PDA

View Full Version : minder haar aan 1 kant


barleduc
11 januari 2007, 23:34
weet niemand wat dit betekend dan, of wat het precies is. ik heb het al eerder een keer gepost maar niemand heeft er nog iets opgezegd. kan iemand mij misschien helpen alstjeblieft. hieronder het bericht nog een keer

bij mijn haarlijn op mijn voorhoofd is de rechter kant minder dicht bezaaid met haar dan mijn linker kant. en het lijkt wel erger te worden, terwijl mijn linker kant nog het zelfe is al vroeger geen inhammen ofzo. nu wil het wel zo zijn dat bij die minder bezaaide kant na het douche de huid droog is en er huid schilfertjes in mijn haar zitten op de minder bezaaide plek. heeft dit er misschien mee te maken. de shampoo die ik gebruik is elve haarverdikker.

wat kan ik doen om het dichter en er meer haar op terug te krijgen. ik heb dit al sinds ik me kan heugen, het is me in iedergeval niet opgevallen vroeger. het ging me opvallen toen ik mijn langere haar (ik had toen een bloempot kapsel) kort liet knippen, dit is nu zo'n 7 jaar geleden.

maar het wordt nu nog dunner en aan de andere kant niet wat kan ik doen om het te stoppen en er weer haar op te krijgen. wie kan mij helpen ik wil niet kaal worden.

alvast bedankt voor eventuele tips en hulp

groeten, pieterman

asdfg
12 januari 2007, 01:47
grappg, dit heb ik ook, heb er helaas geen antwoord over weten te vinden.

kevin
12 januari 2007, 10:37
Ga eens naar de dermatoloog. Het zou een infectie of een allergische reactie kunnen zijn.

dezcend
6 februari 2007, 12:32
Ja ik heb ook precies het zelfde, maar het ging niet echt heel geleidelijk, heb het idee dat mijn rechterinham ineens heel snel gaat, terwijl met mijn linkerkant niets aan de hand is..