PDA

View Full Version : Automatisch uitloggen


Guoy
8 februari 2007, 09:10
Ik word continu automatisch uitgelogged van haarweb. Ik had dit eerst niet, maar sinds de site is vernieuwd, nu een paar weken geloof ik, word ik steeds automatisch uitgelogged.

Ik sta bijvoorbeeld ingelogged en ik typ een lange post. Als ik dan 'send' druk moet ik me eerst weer inloggen. :confused: Niet erg fijn.

Iemand die me kan uitleggen waarom dit zo is, en hoe het weer anders kan?

kevin
8 februari 2007, 11:06
Moet je even kijken in de opties van FireFox of IE en ervoor zorgen dat "cookies" worden geaccepteert en opgeslagen. Anders is de duur van je sessie zeg maar verlopen en moet je opnieuw inloggen.

Lies86
8 februari 2007, 13:51
Hey Gouy!

Klik je wel bij inloggen op mij onthouden?
Misschien een stomme vraag, maar anders zou ik het ook niet weten!

Lies

Hanna
8 februari 2007, 13:59
Ik heb precies dezelfde ervaring als Guoy. Er is niets gewijzigd aan mijn opties in IE. Het probleem is inderdaad ontstaan na de nieuwe software bij Haarweb.

Als ik een lang verhaal typ in het vak Post Reply, duurt dat kennelijk te lang en word ik automatisch uitgelogd.
Sindsdien typ ik eerst een verhaal in Kladblok, kopieer dat, klik dan pas op Post Reply en plak het verhaal, klik op Preview en dan pas op Submit. Dan gaat 't goed.

Tiuri
8 februari 2007, 14:44
Hey Gouy!

Klik je wel bij inloggen op mij onthouden?
Misschien een stomme vraag, maar anders zou ik het ook niet weten!

LiesInderdaad Lies, ik denk ook dat dat het is.

Hanna, Guoy, staat dat vinkje aan bij inloggen?

Hanna
8 februari 2007, 15:11
Vroeger hoefde ik dat vakje Remember Me nooit aan te vinken.

Nu heb ik 't uitgeprobeerd/aangevinkt, maar zodra ik daarna zelf uitlog, is-ie 't weer vergeten en moet ik 't dus weer opnieuw doen. Of gewoon nooit meer zelf uitloggen.

Ik ben een computerdummie, dus wat er bedoeld wordt met Remember Me, terwijl 't helemaal niet ge-rememberd wordt, snap ik niet.

Ach laat maar; zo erg is 't nou ook weer niet.

kevin
8 februari 2007, 15:22
FireFox users: Extra - Opties - Privacy - Cookies accepteren en bewaren. Bij IE gaat het ongeveer hetzelfde, alleen dan heb je een balk die je kan verlagen of verhogen.

Hanna
8 februari 2007, 15:54
Cookies werden en worden bij mij altijd geaccepteerd en bewaard.
De verticale schuif bij de cookies-instellingen van IE staat en stond op Normaal.

Guoy
8 februari 2007, 21:32
Hij stond idd niet aangevinkt, maar volgens mij had ik dat ook nooit. Heb hem nu wel aangevinkt. Ik heb ook Kevin's advies opgevolg. Hopelijk doet ie weer snel normaal. :)

Lies86
9 februari 2007, 12:51
Waarschijnlijk wist je niet dat dat aangevinkt stond, omdat je dat veld automatisch overslaat als je dat vinkje ooit eens aan hebt gezet.
Vaak gebeurt dit automatisch bij je aanmelding!
Maar goed, hopelijk is het probleem nu over!
We hebben er verder nog niets over gehoord......
Lies

kurt
13 februari 2007, 15:37
de laatste tijd heb ik het ook paar keer meegemaakt dat ik opeens uitgelogd was:(