PDA

View Full Version : opletten!! harsen


Marte
24 januari 2007, 19:34
Sorry er nogmaals een thread aan toe te voegen.

Maar mss kan deze info belangrijk zijn voor mensen met een gevoelige huid? zoals ik.

Ik heb regelmatig vroeger, een aantal maanden en jaren geleden, zowel mijn benen als mijn gezicht met koude hars en sugaring gepoogd te harsen, en altijd dit correct volgens de beschrijving. Nu trek ik er iedere keer hele stukken vel van mijn gezicht en benen mee af, met alle wondjes, littekens, etc, vandien.

Bij veel mensen speelt dit probleem niet, en vaak wordt gesuggereerd dat het wel aan een 'verkeerd gebruik' van het product zal liggen, wat ik bij deze kan weerleggen, ik heb altijd de gebruiksaanwijziging stipt gevolgd.

Dus , mensen met een zeer gevoelige huid, ben zeer voorzichtig met het gebruik hiervan.

(mensen met couperose; gebruik evenmin warme hars daar ze de couperose verergert.)

veel succes allemaal in jullie zoektocht(zoektocht naar hoop, erkenning, een oplossing, aanvaarding, ..., ik hoop van harte dat jullie vinden wat jullie zochten, en laat je plezier in het leven, in het genot, niet vergallen hierdoor, ook al is dat niet altijd even evident.)