PDA

View Full Version : Finasteride kopen??????


The Docter
14 december 2002, 17:47
x
x
x
xx

x
x
x
x
x
x
x

Max
16 december 2002, 07:50
wat betaal je er voor? En hoeveel heb je er voor over?
Het kost gem. 800-900$ per jaar bij welke on-line verkoper ook, hetzelfde geldt bij de meeste artsen,nou ja in zekere zin logisch ze willen er iets aan verdienen,haha wie niet? Maar toch propecia kan en mag veel goedkoper hoor.
Wel ja, 800$ - 900$, da's inderdaad niet mis, denk dat jij dan de enige bent die er zoveel voor betaald. :D

Intresse reageer maar eens als je durft.....
overwin je angsten en winnen wordt een optie.
Het lijkt wel spam, spam van een (The) Docter! Mensen, waar gaat dat heen... :rolleyes:

Visitor
16 december 2002, 10:14
Doctor,

gewoon gratis voorgeschreven door de huisarts. dus als jij nog goedkoper bent, dan moet je me gaan betalen als ik die medicijnen van je afneem.

mzl.


en 1 berichtje van fina kopen op dit forum is wel genoeg.

Webmaster
1 januari 2003, 17:20
Originally posted by The Docter

Wie heeft er Finasteride of propecia nodig?????

wat betaal je er voor? En hoeveel heb je er voor over?
Het kost gem. 800-900$ per jaar bij welke on-line verkoper ook, hetzelfde geldt bij de meeste artsen,nou ja in zekere zin logisch ze willen er iets aan verdienen,haha wie niet? Maar toch propecia kan en mag veel goedkoper hoor.


Mail me discretie gegarandeerd heberson@hotmail.com
Mijn prijs is vast en zeker goedkoper dan je on-line kunt bestellen.

Intresse reageer maar eens als je durft.....
overwin je angsten en winnen wordt een optie.

The Docter,

Ik heb niets meer toe te voegen aan de uitspraken van zowel Max:

Originally posted by Max

Het lijkt wel spam, spam van een (The) Docter! Mensen, waar gaat dat heen... :rolleyes:

als Visitor:

Originally posted by Visitor
en 1 berichtje van fina kopen op dit forum is wel genoeg.

Ongevraagd reclame maken c.q. je product verkopen (inderdaad:spam) is ongewenst op HaarWeb. Ik verzoek je hierbij vriendelijk te staken met deze activiteiten.