PDA

View Full Version : de ellipse


Devi8
26 maart 2007, 13:08
Hallo,

Ik heb al een tijd last van overbeharing. er zitten haartjes op mijn borsten, en er tussen zitten er al helemaal veel. Ik wil hier graag vanaf dus ik denk dat ik vanmiddag even langs ga bij een beautysalon hier in de buurt.
Maar heeft iemand toevallig evaring met de ellipse?

groetjess

Marte
26 maart 2007, 19:26
Sorry Devi8, wat is ellipse? Een lasersoort? Elektrische ontharing??

Sorry maar het is voor mij al erg lang geleden dat ik me in beide ontharingssoorten heb verdiept (aangezien ze niet voor mijn overbeharing geschikt zijn).

Indien het donkere overbeharing en lichte huid betreft en het om inderdaad laser gaat, dan moet je rekenen op een flink aantal behandelingen (geen paar of max 5 a 6 zoals ze vaak plegen te zeggen), herhalingsbehandelingen na de series behandelingen, maar zit je alleszins goed gezien je huidskleur en haarkleur.(Geen zon zien)

Indien je donkere huidskleur hebt en en blondere overbeharing (of althans weinig pigment), dan is mijn ervaring dat laser neit de juiste manier is, bij mij heeft het na 8 behandelingen geen effect gehad(donkerblonde overbeharing)

heel veel succes, laat je ook goed informeren over de behandelingswijze, voorzorgen, nazorg en of die correct wordt uitgevoerd, soms bij kleine beautycentras wordt er namelijk minder aandacht (door onwetendheid, onkunde, geld,...) besteed aan de voor en nazorgen, waardoor je mogelijk blijvende schade oploopt aan de huid. Let hier dus goed op.

xxx m