PDA

View Full Version : Te Koop Gevraagd: 30 tot 60 caps Avodart/Dutasteride!


maart84
28 juni 2007, 08:47
Beste haarwebbers!
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: er is helaas iets mis gegaan met mijn Avodart bestelling bij Merlonipharma. Hierdoor heb ik de komende paar weken geen capsules.

Mijn vraag aan jullie was dan ook: kan iemand een verpakking van 30 capsules missen? Tegen betaling natuurlijk! Of heeft iemand nog wat liggen terwijl hij gestopt is met het gebruik van het middel? Ik zou het zeer graag willen overnemen!

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Maarten

Zoevo
28 juni 2007, 16:13
ik kan je helaas niet helpen, wat is de reden dat t mis ging als ik het vragen mag.

vrosjnivosj
28 juni 2007, 19:04
NW1 en al aan duta? Ik veronderstel dat je eerst finasteride geprobeerd hebt...

maart84
28 juni 2007, 22:29
ik kan je helaas niet helpen, wat is de reden dat t mis ging als ik het vragen mag.
Dat mag je vragen ;)
Er ging iets verkeerd met geld overmaken, dit zorgde voor vertraging. Ook was ik al iets te laat met het emailen/bestellen opzich.

maart84
28 juni 2007, 22:34
NW1 en al aan duta? Ik veronderstel dat je eerst finasteride geprobeerd hebt...

Dat klopt, ik heb eerst finasteride gebruikt (ongeveer 3 jaar lang). Vervolgens merkte ik dat finasteride minder goed zijn werk begon te doen en ben ik daarom overgestapt op de Dutasteride. Dit gebruik ik nu reeds een jaar naar volle tevredenheid. Heb hergroei grekregen en ben zeer tevreden met mijn huidige haarsituatie! Ik zal binnenkort eens voor en na foto´s plaatsen!

Verder heb ik vanmiddag contact met mijn huisarts gehad. Hij wist van mijn Avodart gebruik af, maar stond er in eerste instantie niet achter (dit was een jaar geleden). Destijds wilde hij het daarom niet voorschrijven en moest ik het altijd zelf dus bestellen bij merlonipharma.
Sinds het gesprek vanmiddag heeft hij besloten om Dutasteride voor te schrijven. Ik hoef dus ook niet meer van jullie wat capsules over te nemen. Heb vanmiddag de Caps bij mijn apotheek om de hoek opgehaald!

maart84
28 juni 2007, 22:53
Dit is een voor foto. Over mijn gehele bovenkant difuse thinning (2003/2004).
http://i19.tinypic.com/6c5xv9i.jpg

Dit is een na foto. Haar ziet er gezond-dik uit en glanst weer helemaal. (2007)
http://i16.tinypic.com/5z41jex.jpg

Verder ben ik, zoals mijn regime ook aangeeft, overgestapt op visolie, hair skinn and nails, MSM en vitamine pillen.

Verder gestopt met (veel) alcohol en drugs. Verder sterk geminderd met roken!

Zoevo
29 juni 2007, 07:53
Wow, ziet er goed uit :), mooie resultaten zeer dichtbegroeide haren op je hoofd en je inhammen zijn ook mooi.
Ben je helemaal gestopt met alcohol of drink je soms nog wel gewoon eens lekker veel (A)?

ray
29 juni 2007, 10:47
die voor foto is wel heel belabberd maar die na-foto geeft echt een mooi resultaat weer.

ben je al lang bezig met omega 3?
volgensmij is dat een toevoeging die voor je algehele lichamelijk gezondheid erg goed is (slik het zelf ook al een tijd).

vrosjnivosj
29 juni 2007, 13:40
Mooi resultaat!
Ga zo verder :) .

Strider
29 juni 2007, 22:41
Je kan van die voor foto zo weinig opmaken, dat het voor net zo goed kan zijn als erna.

Mare, wtf zeg met zo'n bos haar Dutasteride gaan slikken?? Ik zou er serieus eens een tijdje mee stoppen om te kijken of het eigenlijk wel verslechterd?

vrosjnivosj
30 juni 2007, 16:17
Ik ging normaal niet krities doen maar ik doe het toch :), Het is zeker dat het AGA is? Difuus haarverlies kan redelijk veel oorzaken hebben.