PDA

View Full Version : Dutasteride (Avodart) te koop


Spinneweb
6 februari 2007, 18:01
hoi webbers,

ik ben gestopt met avodart vanwege angst voor bijwerkingen en heb nu drie doosjes over. Ze zijn origibeel komen van de nederlandse apotheek en zijn te koop voor 90 euro. Houdbaarheidsdatum: 2009. Stuur me een pm of een mailtje spinneweb (at) yahoo.com als je interesse hebt.

Spinneweb
10 februari 2007, 00:25
shit ik heb per ongeluk wat berichtjes uit mijn pm box gewist... zouden de mensen die interesse hadden in de duta mij nog een keer een berichtje kunnen sturen? Je kunt me ook mailen op het mailadres dat ik in de post hierboven gaf,.

:cool:

benji
11 februari 2007, 18:43
waarom breng je ze dan nie gewoon terug na de apotheek, kan tegenwoordig ook wel

Spinneweb
16 september 2007, 09:06
Hey Haarwebbers, het is hier nog steeds lkkr druk zie ik :cool:

Ik heb nog steeds een kleine hoeveelheid originele duta (Avodart) te koop, dus de liefhebbers kunnen contact met mij opnemen. Ik ben zelf nu helemaal overgestapt op een natuurlijk regime met omega 3 vispillen, Groene Thee Capsules, druivenpitextract, granaatappelcapsules en vitamine B6 (P5P), heb niet de indruk dat het goed werkt maar mijn haarporbleem is me niet zoveel waard dat ik er zwaardere dingen voor ga slikken

En die vitamines zijn toch wel goed

:P