PDA

View Full Version : samenstelling middeltjes tegen haaruitval


hans
14 december 2002, 11:55
Rocco,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij allemaal gebruikt voor je haaruitval.
Zelf gebruik ik:
- Finasteride (1 mg Proscar van dru-online, elke avond ¼ pilletje van 5 mg, ik ben nu ongeveer een maand bezig)
- Rooscure (om de dag)
- MSM (2.000 mg per dag, ’s ochtends een pilletje en ’s avonds eentje)
En wellicht ten overvloede: ik drink elke dag ongeveer 2 kopjes groene thee van pick wick. Baat het niet, het schaadt in ieder geval niet. Het schijnt zowiezo gezond te zijn. Verder was ik mijn haar dagelijks met 7 kruiden shampoo van schwarzkopf (met vitamines) en ik slik elke dag davitamon (ik geloof dat daarin 50% aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van alle vitaminen zitten + allerlei mineralen. Heb jij misschien nog tips? Behalve dan dat ik finas op den duur moet vervangen door duta.
Alvast bedankt,
Hans

Rocco
14 december 2002, 17:13
Fina en Rooscure zijn " the dynamic duo " ;) Deze zullen je zeker helpen. Maar over de rest kan ik niets zinnigs zeggen, het zal zeker niet in je nadeel werken.

Ik gebruik 0.5 mg Duta per dag en 3 keer Rooscure per week.

Uit ervaring weet ik dat vrijwel niets anders helpt tegen Haaruitval. Je kunt wel denken dat alle kleine beetjes wel zullen helpen, maar neem maar van mij aan, al die kleine beetjes die je verdient met andere middeltjes, die kunnen niets beginnen tegen je DHT-huishouding. DHT gaat als een Bulldozer over de werking van al die andere middeltjes heen.

Helaas maar waar.


Groetjes en succes met je strijd.

Vin D
14 december 2002, 19:04
Hey Rocco,

hoe denk je over:

- minoxidil/lipoxidil
- lasercomb
- fns
- spiro
- sod's

alvast bedankt voor je reply

Rocco
15 december 2002, 17:27
- lasercomb

Ik weet niet of deze ECHT wat voor je haaruitval kan doen. Ik betwijfel het eigenlijk wel, en het is verrekte duur zo'n ding. Ik zou zeggen, bespaar je tijd maar vooral je geld.

- FNS

Deze helpt absoluut niet. Ik heb deze zelf een aantal maanden gebruikt. ABSOLUUT geen resultaat, je kunt natuurlijk geen resultaat verwachten binnen enkele maanden, maar ik merkte gewoon dat er NIETS veranderde aan mijn haarsituatie. Bespaar je geld, Osmotics mag doodvallen, arme, wanhopige, kalende mensen kaalplukken, dat kunnen ze wel ja !

De overigen in je lijst kunnen wel een positieve bijdrage leveren.

Sterkte!

Johnny
15 december 2002, 18:21
Wat betreft FNS ben ik het met Rocco eens. IK heb 2 flacons gebruikt, zonder resultaat. Mijn haar werd er alleen maar vies en plakkerige van.

Uitgeblust
16 december 2002, 22:55
Originally posted by Rocco
Ik weet niet of deze ECHT wat voor je haaruitval kan doen. Ik betwijfel het eigenlijk wel, en het is verrekte duur zo'n ding. Ik zou zeggen, bespaar je tijd maar vooral je geld.



Deze helpt absoluut niet. Ik heb deze zelf een aantal maanden gebruikt. ABSOLUUT geen resultaat, je kunt natuurlijk geen resultaat verwachten binnen enkele maanden, maar ik merkte gewoon dat er NIETS veranderde aan mijn haarsituatie. Bespaar je geld, Osmotics mag doodvallen, arme, wanhopige, kalende mensen kaalplukken, dat kunnen ze wel ja !

De overigen in je lijst kunnen wel een positieve bijdrage leveren.

Sterkte!

Hoi Rocco,

Hoe sta je tegenover Folligen (de lotion)?

Rocco
16 december 2002, 23:33
Folligen werkt zeer goed tegen hoofdhuidproblemen als , roodheid, erge jeuk, puistjes, branderige gevoel etc.

Het maakt niet veel uit qua werking welke Folligen je gebruikt, de spray of de lotion.

