PDA

View Full Version : paniekpaniek


marian
15 december 2002, 21:40
hallo iedereen :rolleyes:
eum
uit pure wanhoop voor mijn probleem ben ik al langs verschillende sites geweest die over hirsutisme handelden ..
tot ik hier terechtkwam , en ik dit forum zag ..

ik vind het echt fantastisch dat zulke dingen bestaan
hierdoor weet ik dat er nog mensen zijn die net als ik met zulke problemen te maken hebben ..

ikzelf voel mij al twee jaar verschrikkelijk depri ..
alhoewel ik soms ook mijn leuke dagjes heb maar van de éne op de andere moment slaagt die stemming dikwijls om omdat ik elke keer weer denk aan mijn probleem ..
in de zomer kan ik niet eens een bikini aan doordat ik al meer borsthaar heb dan mijn broer die een jaartje ouder is als ik ..

ik zou er doooodgraag iets aan doen want ik weet dat het zo niet verder kan , maar ik ben super beschaamd over mijn overbeharing en voel mij daardoor onbegrepen .. maar ik heb gewoon niet de moed om het tegen iemand te vertellen uit schrik dat ze mij vreemd gaan bezien..
het gedacht dat iemand het ontdekt , doet mij al paniekaanvallen bezorgen ..


ik ben echt ten einde raad nu ..

als jullie mij enige raad zouden kunne geven , zou ik ontzettend blij en dankbaar zijn

wanhopige groetjes
:sad:

tara
17 december 2002, 16:51
lieve marian,
maak je niet zo veel zorgen meid,er zijn op dit moment 2 dingen die je aan de overbeharing kunt doen.
de eerste is electrische epilatie en de 2de die nu heel erg nog bezig is met ontwikkeling is de licht of laser methode als je meer hierover wilt weten kan je erg veel opzoeken op het internet.
Maar als je er niet uit komt kan je het ook aan mij of aan de andere leden vragen, ieder heeft wel zo zijn eigen ervaring maar als je die afweegt kan je mischien een juiste oplossing voor jezelf vinden.

groetjes tara:)

Wendy
17 december 2002, 19:43
Hoi Marian,
Welkom op het forum!
Hirsutisme is een vervelend probleem waar veel vrouwen (en mannen!) onder lijden...
Ik heb geen idee hoe erg het bij jou is. Lees eerst eens wat dingen op het forum en kijk eens of je daar wat mee kunt. Is er bij jou een oorzaak gevonden? Ben je onder behandeling van een arts? Ben je er al eens mee langs de huisarts geweest?
Er zijn wat oplossingen maar deze helpen vaak alleen maar als je niet tot de "zware" gevallen behoort, en vaak is er geen garantie voor het definitief kwijtraken van je overbeharing... Nogmaals ik kan hiervandaan niet beoordelen wat voor jou het beste is...
Je kunt hier wel je verhaal kwijt en dat is al heel wat, vind je niet?
Sterkte en groeten,
Wendy
P.S. Als ik hiermee meer vragen heb opgroepen dan beantwoord, schroom dan niet je vragen te stellen, we zullen hier met zijn allen proberen ze te beantwoorden