PDA

View Full Version : Zinc/B6 formule


Nate
6 januari 2003, 22:16
Er schijnt nogal ophef gemaakt te worden om een eigengemaakte Zinc/B6 oplossing op de andere sites.
De "uitvinder" van dit mengsel heeft zich nu gemeld op het hairlosshelp forum en beantwoord allerlei vragen.

Het schijnt steeds populairder te worden maar of het ook werkt?
:confused: :confused:

alwin
7 januari 2003, 23:42
Zijn de juiste zinc en b6 ook in nederland te verkrijgen?
Wilde het goedkoope juiste b6 bestellen voor $9 maar moest hierbij $50 transportkosten bij betalen

Vince1977
8 januari 2003, 12:15
Russel,

Dat middeltje werd ook al eens eerder behandeld op dit forum onder ’t kopje “Saw Palmetto -> Zaagtandpalm?” op de derde pagina (3e post) vind je de volgende link:

http://www.angelfire.com/dc2/spooky/

Deze kerel gebruikt ‘t zelfgemaakte goedje al langer (samen met nog wat ander spul). Dus misschien heb je er wat aan... Ziet er wel overtuigend uit en kennelijk zijn veel mensen bij Hairlosshelp het daar mee eens…

Nate
8 januari 2003, 14:07
Vince1977,

Ik dacht al dat het behandeld was ergens in het forum toen ik het poste maar wist het niet zeker meer.
Maar ja,misschien is het wat maar dan zul je het wel zelf moeten testen.Ik hou het eerst nog op fina,gaat eigenlijk best goed nu ik ook Tricomin gebruik.

Morgen wordt de site van Hairswitch voorzien van nieuwe info en misschien wel voor en na foto's van de Flex S, ben benieuwd.

Vince1977
8 januari 2003, 14:56
Okee, dus je gebruikt ook nog Tricomin...
Zelf ben ik al een tijdje aan de gang met Folligen lotion, maar aanbrengen van dat spul is niet eenvoudig en van enige werking heb ik nog niet veel gemerkt. Misschien dat ik dat Zink/b6 idee wel eens wil proberen. Maar dan moet ik eerst antwoord op Alwin z'n vraag hebben. Waar haal je de juiste bestanddelen? Kun je die hier niet gewoon in de winkel kopen?

Anyone...... :confused:

Nate
8 januari 2003, 15:40
Waar je het kunt halen weet ik ook niet,dacht wel dat je het gewoon hier in Nederland kunt krijgen in ieder geval.
Ik weet niet hoe jij folligen gebruikt maar ik gebruik gewoon een spuitje zonder naald natuurlijk en dan een paar scheidingen in je haar en wat tussen laten druppen.
Ik heb nog nooit folligen gebruikt maar Tricomin bevalt wel goed want je hoeft het niet meer uit te wassen en je kunt je haar gewoon stylen als normaal,geen geplak zoals met minoxidil wel het geval is.Alleen wel duur $48 per fles maar ik gebruik het maar 5 keer in de week en gaat wel lang mee.

Vince1977
8 januari 2003, 17:04
Dat van dat spuitje klinkt wel handig. Zelf probeer ik die Folligen op m’n vingertoppen te doen en vervolgens pruts ik het een beetje in m’n haar. Het punt is dat je ’t op je hoofdhuid moet aanbrengen en de helft blijft gewoon in m’n haar hangen. (is een soort crème-achtig)

Misschien is Tricomin wel wat . Ben nu wel een tijdje bezig, maar zit eigenlijk nog in de “uitprobeerfase”. Vandaar dat ik die Zink/b6 oplossing ook best zou willen proberen. Uit nieuwsgierigheid….

Wat zijn jouw resultaten met Tricomin als ik vragen mag? Minder uitval, hergroei of een goede conditie van je hoofdhuid?

Vince1977
8 januari 2003, 17:10
Dat van dat spuitje klinkt wel handig. Zelf probeer ik die Folligen op m’n vingertoppen te doen en vervolgens pruts ik het een beetje in m’n haar. Het punt is dat je ’t op je hoofdhuid moet aanbrengen en de helft blijft gewoon in m’n haar hangen. (is een soort crème-achtig)

Misschien is Tricomin wel wat . Ben nu wel een tijdje bezig, maar zit eigenlijk nog in de “uitprobeerfase”. Vandaar dat ik die Zink/b6 oplossing ook best zou willen proberen. Uit nieuwsgierigheid….

