PDA

View Full Version : HELP !! Wat moet ik doen


maliyah
19 februari 2007, 23:37
Hallo Allemaal, ik kwam jullie site vandaag tegen, en ik zie dat veel vrouwen haar problemen hebben:crybaby: ik ben een meisje van 21 jaar.. ben half Nederlands en half Indonesisch... Ik heb ook een PROBLEEM, en ik zit er heel erg mee. Ik heb namelijk Paar haartjes op mij neus.. je ziet ze niet goed, alleen als je heel goed kijkt:crybaby: (ze zijn wel dun en DONKER) Ik durf niemand lang in de gezicht aan te kijken o mdat ik bang ben dat ze het zullen zien:crybaby:
Ik ben geen lelijk meisje:o .. Jongens willen graag met mij in contact komen.. maar alleen als ik weer aan me neus denk, durf ik het niet meer. Straks als ik een vriend krijg en hij me vandichtbij aankijkt dan zal hij het ook opmerken en AFKNAPPEN!! Ik verberg het met poeder, Maar als je van dichtbij kijkt zie je het nog steeds:crybaby: ik word helemaal depressief
daar door.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen:confused: volgens mij kan laserbehandeling mij ook niet helpen, omdat ze dan weer te licht daar voor zijn (denk ik)..
Ik wil er vanaf ik wil me niet meer schamen ik wil mensen weer RECHT in hen gezicht aan kijken:crybaby:
Pleaseee heeft iemand TIPS!!!
Alvast Bedankt voor het lezen:crybaby:

haxxje
20 februari 2007, 14:24
hmmmm wat zal ik je zeggen, als jou enige probleem, die haartjes op je neus zijn, dan valt het nog prima mee.voor hetzelfde geldt had je een scheve neus en zou je om die reden iemand niet lang in je gezicht laten kijken. er zijn vrouwen die haargroei hebben over hun hele gezicht, geloof me, die maken zich meer zorgen om hun snorhaartjes dan om donshaartjes op de neus.

ik wil je probleem niet kleineren, maar mijn eerste indruk is dat je gewoon te onzeker bent en jezelf misschien bekijkt met een vergrootglas of zo. als het een paar haartjes zijn, kan je die zo epileren, en daar ben je dan een tijdje lekker van af. je weet, met een pincetje eraf trekken en je bent een tijdje haarloos op je neus.

voila, ik hoop dat je wat hebt aan wat ik net zei. veel sterkte ermee. en wees niet te onzeker van jezelf. iemand die jou graag zou zien en van je houdt, zal heus wel verder kijken dan naar die misplaatste haartjes. ik spreek hierbij uit ervaring.

succes ermee

haxxje

Marte
20 februari 2007, 21:37
Dag maliyah, ik begrijp goed dat de paar haartjes op je neus je onzeker maken. En indien ze voor jou storend zijn, dan zijn ze simpelweg storend, punt.

Alleen lijkt hetgeen ik hoor, niet zo storend, voor buitenstaanders. (iedereen buiten jezelf, en ook ik wil, net als haxxje, je probleem allerminst bagatelliseren). (Mijn neus heeft bijvoorbeeld een complete dichtbegroeide vacht). Er zijn veel vrouwen die wat haartjes op de neus hebben, op zich is dat absoluut niet abnormaal, integendeel zelfs.

Het zou zonde zijn als je je leven er teveel door zou laten leiden, zeker aangezien het maar een paar haartjes zijn. Er zijn een paar mogelijek opties, of je trekt ze er inderdaad met pincet uit, maar als het maar een paar miniscule haartjes zijn, zou ik ze laten zitten. Want zodra je ergens aan begint te prutsen, heb je kans dat het erger wordt, je omringende haartjes meetrekt, ..., alleen moet je jezelf dan afvragen odf dat het probleem oplost. Ligt het werkelijk aan die haartjes of ligt het inderdaad aan een extreme onzekerheid. als dat laatste het geval is, zal die paar haartjes weghalen het probleem niet oplossen ,maar zich waarschijnlijk verschuiven naar andere onzekerheden.

Dit is waarschijnlijk absoluut neit het antwoord wat je verwacht en gehoopt had, en sorry hiervoor, ik hoop gewoon dat je inderdaad je leven neit al te veel door laat leiden, het zijn inderdaad maar een 'paar stomme haartjes'(die voor jou op de verkeerde plaats zitten), maar het zou zonde zijn je leven er teveel door te laten beheersen. Mss helpt het te proberen wat zekerder van jezelf te worden, en indien het echt onoverkomelijk is, dan zou ik ze mss weghalen, als je denkt dat dat de problemen oplost, het is absoluut nodeloos om te lijden als het nergens voor nodig(en goed) is.

Heel veel succes!!!
xxx m