PDA

View Full Version : vraag aan Chris


jornkielman
2 januari 2003, 15:20
He Chris,

ik heb een vraagje. Uit welk tijdschrift heb jij die foto van Gerard Joling gehaald. Ik bedoel die advertentie van transhair met Joling.

Groeten Jorn

Chris
3 januari 2003, 09:27
He Jorn,

Waarom wil je dat weten?

Groeten Chris.

jornkielman
3 januari 2003, 23:05
Hoi Chris,
ik ben bezig om de site te veranderen. Ik wil ook de historie van transhair, zoals op www.t-at.nl, iets uitgebreider beschrijven. Joling is zoals je weet in Duitsland behandeld bij transhair en is later met de chirurg Villnow en adviseur Kettmann meegegaan. Ik wil graag wat artikelen in de media verzamelen van Joling ten tijden van transhair.

Ik hoor het wel,

Groeten Jorn

Chris
4 januari 2003, 11:43
Jorn,

Ik heb het artikel zelf niet uitgeknipt, maar mijn vriendin. Ik heb geen idee waar het uit komt en ik denk ook niet meer dat zij het weet. Maar ik neem toch aan dat jullie zelf bijhouden in welke media jullie adverteren, dus dat zou je zelf moeten kunnen achterhalen?

Groet,
Chris.

jornkielman
4 januari 2003, 12:36
Dit artikel is meer dan 6 jaar oud en is via Duitsland gegaan. Die weten echt niet meer waar dit artikel in stond. Verder heeft de directeur van LAser , Kettmann, waarschijnlijk alles van Joling meegenomen in die tijd,
Als je het niet meer weet, maakt dat niet zoveel uit, dan bel ik zelf wel even voor bepaald archieven.

Prettig weekend,
JOrn