PDA

View Full Version : beharing bij zoontje 4,5j


barbaravr
5 mei 2007, 17:23
hey allemaal!
ik weet niet goed of ik dit hier moet vragen, maar ik probeer het maar.
het gaat over mijn zoontje. al sinds de geboorte is hij zwaar behaard op de rug, tja, zwaar, toch meer dan een normaal kindje. normaal gezien zou dit haar weg moeten zijn rond 1j, maar kijk, hij is nu 4j geweest en het is er nog steeds.
zijn pépé heeft ook veel haar op zijn rug, dus ik vermoed dat hij dit ook zal hebben.
niet dat ik dit erg vind ofzo hoor, maar ik vroeg me af of je dit op zo'n vroege leeftijd al kon zien? ik denk niet dat ze nog zullen uitvallen.
groetjes

Marte
7 mei 2007, 15:54
hey allemaal!
ik weet niet goed of ik dit hier moet vragen, maar ik probeer het maar.
het gaat over mijn zoontje. al sinds de geboorte is hij zwaar behaard op de rug, tja, zwaar, toch meer dan een normaal kindje. normaal gezien zou dit haar weg moeten zijn rond 1j, maar kijk, hij is nu 4j geweest en het is er nog steeds.
zijn pépé heeft ook veel haar op zijn rug, dus ik vermoed dat hij dit ook zal hebben.
niet dat ik dit erg vind ofzo hoor, maar ik vroeg me af of je dit op zo'n vroege leeftijd al kon zien? ik denk niet dat ze nog zullen uitvallen.
groetjes

Dag barbara,

als je twijfelt of je zorgen maakt zou ik eens langs een dermatologe gaan.
zji of hij zal uitsluiting kunnen geven en misschien tips, doorverwijzing, ...

veel succes.

xxx marte

lanny
1 juni 2007, 22:34
hey allemaal!
ik weet niet goed of ik dit hier moet vragen, maar ik probeer het maar.
het gaat over mijn zoontje. al sinds de geboorte is hij zwaar behaard op de rug, tja, zwaar, toch meer dan een normaal kindje. normaal gezien zou dit haar weg moeten zijn rond 1j, maar kijk, hij is nu 4j geweest en het is er nog steeds.
zijn pépé heeft ook veel haar op zijn rug, dus ik vermoed dat hij dit ook zal hebben.
niet dat ik dit erg vind ofzo hoor, maar ik vroeg me af of je dit op zo'n vroege leeftijd al kon zien? ik denk niet dat ze nog zullen uitvallen.
groetjes

Als hij er geen last van heeft dan moet jij dat ook niet hebben. En behandelen als hij nog niet volwassen is lijkt mij niet verstandig

Marte
2 juni 2007, 13:34
lanny, k denk dat de persoon in kwestie niet meer online is.