PDA

View Full Version : Eventuele gevolgen dutasteride gebruik?


Sjakie
7 januari 2003, 15:19
Wie weet wat de eventuele gevolgen kunnen zijn van het gebruik van dutasteride? Als zwangere vrouwen de capsules niet eens aan mogen raken vind ik dit wel bedenkelijk. Zou het dan ook eventueel via zaad schadelijk kunnen zijn? Misvormingen bij embryo.

Groeten,

hans
7 januari 2003, 19:11
Als je fina gebrukt wordt al geadviseerd om condooms te gebruiken, dus ik neem aan dat dit bij duta ook het geval is, aangezien het dezelfde werking heeft.

Sjakie
7 januari 2003, 20:03
Ik neem aan alleen tijdens zwangerschap. Er wordt namelijk ook minimaal 6 maanden alvorens bloed te doneren te stoppen met gebruik. Ben ondertussen ook weer erg nieuwsgierig geworden naar de bevindingen van de gebruikers van dutasteride. Als het alleen al dikkere haren opleverd vind ik dat voldoende.

cees
9 januari 2003, 11:51
He, wat is dit nou word het geadviseerd om condooms te gebruiken als je fina slikt!!!!!!!
Nou das lekker ik heb 2 jaar een vriendin en gebruik nooit een condoom, wat is het preciese hiervan? want dit is mijn nog nooit verteld
goetjes cees

Max
10 januari 2003, 07:39
Het lijkt wel of iedereen over dit onderwerp weer wat anders zegt. Hoe het nu precies zit weet ik eigenlijk nog steeds niet. Mag je partner nu zwanger worden terwijl je fina slikt of krijgt de foetus dan afwijkingen of is het sowieso slecht of een risico als je vrijt met je partner zonder condoom?

Max