PDA

View Full Version : Sekslust verminderen


heyoo
18 februari 2007, 20:08
Meeste van jullie zijn thuis in de hornomenleer, nu heb ik de laatste tijd enorme sekslust, verhoogd libido, het is gewoon heel irritant en hele tijd genoegdoeding zoeken kost veel energie en bovenal tijd.
Welke middelen zouden kunnen helpen om mijn sekslust cq. libido te verlagen (dus niet uitroeien!!)?

alvast bedankt

Morehair
18 februari 2007, 20:22
Toevallig onlangs met Fina begonnen?

heyoo
18 februari 2007, 21:09
Toevallig onlangs met Fina begonnen?

nee, helemaal niks

kas
19 februari 2007, 09:49
Meeste van jullie zijn thuis in de hornomenleer, nu heb ik de laatste tijd enorme sekslust, verhoogd libido, het is gewoon heel irritant en hele tijd genoegdoeding zoeken kost veel energie en bovenal tijd.
Welke middelen zouden kunnen helpen om mijn sekslust cq. libido te verlagen (dus niet uitroeien!!)?

alvast bedankt

Androcur, maar vraag me af of een arts dit wil voorschrijven aan een gezonde man.
Kitty

Hanna
19 februari 2007, 12:25
Heyoo,

Ik kan je wel aanraden om heel ongezond junkfood te gaan eten of veel hasjies te gaan roken of enorm veel zware lichamelijke arbeid te gaan doen zodat je overal te moe voor wordt........ maar 't lijkt me veeeeel verstandiger dat je dit probleem aan je huisarts voorlegt.

heyoo
21 februari 2007, 16:51
Androcur, maar vraag me af of een arts dit wil voorschrijven aan een gezonde man.
Kitty

geen paardemiddel ;)
maar ik zoek iets uit wat je wellicht in de natuurwinkels kan vinden of eventuele tips hoe er mee om te gaan

keurten
21 februari 2007, 22:53
Gewoon eens een brandende lucifer onder uw lul houden, zodat ge een goeie grote blaar erop hebt,.....ge zult er wel afblijven!! :D

ray
21 februari 2007, 23:05
Meeste van jullie zijn thuis in de hornomenleer, nu heb ik de laatste tijd enorme sekslust, verhoogd libido, het is gewoon heel irritant en hele tijd genoegdoeding zoeken kost veel energie en bovenal tijd.
Welke middelen zouden kunnen helpen om mijn sekslust cq. libido te verlagen (dus niet uitroeien!!)?

alvast bedankt

word gigolo...

Loveli
22 februari 2007, 10:07
In het leger kregen ze vroeger kamfer in de thee of door het brood om de jongens rustig te houden.

Marte
22 februari 2007, 20:47
in ieder geval blijf je dan best van pepers en gember (en ginseng)af. Deze voedingsmiddelen zijn sterk libidoverhogend. En inderdaad diane of vooral androcur zijn middelen om op een hormonale manier te verminderen en verlagen, alleen hebben ze vrij veel bijwerkingen en zjin ze allerminst gezond. Dus als er een natuurlijk middel tegen bestaat, denk ik eerder dat dat mss iets is. (Hoewel het waarschijnlijk moeilijk zal zijn om dat te vinden, meestal bieden ze middelen voor het omgekeerde aan.)