PDA

View Full Version : finasteride kopen, waaR?


boyone
4 juli 2007, 19:11
Hallo,

Waar kan ik finasteride kopen of heeft iemand nog een doosje voor mij ongebruikt? ik wil graag even finasteride testen of het resultaat geeft. Graag zonder dokters papiertje :)

Als hier mensen zijn die nog wat tabletjes hebben, dan wil ik deze graag overkopen.

AnthonieH
4 juli 2007, 19:47
Waar kan ik finasteride kopen of heeft iemand nog een doosje voor mij ongebruikt? ik wil graag even finasteride testen of het resultaat geeft. Graag zonder dokters papiertje :)

Als hier mensen zijn die nog wat tabletjes hebben, dan wil ik deze graag overkopen.Er zijn diverse plekken op internet waar je het met een creditcard kunt bestellen.

Bedenk wel dat je het niet 'even' kunt testen. Het zal maanden duren voor je resultaat kunt zien ... als je al wat ziet natuurlijk, want het resultaat kan ook zijn dat je niks ziet en dat kan op zich ook prachtig zijn natuurlijk; stilstand is tenminste geen achteruitgang!

boyone
4 juli 2007, 20:58
Bedankt voor je antwoord AnthonieH.

Heb jij toevallig geen extra pakje ergens liggen die ik uiteraard tegen betaling deze week bij je kom ophalen? Anders leden die zoiets hebben graag ook reageren, dan kan ik hem zsm komen ophalen. Ik wil namelijk snel ermee beginnen.

Hanna
4 juli 2007, 21:57
@Boyone,

Had je deze (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=5373) thread al doorgenomen?

Als ik jou was, zou ik bovendien direct starten met minoxidil 5% zonder propylenglycol. Dat kan heel goed gecombineerd worden met finasteride.

boyone
5 juli 2007, 18:57
Kan iemand mij snel helpen Please!!! Ik wil snel ermee beginnen. Ik heb geen zin om lang te wachten op bestelde spullen via internet.

Heeft iemand nog een pakje extra thuis liggen? Ik kom hem graag zsm ophalen en betalen...help please...ik kan niet meer goed slapen..

Hanna
5 juli 2007, 19:57
@Boyone,

Weet je wel dat je met finasteride soms wel een jaar geduld moet hebben voordat je effect ziet?

Denk dus niet dat je wel even snel van je probleem afgeholpen zult zijn.

boyone
5 juli 2007, 20:43
Help mij please!!! ik wil dat het zo blijft en niet erger wordt en dat kan met fina

Limbo
5 juli 2007, 21:31
Help mij please!!! ik wil dat het zo blijft en niet erger wordt en dat kan met fina

Ga toch gewoon naar de huisarts toe, vraag om Proscar 1mg, betaal 25 euro en binnen een week kun je slikken. Waarom doe je zo moeilijk??

boyone
5 juli 2007, 21:35
is proscar 1mg dezelfde als Fina?

Spiderman
5 juli 2007, 21:39
is proscar 1mg dezelfde als Fina?

Proscar is 5mg Fina, dus moet je 1 pil in vieren delen. Proscar is veel goedkoper dan Propecia, vandaar.

Limbo
6 juli 2007, 08:44
boyone, begrijp me niet verkeerd, maar jij reageert als een kip zonder kop. Informeer je eerst eens voordat je aan de pillen gaat! Er zijn nl. ook mogelijke bijwerkingen!!!!!

boyone
6 juli 2007, 18:29
Kan mij niet schelen de bijwerkingen. Ik wil mijn haar terug!!!!
HELP mij hep please!!!

Limbo
6 juli 2007, 18:52
Kan mij niet schelen de bijwerkingen. Ik wil mijn haar terug!!!!
HELP mij hep please!!!

Jongen, jij hebt inderdaad hulp nodig; van een dokter of een shrink of zo!

Spiderman
6 juli 2007, 19:04
Kan mij niet schelen de bijwerkingen. Ik wil mijn haar terug!!!!
HELP mij hep please!!!

Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts? Je huisarts schrijft je zo een recept voor.

Limbo
7 juli 2007, 08:41
Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts? Je huisarts schrijft je zo een recept voor.

Hij luister toch niet Spiderman; hij is of een grapjas, of iemand die dringend hulp nodig heeft!!

AnthonieH
7 juli 2007, 10:58
Hij luister toch niet Spiderman; hij is of een grapjas, of iemand die dringend hulp nodig heeft!!Of gewoon angstig, jong en ongeduldig.

Boyone, een paar weekjes rustig nadenken over wat je wil doen kan heus geen kwaad. Met het soort kaalheid waar bijvoorbeeld finasteride een positieve rol kan spelen, erfelijke mannelijke kaalheid, gaat het nooit zo razendsnel allemaal. In de loop van maanden en jaren wordt je dan geleidelijk kaler.

Als je wel per week achteruitgang ziet, dan is er mogelijk iets heel anders aan de hand. Ga dan zo snel mogelijk langs je huisarts!

Limbo
7 juli 2007, 19:42
Dringend hulp vereist, zoals ik zeg...

Hanna
8 juli 2007, 02:30
Dringend hulp vereist, zoals ik zeg...

Gloeiend mee eens!

Limbo
8 juli 2007, 14:31
Of toch een grapjas??:P

Hanna
8 juli 2007, 14:50
In vorige posts van Boyone kun je ontdekken dat hij waarschijnlijk seborroisch eczeem heeft en hij heeft hydrocortisonzalf Locoid voorgeschreven gekregen.
Hij heeft dus geen AGA en het gaan gebruiken van finasteride lijkt mij nu helemaal geen goed idee.

Boyone, het is bijzonder lullig voor je als je niet snel resultaat ziet, maar zou je de plekken voorlopig niet kunnen camoufleren met Toppik? Dat zijn volslagen ongevaarlijke vezeltjes die zich aan de haren hechten en je kunt er kleine kale plekjes mee verdoezelen; grote kale plekken echter niet.

Tiuri
9 juli 2007, 14:15
Svp verder in de goede rubriek (medicijnen/haargroeimiddelen).

Er is ook al een thread hierover: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=5373

Deze doe ik op slot.