PDA

View Full Version : [laser] Wired - goed idee?


Hanna
20 maart 2007, 00:01
Ik heb met de Search-knoppen gezocht, maar over dit apparaat kon ik niets vinden op dit forum. Wie weet er iets van? Kost maar $ 80 en ik vind 'm in ieder geval wel mooi vormgegeven (alsof dat belangrijk is ;) )

http://www.getwireddirect.com/how-it-works.html

Lambert
20 maart 2007, 08:58
Hij ziet er inderdaad slick uit. Ik vraag me alleen af of de lasers wel goed bij de hoofdhuid kunnen komen aangezien deze laser comb geen tanden of borstelharen heeft.

Hanna
20 maart 2007, 12:31
Ik weet ook niet hoe dat zit....Kunnen de lasers dwarsdoor je haren heen?
Of is dit ding alleen bedoeld voor kale plekken?

kevin
20 maart 2007, 16:28
Door de tekst die erbij staat, vertrouw ik de boel niet. Er klopt eigenlijk vrij weinig van. Over of de stralen door je hoofdhuid kunnen gaan, ik weet het nietl. Altijd tijdens het laseren krijg ik een lichte hoofdpijn, dus het zal er wel mee te maken hebben.

Hanna
20 maart 2007, 16:49
Over of de stralen door je hoofdhuid kunnen gaan, ik weet het nietl. .

Door de hoofdhuid....?! Ik vroeg mij af of je (bij lang haar) dwarsdoor de haren heen kunt laseren, zodat je niet steeds een kam nodig hebt om de haren aan de kant te schuiven...
Als je er hoofdpijn van krijgt, zal dat een teken zijn, dat de lasers inderdaad overal dwarsdoorheen gaan.
Wat klopt er technisch niet aan dat ding, denk je? Kun je dat simpel uitleggen aan iemand die a-technisch is?

kevin
20 maart 2007, 17:17
Door de hoofdhuid....?! Ik vroeg mij af of je (bij lang haar) dwarsdoor de haren heen kunt laseren, zodat je niet steeds een kam nodig hebt om de haren aan de kant te schuiven...
Als je er hoofdpijn van krijgt, zal dat een teken zijn, dat de lasers inderdaad overal dwarsdoorheen gaan.
Wat klopt er technisch niet aan dat ding, denk je? Kun je dat simpel uitleggen aan iemand die a-technisch is?

Ik bedoel het verhaal wat onder "OTHER BENEFITS OF LASER THERAPY" staat.

Hanna
20 maart 2007, 18:48
O, die verkooppraatjes-bla-bla..... en die vóór en ná Photoshop-plaatjes vind ik .........wel grappig.

Maar dit ding heeft dus geen kam of borstel en in de beschrijving staat dat je er een aparte kam bij moet hanteren. Beetje lastig om de juiste afstand tot de hoofdhuid in te schatten, denk ik. Of zelf even een paar kammetjes tegenaan lijmen?
Dit klinkt echter wel goed, lijkt mij:

"Our Wired Technologies laser comb uses standard AA batteries or rechargeable AA batteries to power all 9 650nm/5mw lasers. Our unit has a built in Standard Battery Charger. Therefore, unlike competitive models, you will never have to worry about needing an outlet to use your laser comb. In other combs, if the internal charger battery dies, you will need an outlet and possibly an adaptor to use your comb. With the Wired comb, just go to the store and get a new battery and you are ready to go!"

Gewone AA-batterijen, 9 stralen, 650 nm, 5 mw....... Is toch goed? Of niet?

kevin
20 maart 2007, 19:29
O, die verkooppraatjes-bla-bla..... en die vóór en ná Photoshop-plaatjes vind ik .........wel grappig.

Maar dit ding heeft dus geen kam of borstel en in de beschrijving staat dat je er een aparte kam bij moet hanteren. Beetje lastig om de juiste afstand tot de hoofdhuid in te schatten, denk ik. Of zelf even een paar kammetjes tegenaan lijmen?
Dit klinkt echter wel goed, lijkt mij:"Our Wired Technologies laser comb uses standard AA batteries or rechargeable AA batteries to power all 9 650nm/5mw lasers. Our unit has a built in Standard Battery Charger. Therefore, unlike competitive models, you will never have to worry about needing an outlet to use your laser comb. In other combs, if the internal charger battery dies, you will need an outlet and possibly an adaptor to use your comb. With the Wired comb, just go to the store and get a new battery and you are ready to go!" Gewone AA-batterijen, 9 stralen, 650 nm, 5 mw....... Is toch goed? Of niet?

Het klinkt goed ja :) De Amazinglasercomb heeft 6 stralen met 650nm en 5mw. Het lijkt dus allemaal wel op elkaar.

Strider
20 maart 2007, 20:53
Het klinkt goed ja :) De Amazinglasercomb heeft 6 stralen met 650nm en 5mw. Het lijkt dus allemaal wel op elkaar.

Ben jij eig ooit online :P

kevin
20 maart 2007, 21:16
Ben jij eig ooit online :P

Wat bedoel je? MSN?

Edit: Ja, ik heb een hekel aan dat hele msn gebeuren. Heeeeel af en toe zit ik erop.

Strider
20 maart 2007, 21:35
;) juist