PDA

View Full Version : ik gebruik Fina en minox, TOPPIK erbij


krazy22
4 juni 2007, 11:25
Hallo ben ik weer,

na 2,5 jaar fina en 3 potjes minox is mijn haarstatus gewoon stabiel.
en met toppik erbij zie je echt nix van uitdunning ik doe er niet veel in alleen dat me hoofdhuid niet te zien is.

maar wat ik me nu afvraag is, kan er gekke bijwerkingen gebeuren door toppik en minox? men zegt van niet. maar MEN zegt zoveel.

ik hoor het graag.
groetjes.

Georgie
4 juni 2007, 14:54
Hallo ben ik weer,

na 2,5 jaar fina en 3 potjes minox is mijn haarstatus gewoon stabiel.
en met toppik erbij zie je echt nix van uitdunning ik doe er niet veel in alleen dat me hoofdhuid niet te zien is.

maar wat ik me nu afvraag is, kan er gekke bijwerkingen gebeuren door toppik en minox? men zegt van niet. maar MEN zegt zoveel.

ik hoor het graag.
groetjes.

Toppik bevat geen 'actieve' ingrediënten. Volgens mij is het gemaakt van een soort wolvezeltjes. Het zal dus geen reactie aangaan met de Minoxidil of Fina.

blizzard
4 juni 2007, 23:42
Hallo ben ik weer,

na 2,5 jaar fina en 3 potjes minox is mijn haarstatus gewoon stabiel.
en met toppik erbij zie je echt nix van uitdunning ik doe er niet veel in alleen dat me hoofdhuid niet te zien is.

maar wat ik me nu afvraag is, kan er gekke bijwerkingen gebeuren door toppik en minox? men zegt van niet. maar MEN zegt zoveel.

ik hoor het graag.
groetjes.

Waar ik dan weer naar benieuwd ben is (sorry dit is off topic ) is : heb je veel haren terug gekregen naar 2,5 jaar finasteride gebruik ? en heb je ook bijwerkingen gehad ?.

Lijkt mij niet dat als of je een andere toppik gebruikt dat dat bijwerkingen kan veroorzaken , zal alleen niet erg goed zijn voor je hoofdhuid omdat dat je haarvaatjes blokkeert ..

krazy22
5 juni 2007, 01:40
Waar ik dan weer naar benieuwd ben is (sorry dit is off topic ) is : heb je veel haren terug gekregen naar 2,5 jaar finasteride gebruik ? en heb je ook bijwerkingen gehad ?.

Lijkt mij niet dat als Minox of dat je een andere toppik gebruikt dat dat geen bijwerkingen kan veroorzaken , zal alleen niet erg goed zijn voor je hoofdhuid omdat dat je haarvaatjes blokkeert ..


2,5 jaar aan de fina heb niet echt hergroei gehad alleen behoud wat ik kon behouden.en minox weet ik niet precies zie geen verschil ik w8 nog 2 maanden af. alleen maar haarlijn die ik juist zo graag wou behouden is vern**kt.grof maar is zo.linker kant ziet er niet uit. rechterkant is goed.
voordat ik aan de fina begon was het beter. nu zal iemand zeggen van als je nou niet aan de fina was. zou het misschien erger zijn geweest.dat weet niemand. maar wou liever me mooie haargrens behouden. dat maakt het haar juist mooi.maar beetje toppik zie je er nix van. maar na het wassen denk je van wat weinig haar heb ik.:)

maar toppik komt hoe dan ook op de hoofdhuid terecht??? toppik is dan gewoon niet goed:).

blizzard
5 juni 2007, 16:31
maar toppik komt hoe dan ook op de hoofdhuid terecht??? toppik is dan gewoon niet goed:).

Hoi Krazy ,
Ik gebruik het ook wel eens als ik een feestje of zo heb spray ik er een klein beetje Fullmore op die ik in Rotterdam bij Hair Plus heb gekocht , het is geweldig spul en je ziet er gelijk een stuk beter uit , alleen als ik het een paar dagen laat zitten en het er daarna uitwas merk ik dat mijn haar zich er niet echt lekker ermee voelt , dus mijn ervaring is dat als je een toppik gebruikt je het beste die niet te lang laat zitten , de toppik komt inderdaad op je hoofdhuid terecht en blokkeert de haarvaatjes dus gewoon uitproberen want waarschijnlijk is niet iedereen hetzelfde (helaas ) anders was het toch wat makkelijker geweest :)