verder andere kleur haren.
Ik ben erg geïnteresseerd naar dit wonder.
Is er iemand die het misschien leuk vinden om voor mij te poseren?
Je kunt op mijn web site www.superkate.com kijken voor mijn fotowerk.
Als je het iets vind, mail me dan via mn site.

Kniekous
5 februari 2007, 16:34
zoek hier verder je haar valt vanzelf uit op den duur. Een kapper

Hoe bedoelt dat hij met zijn grijze plekken niet op haarweb moet zitten. En dat je door alle negatieve verhalen over kaalheid vanzelf je haar verliest.