PDA

View Full Version : Dr. BOERSMA ???? Onbereikbaar !!!!???


Patrick
29 november 2001, 19:25
Zoals ik al vaker hier gelezen heb in dit forum, wordt de naam BOERSMA vaak genoemd.
Jay bijvoorbeeld heeft ook al een soort " thee kransje" met hem. Maar ik heb ook eens geprobeerd om met hem in contact te komen, maar dat bleek niet mogelijk te zijn.

De reden: hij nam alleen mensen in behandeling / consult of hoe je t ook verder noemen wilt, als je uit de regio komt. (Ik dacht dat er toen gesproken werd van regio ZWIJNDRECHT)

Ik kom dus niet uit de regio Zwijndrecht, maar ik ben wel een benieuwd hoe ik nou bij hem terecht kan.

Jay, mocht je dit lezen, volgens mij kun jij me hierin wel wegwijs maken.

Anderen mogen natuurlijk ook reageren..:D


Greetz Pat.

Jay
1 december 2001, 18:09
Originally posted by Patrick
Zoals ik al vaker hier gelezen heb in dit forum, wordt de naam BOERSMA vaak genoemd.
Jay bijvoorbeeld heeft ook al een soort " thee kransje" met hem.


Nou nou... Zo'n nichterig type ben ik nou ook weer niet ;)


Maar ik heb ook eens geprobeerd om met hem in contact te komen, maar dat bleek niet mogelijk te zijn.

De reden: hij nam alleen mensen in behandeling / consult of hoe je t ook verder noemen wilt, als je uit de regio komt. (Ik dacht dat er toen gesproken werd van regio ZWIJNDRECHT)

Ik kom dus niet uit de regio Zwijndrecht, maar ik ben wel een benieuwd hoe ik nou bij hem terecht kan.

Jay, mocht je dit lezen, volgens mij kun jij me hierin wel wegwijs maken.

Anderen mogen natuurlijk ook reageren..:D


Greetz Pat.

Gewoon effe bellen dat je aan de ProHair wilt, en dan krijg je een consultgesprek met hem op maandag in de kliniek van het haarkabinet in Tilburg.

martinitorens
9 november 2005, 18:53
Met deze man valt heel makkelijk een afspraak te maken,gewoon bellen naar het ziekenhuis in Zwijndrecht. Magoed meer dan je doorverwijzen naar de (particuliere) intermeciakliniek kan die nie. Dus je hebt er weinig aan.

Morientes
9 november 2005, 22:19
Met deze man valt heel makkelijk een afspraak te maken,gewoon bellen naar het ziekenhuis in Zwijndrecht. Magoed meer dan je doorverwijzen naar de (particuliere) intermeciakliniek kan die nie. Dus je hebt er weinig aan.

dude, lees jij de datums van de posts wel eens?

Guoy
9 november 2005, 22:25
Haha! Inderdaad bijna VIER JAAR te laat met je advies Martin!

Mark82
9 november 2005, 23:46
Hey Guoy, wanneer ga je nou eens aan de Plantina? :D

Tiuri
10 november 2005, 00:46
Niet meer relevant, thread gaat op slot.