PDA

View Full Version : Haren op neus


backhoek
9 maart 2007, 20:10
Ik (man, eind 20) bespeur sinds een aantal maanden steeds meer donkere en helaas groeiende haren op mijn neus. Het zijn geen pluisjes, maar haartjes die dezelfde donkere kleur hebben als mijn hoofdhaar.

Heeft iemand hier ook last van (gehad) en zo ja, wat kun je het beste er tegen doen? Gewoon scheren (maar ik ben dan bang dat er zichtbare stoppels voor terugkomen) of iets anders (dermatoloog, laser, zalf, etc.)?

Het is misschien niet zo'n ernstig haarprobleem als sommigen hebben op dit forum, maar ik voel me verre van prettig op deze manier en wil er graag iets tegen doen.

Marte
13 maart 2007, 15:12
dag backhoek, wat je kunt doen is het volgende;
ofwel scheer je het, dan zie je inderdaad stoppels die eruit zien als een meeeter, het nadeel daarvan is dat je mss andere zachte haartjes meeneemt en eveneens stimuleert, of voortaan bji moet houden. Een tweede is de haartjes die je storen uittrekken met een pincet, eenmaal dit gedaan zul je ze wel bij moeten houden. Of je ze weg kunt laseren of via eiplar system, weet ik niet, ik heb geen idee of ze die zone ook behandelen, dat zou je eens na moeten vragen.

alleszins veel succes.