PDA

View Full Version : medicijnen


mess
11 april 2007, 21:52
Hoi ,
Weet iemand of je van antidepressiva ook meer haargroei kunt krijgen?
Bij mij is de haargroei namelijk erger geworden toen ik van het ene naar het andere medicijn ben gegaan..
Heeft iemand die ervaring ook??
groetjes

Dundee
12 april 2007, 02:08
Dat denk ik niet ,ik heb het 4 jaar geslikt (verschillende soorten) ,en mijn haar werd er alleen maar dunner door ,je zou er eerder haaruitval door hebben denk ik ...niet zoveel...maar toch .

Marte
12 april 2007, 10:43
tja, het lijkt me niet onmogelijk, aangezien je bij het slikken van androgeen en testosteronwerende medicatie depressies kunt krijgen, wat uds betekent dat hormonen , en dan met name mannelijke hormonen dus blijkbaar wel een positieve invloed hierop kunnen krijgen. Hoewel het wel zo is dat je bij stress meer mannelijke hormonen produceert die een stimulerende invloed hebben op de overbeharing.

Mess, het likt me dus neit onwaarschijnlijk dat dat het geval is. Mss dat je er iets over vindt op google onder antidepressiva en overbeharing?

heel veel sterkte en succes !!!

xxx marte

mess
16 april 2007, 17:57
Ik hoorde net dat die medicijnen ook een hormoniale schommeling met zich meebrengt...Dus dan zeker met het afbouwen en weer een ander medicijn.

mess
26 september 2007, 16:35
[

steenbokje
26 september 2007, 17:25
de meeste antidepressiva geven haarverlies.

Marte
5 oktober 2007, 13:23
ik moet eerlijk zeggen dat ik al vaker gehoord heb dat antidepressiva overbeharing (of mannelijke kaalheid)veroorzaakten, dus dat lijkt me zeker neit onwaarschijnlijk.

Mss dat jer iets aan sint jans kruid hebt? (is een natuurlijke antidepressiva) of anders meot je eens op www.ortholon.nl kijken, deze pillenlijn is door een orthomoleculair arts samengesteld, een zeer goede, eerlijke, en niet geldbeluste man, hij heeft ook een paar comlexen die als vervanging van chemische antidepressiva gebruikt knn worden, je kunt hem ook altijd bellen in de voormiddag voor advies, zijn telefoonnummer zal wel op de site staan. Ik zou hem wel altijd eerst bellen voor je zelf gaat doktoren en bestellen.

heel veel succes!!

xxx marte