Je moet er niet van uitgaan dat het je haren zal doen hergroeien ofzo, maar het kan wel een groot deel ( of helemaal je hoofdhuidproblemen ) oplossen. Een gezonde hoofdhuid is een vereiste voor een gezonde haargroei.

Vaak duurt het enige weken voordat je voelt dat het echt werkt. De eerste weken kan je hoofdhuid gaan tintelen, houdt hier wel rekening mee.

Groetjes

Uitgeblust
16 december 2002, 23:35
Originally posted by Rocco
Folligen werkt zeer goed tegen hoofdhuidproblemen als , roodheid, erge jeuk, puistjes, branderige gevoel etc.

Het maakt niet veel uit qua werking welke Folligen je gebruikt, de spray of de lotion.

Je moet er niet van uitgaan dat het je haren zal doen hergroeien ofzo, maar het kan wel een groot deel ( of helemaal je hoofdhuidproblemen ) oplossen. Een gezonde hoofdhuid is een vereiste voor een gezonde haargroei.

Vaak duurt het enige weken voordat je voelt dat het echt werkt. De eerste weken kan je hoofdhuid gaan tintelen, houdt hier wel rekening mee.

Groetjes

Ik heb begrepen dat die tintelingen juist het teken zijn van extra haaruitval. Of is dat een roddel die de wereld uit geholpen dient te worden. :)

Rocco
17 december 2002, 00:14
Die tintelingen voel je omdat je beschadigde hoofdhuid ( door de DHT ) in aanraking komt met de bestandsdelen van Folligen.

Folligen helpt je hoofdhuid zodat hij zich kan herstellen. Folligen veroorzaakt geen haaruitval voor zover ik het weet Uitgeblust.

Groetjes

hans
28 februari 2003, 10:03
Over lasercomb gesproken, deze las ik net op de website van regrowth.com:

HAIRMAX LASERCOMB CLEARED FOR PREVENTION OF HAIR LOSS AND STIMULATION OF HAIR REGROWTH IN MEN AND WOMEN
BY HEALTH CANADA

Edited from a press release from Lexington International.
January 28, 2003


BOCA RATON, FL, January 14, 2003 – The HairMax LaserComb, A Low Level Laser Device for hair received certification by the Canadian Government as a Class 2 Medical Device for claims and indications to strengthen hair, prevent hair loss, and stimulate regrowth of scalp hair in men and women.

The HairMax LaserComb, manufactured by Lexington International LLC, is a personal device for delivering Low Level Laser Therapy (LLLT) to hair. According to Lexington International, LLLT uses the stimulating effects of laser light in the natural, scientific process known as PhotoBioStimulation to also improve the quality and thickness of hair.

Based on appropriate scientific information and clinical data submitted to Health Canada, and after examination of all data submitted, Medical Device License Number 61237 was granted to Lexington International allowing the following therapeutic claims to be made to the Canadian public.

The HairMax LaserComb increases the strength of scalp hair in men and women.
The HairMax LaserComb prevents scalp hair loss in men and women.
The HairMax LaserComb causes regrowth of scalp hair in men and women.
“This is significant news and a medical milestone as the HairMax LaserComb is the first ever medical device for home use approved by any government to combat hair loss, especially for both men and women”, according to David Michaels, Managing Director of Lexington International LLC. “HairMax LaserComb is now officially qualified in Canada as an effective and attractive alternative to both topical and oral drug therapies.”
The HairMax LaserComb has been undergoing Clinical Trials throughout 2002. Clinical data will also be presented to the US FDA in mid 2003 for similar medical claims to be made to the American public. Currently, the HairMax LaserComb is classified as a Cosmetic Device in the USA that promotes thicker, fuller, healthier hair.

“Low Level Laser Therapy (LLLT) has been used internationally since the 1960s mostly for wound healing and pain relief”, states Dr. Martin Unger, MD, a world authority in hair restoration and Medical Director for Lexington International, “LLLT is now starting to become recognized in North America as an effective modality for Alopecia (Hair Loss) and other dermatological medical conditions.” Dr. Unger adds “The HairMax LaserComb is also the first therapy to have shown an increase in hair strength with clinical data indicating an average increase of 79% in tensile strength.”

The LaserComb complies with FDA regulations for laser safety and is patented in the USA with patents pending in 104 countries around the world.

Web Site: Lexington International