PDA

View Full Version : finas, hoe zit t nou


cees
29 november 2001, 20:13
Hallo allemaal, nou hoe zit t nou allemaal, de ene keer wordt finasteride juist enorm aangeraden, omdat dit het haar wat je bezit behoud en de andere keer hoor ik weer zeggen dat het allemaal wel meevalt met de resultaten????? k ben al ongeveer 4mnd aan finasteride, maar twijfel r aan om een nieuwe lading moet bestellen, omdat k sommige er niet zo positief over hoor praten, dan in het begin wel het geval was!!!!
En wat zijn nog meer goede middelen omte gebruiken, en hoe zit het met het medicijn dustaride??
Nou ik hoop van een eerlijke persoon een eerlijk en goed antwoord te krijgen.
alvast hartelijk bedankt, cees

Patrick
29 november 2001, 20:32
Ik ben t hiero eigenlijk helemaal met cees eens. Ik ben al een tijd hier aan t rond bladeren en heb ook zo'n beetje alles wat van belang is voor mn situatie uitgeprint. Ik maak er gewoon ff een boekwerk van en dan ga ik t eens haarfijn (hoe ironisch) uitpluizen.

Dus FINASTERIDE fans....laat wat van je horen voor Cees en mij.

ps weet iemand ook al iets meer van die duasteride (fout gespeld volgens mij) en wanneer dat komt en wat daar het verschil in is met finasteride ?

Greetz Patrick:D

cees
5 december 2001, 13:29
KRIJGEN WIJ NOG ANTWOORD!!!!!!!!!!!!!?????????????
alvast bedankt.

Jay
5 december 2001, 13:47
Originally posted by cees
KRIJGEN WIJ NOG ANTWOORD!!!!!!!!!!!!!?????????????
alvast bedankt.

Ja hoor op deze manier krijg je snel genoeg antwoord.

As a matter of fact, als je maar hard genoeg schreeuwt uit frustratie, zul je zien dat het leven vanzelf naar je toe komt uit meelijden met een dienblaadje waarop alle oplossingen voor je problemen liggen.

Maar even serieus: over het algemeen wordt er heel positief gepraat over finasteride. Zie de posts in dit forum voor uitgebreide verhalen. Er is zat informatie te vinden. Vandaar ook dat niemand echt zin heeft om het te gaan herkauwen voor een nieuw persoon die nog niet goed genoeg gezocht heeft.


Tip: wees niet te fanatiek met caps (hoofdletters). Dit wordt in de cybercommunications gezien als schreeuwen. En schreeuwen is onbeleefd. Het maakt verder niet zoveel uit als je het 1 keertje verneukt. Maar je moet het natuurlijk wel oppikken zeg maar...

Succes!

Webmaster
5 december 2001, 16:10
Beste Cees,

Ik onderschijf de stelling 'Vandaar ook dat niemand echt zin heeft om het te gaan herkauwen voor een nieuw persoon die nog niet goed genoeg gezocht heeft' -zoals Jay het vermeldt- overigens niet.

Ik denk juist dat er genoeg lotgenoten te vinden zijn die je bij deze vragen behulpzaam kunnen zijn en je in ieder geval naar de juiste plek kunnen verwijzen om meer informatie te vinden. Je hebt dan ook zeker een punt met betrekking tot de vraag naar meer duidelijkheid en informatie omtrent medicijnen op haargebied.

Vandaar -en ook inderdaad om te voorkomen dat mensen dezelfde vragen blijven stellen zoals Jay stelt- ook dat we een grote update op de planning hebben staan voor het voorjaar 2002. Er zal een aparte rubriek komen op de website m.b.t. haarmedicijnen. Je zult daar informatie, foto's en een f.a.q. kunnen vinden m.b.t. al je vragen over medicijnen. Tot die tijd moet ik je nog even doorverwijzen naar de postings op dit forum en alle buitenlandse website's die dit onderwerp behandelen.

Hartelijke groeten,
Webmaster.