PDA

View Full Version : Velthuis kliniek


Phoebe
22 maart 2007, 00:08
Ik waag het er maar op en heb een afspraak gemaakt bij velthuis kliniek voor me gezicht want daar zit ik toch wel meest mee

iemand hier ervaringen mee? met de kliniek?

bedoel ik snap dat je om de zoveel weken moet terug komen maar neem aan na paar keer behandeld te zijn geweest dat ook weg is of blijft het een routine gebeuren?

ik bedoel de haarzakjes gaan wel dood maar er komen toch weer nieuwe haarzakjes?

Marte
22 maart 2007, 10:56
Het velthuiskliniek, is dat toevalig in Veldhoven, Nederland???

Heb je donkere overbeharing in je gezicht? Want voor laserbehandelingen dien je donkere overbeharing te hebben. Hoe donkerder hoe beter de behandeling aanslaat, ikzelf heb redelijk blonde haren, afhankelijk van de plaats varieert dat van donkerblond tot wit, bij mij heeft het na 8 keer behandelen op hoogblond haar geen enkel effect gehad. Sowieso is het zo dat je bij laser of lasertypes inderdaad een hele tijd regelmatig voor een controlebehandeling terug moet. Ik denk dat je toch minstens op een 6-8tal behandelingen moet rekenen. (minstens), zeker als het effectief overbeharing is.

Wanneer het vrij blond is kun je beter epilar system doen dan laser.

xxx m

Phoebe
22 maart 2007, 22:59
ik heb donkere haren :)

ja is daar ook maar ook in hilversum
moet er nog heen hoor consult is gratis dus dan hoor ik wel hoe en wat

wilde eerst naar me huisarts gaan maar heb begrepen dat het zinloos is dus dan maar meteen daar heen.

Marte
26 maart 2007, 11:14
neen, dan kan ik niets zeggen, ikzelf ben indertijd een aantal keer naar hetcentrum in veldhoven gegaan, en had daar erg positieve ervaringen mee, zeer vriendelijke man, paar keer zelfs gratis behandeling of voor de helft van de prijs aangeboden aangezien hij het zelf erg vervelend vond dat het geen enkel effect had op mijn beharing. (Maar goed, dan spreek ik wel over een 7tal jaar geleden, zij waren indertijd ook in het beginstadium en pas begonnen.)

Laat je geen onrealitische verhalen aanpraten, met een paar behandelingen kom je er echt niet. Tss haakjes, in Den haag (korpos) zit een heel goede, en absoluut niet duur.(alleen komt de reis daar natuurlijk wel bij).

xxx m

tesq
5 april 2007, 16:54
hoi phoebe,

ben je al bij de veldhuiskliniek geweest en zo ja, hoe ging het?!