PDA

View Full Version : Welke vrouw mag ik knuffelen.


Gwen21
29 januari 2007, 10:15
Hoi ik ben Gwen,
Een man van 35 jaar.

Ik zou heel graag een behaarde vrouw eens willen knuffelen.
Persoonlijk vind ik behaarde vrouw erg sensueel en sexy.
Wie heeft er behoefte aan een lekkere knuffel.

gwen21@xs4all.nl

Marte
29 januari 2007, 14:53
Dag gwen, ik weet niet of je dezelfde bent als de vorige keer(heb hier op het forum al iemand ontmoet die me cyberseks opstuurde, vanwege zijn seksuele voorkeur). Ik wil je alleszins wel vragen voorzichtig om te springen met de mensen hier. Mss ben ik voorbarig, en is dit absoluut neit je bedoeling, maar mocht het wel zo zijn, 'dit is een vorm van 'zelfhulpforum' geen datingplaats. (Indien ik hierbij inderdaad voorbarig ben, mijn excuses hiervoor, want dat is absoluut neit te bedoeling, doch ik wil andere forumbezoekers een aantal onaangename momenten (gelijk mijn ervaring) besparen.

Marte
13 maart 2007, 20:39
dag Gwen, ik had gehoopt dat je zou reageren. Dan had ik op zijn minst geweten of ik juist of neit juist zat, en indien niet, mijn excuses aan kunnen bieden. Indien ik wel juist zat, dan hoop ik van harte dat je een betere site hebt gevonden, en hoop ik dat je mijn reactie kunt/kon begrijpen.

xxx m

Henk
13 maart 2007, 21:15
dag Gwen, ik had gehoopt dat je zou reageren. Dan had ik op zijn minst geweten of ik juist of neit juist zat, en indien niet, mijn excuses aan kunnen bieden. Indien ik wel juist zat, dan hoop ik van harte dat je een betere site hebt gevonden, en hoop ik dat je mijn reactie kunt/kon begrijpen.

xxx m

Het frappante is dat Gwen na zijn posting helemaal niet meer online is geweest. Je hoeft je niet verontschuldigen Martje, want ik vond dat je nog heel terughoudend reageerde.
Hierbij wil ik nog even mededelen (geldt voor iedereen op Haarweb) dat als je pm's krijgt, die je ongewenst of opdringerig vind, dat je niet moet aarzelen om een van de Moderators hier op te wijzen.

Marte
14 maart 2007, 15:55
ik heb dat indertijd ook gedaan, alleen wel met de boodschap dat de betreffende persoon zich achteraf geexcuseerd heeft en ik , de manier waarop hij achteraf reageerde erg appercieerde, het getuigde van respect en was meer dan correct. hetgeen ik eveneens aan de moderator heb meegedeeld.
Toch bedankt voor je reactie.