PDA

View Full Version : Ik ben nieuw hier en stel me even voor


cindyv
17 juli 2007, 15:17
Hallo allemaal,
Ik ben een vrouw van 31 jaar en heb al jaren last van overbeharing in mijn gelaat, oksels, tussen en op mijn borsten, bij navel en schaamstreek. Ik zelf heb de meeste moeite met de haargroei bij en rondom schaamstreek en gelaat. Gister ben ik naar het strand geweest met een goede vriend en durfde (zoals jullie allemaal wel bekend is) niet in mijn bewust erg grote bikinibroek te zitten en dat was de druppel voor mij en heb besloten om er wat tegen te doen. Tot mijn verbazing en grote opluchting ben ik op deze site terecht gekomen. Het is fijn om te weten dat er mensen zijn zoals mij die er last van hebben en er ook mee zitten. Ik zit er al jaren heel erg mee en als ik dit bespreekbaar maak met vriendinnen krijg ik altijd negatieve reakties. Het valt mij op (na een aantal verhalen gelezen te hebben) dat er weinig mensen op deze site last hebben van overbeharing
om en rond de schaamstreek of ligt dit aan mij? Ik heb me vandaag een beetje verdiept in de behandelingsmogelijkheden en zou graag wat meer info willen over laserbehandelingen in Nijmegen. Weet iemand daar een goede huidtherapeute of behandelingscentra???. Ik heb namelijk geen zin om bakken met geld uit te geven aan een behandeling die achteraf niet helpt. Ik wil eigenlijk heel veel vragen en vertellen maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Heb nooit echt iemand gesproken met hetzelfde probleem. Ik laat het hier maar bij voor vandaag.
grt van mij