PDA

View Full Version : stijltang slecht?


vdn
11 december 2006, 13:44
hallo

ik ben 20jaar en heb een klein beetje inhammen, ik heb wel een beetje haaruitval, zeker als ik douche ligt de douche "vol"

maar sinds ik geen gel meer gebruik lijkt het toch al minder
(althans ik heb toch geen tientallen haren meer in mijn handen hangen door de gel)

maar ik gebruik wel een stijltang (heb haar laten groeien), omdat het anders echt absoluut geen zicht is, op de ene plek is het gewoon plat en op andere stukken krolt het als zot

als ik het plat doe met de stijltang vind ik het mooi, maar ik gebruik die nu al een 3-tal maanden dagelijks, en mijn vader zegt dat ik mijn haar helemaal kapot doe

is een stijltang zo slecht voor je haar dan?
ik vind, elke keer als ik het "stijl", dat het dan enorm zacht is,
als ik het daarna was en probeer te kammen lijkt het wel alsof er veel knopen inzitten (of stukjes haar afbreken? de kam gaat er in ieder geval vrij moeilijk door, maar dit kan ook zijn omdat het op sommige plekken enorm krult, vooral 'nekhaar' en vooraan dan)

graag jullie mening

no way dat ik stop met stijlen tbh :D

edit: mn haar word er ook "lichter" van (van dikte)

Nick17
12 december 2006, 21:46
Waarom stijl je het?

Ben je emo ? :P

http://www.etniesmotox.com/site-images/news/article/emo-hairfull.jpg

On-topic: Ik denk niet dat een stijltang slecht voor je haar is, een vriend van me gebruikt het ook dagelijks en heeft nergens last van, en euh tja iedereen heeft zowat op die leeftijd kleine inhammen.