PDA

View Full Version : ontharingstoestel


smoke
20 april 2007, 16:01
Hallo ik heb een vraag, ik start binnenkort met een schoonheids instituut en nu wil ik ook ontharing met IPL gaan aanbieden omdat daar ongetwijfeld vraag naar zal zijn.
Ik heb dit apparaat op het oog http://www.toplite.nl/tl300.html
omdat het redelijk goedkoper is als andere toestellen en de specificaties zien er ook goed uit.
Is er hier iemand die ervaring heeft met dit toestel en waar moet ik vooral op letten bij aankoop van een ontharingstoestel.
Ik hoop dat dit geen goedkoop is duurkoop zal zijn omdat alle andere toestellen die ik gezien heb meer als 25000€ kosten .

Marte
21 april 2007, 13:16
Anders moet je eens korpos contacteren , misschien dat zij je meer en gespecifieerde informatie kunnen geven. (Is een vrij goed centrum, begonnen met een vrouw die een dergelijk apparaat voor zichzelf gekocht had.) zie www.korpos.nl, het is in Nederland (Den Haag meen ik) maar de ervaringen zijn erg positief, het zijn erg vriendelijke mensen, dus misschien dat zij je toch wat meer wegwijs kunnen maken hierin? zie alleszins dat je je erg goed informeert voor je je aankoop doet, want het is (kan zijn)inderdaad meestal zo dat goedkopere apparaten vaak veel minder sterkte aankunnen of niet aan de veiligheidseisen voldoen, of andere zaken mankeren.

heel veel succes met het oprichten en uitbouwen van je instituut.

xxx martet

smoke
23 april 2007, 16:41
Bedankt voor uw antwoord , ik heb korpos een mailtje gestuurd en hoop dat ze mijn vraag kunnen beantwoorden.