Wat zijn jouw resultaten met Tricomin als ik vragen mag? Minder uitval, hergroei of een goede conditie van je hoofdhuid?

Nate
8 januari 2003, 17:25
Ik gebruik het nu 4 mnd en ik denk dat het zeker bijdraagt aan betere conditie van mijn haar,voelt goed aan en het is ook goed voor je hoofdhuid.Folligen is ook zeker een goed product en goedkoper ook nog,het gaat er mij om dat ik het aan kan brengen en gelijk weg kan.Er zit namelijk een leave in conditioner in.
Ik zou het eens proberen met zo'n spuitje,zo klaar en handig.

jornkielman
9 januari 2003, 00:17
Als een middel echt werkt tegen haaruitval, dan komt dit echt wel eerst in het nieuws hoor. Avtar, Folligro, Rhodanide, Saini, Zink etc. Het schaadt allemaal niet, maar het helpt je haaruitval ook niet te stoppen. Dan moet je als man zijnde propecia gaan slikken!

Jorn

Nate
9 januari 2003, 11:23
Die middelen die je noemt daar hebben we het ook niet over.
Het enige is de Zink/B6 combinatie die misschien wel degelijk kan werken als een dht-inhibitor.

Aan de combinatie Zink/B6 wordt geen aandacht geschonken omdat bedrijven hier gewoon niks mee kunnen (lees geld binnenslepen).Dit zijn bestaande middelen waar dus niemand wat mee kan verdienen.

Bijna vergeten: Gefeliciteerd JOS VERSTAPPEN !!!!!!!!!!

MINARDI F1 driver Verstappen 2003 !!!!!

Persconferentie van sponsor TRUST om 18.00 uur in Dordrecht.
Aanwezige Jos verstappen en Teammanager P.Stoddart en Trust natuurlijk. Komt u allen!!

alwin
9 januari 2003, 21:09
probeer het nog maar een keer. Weet iemand waar in nederland men Zinc sulfate en B-6 pyridoxal kan verkrijgen?

WannaKnowMore
11 januari 2003, 21:38
Vraag het eens in de kruidvat en etos,

etos heeft zink (als aac) 25mg per tab = 167%adh
en kruidvat heeft b6, maar in een hele lage dosis van 1,5mg
maar ze hadden nog meer, dus moet je even vragen.

alex
12 januari 2003, 23:52
Originally posted by Russel
Ik gebruik het nu 4 mnd en ik denk dat het zeker bijdraagt aan betere conditie van mijn haar,voelt goed aan en het is ook goed voor je hoofdhuid.Folligen is ook zeker een goed product en goedkoper ook nog,het gaat er mij om dat ik het aan kan brengen en gelijk weg kan.Er zit namelijk een leave in conditioner in.
Ik zou het eens proberen met zo'n spuitje,zo klaar en handig.

hey Russel ik gebruik nu enkele maanden Folligen Therapy Spray in combinatie met fina en rooscure en die combinatie begint bij mij echt te werken zeker sinds ik Folligen heb toegevoegd...

Ik spray het gewoon op mijn haar voor ik ga slapen...en was het er 's morgens uit met milde shampoo....voor mij werkt het echt goed

groetjes
allex

Nate
13 januari 2003, 10:15
Hoi Alex,

goed om te horen dat je vooruitgang boekt ,een goede combinatie die je gebruikt.
Zal ook wel meevallen met het aanbrengen van folligen maar ik ben tevreden zo voorlopig.

Russel

Vince1977
13 januari 2003, 13:57
Alwin,

Probeer ’t eens op Medicijnen.nl. Zij hebben verschillende soorten zink tabletten, capsules, etc. en vitamine b6 met pyridoxine (100 maal 100mg tabletten voor 5,25). Niet ’t soort dat je zoekt, maar wel ’t soort waar die zink/b6 combinatie op Hairlosshelp mee gemengd wordt.

Mocht je zelf al iets gevonden hebben, hoor ik ’t graag van je. Ben zelf ook nog op zoek naar een makkelijke manier om aan de bestanddelen te komen.

Vince1977
15 januari 2003, 11:11
Voor de liefhebber:

Vitamine B6 pyridoxal is te krijgen bij Centropa Warhouse. Te bestellen door een mailtje te sturen naar info@centropa.com.

Roeltje
16 november 2006, 14:29
ik gebruik sinds kort de zink/selenium tabletten van de DA en vit b6 pyridoxaal pillen van vital cell. zijn dit de goeie ?