PDA

View Full Version : Ontwikkelingen in het Oosten.


Steven76
23 juli 2007, 12:09
Zijn de ontwikkelingen in het Oosten nu zo ver dat ze haartransplantaties kunnen uitvoeren met vermenigvuldigde stamcelhaartjes ?

Roy789
6 juli 2008, 23:49
Oosten ??

Dundee
7 juli 2008, 19:00
Begin al maar te sparen zou ik zeggen ...want dit word nog een pak duurder dan een HT als dit er ooit komt ..wees daar maar zeker van ..

ray
7 juli 2008, 22:42
nou als echte tukker is het hier ook nogal beholpen hoor in het oosten.

misschien dat henk betere ontwikkelingen doormaakt :P

Henk
8 juli 2008, 00:32
nou als echte tukker is het hier ook nogal beholpen hoor in het oosten.

misschien dat henk betere ontwikkelingen doormaakt :P

:D We hebben net riolering...

Limbo
8 juli 2008, 07:42
:D We hebben net riolering...

:D

Hebben jullie ook al een aansluiting op het gas of gebruiken jullie nog buta?:P

Henk
8 juli 2008, 09:28
:D

Hebben jullie ook al een aansluiting op het gas of gebruiken jullie nog buta?:P

Gas? Buta?

Tai
11 juli 2008, 10:35
Gaan we weer eens ontopic ipv uit te weiden over van alles en nog wat dat niks met de vraag te maken heeft?

Het is duidelijk (aangezien de topic starter het woord "Oosten" met een hoofdletter typt, dat het gaat over Azië) en niet het oosten van NL.

Limbo
11 juli 2008, 11:03
Gaan we weer eens ontopic ipv uit te weiden over van alles en nog wat dat niks met de vraag te maken heeft?

Het is duidelijk (aangezien de topic starter het woord "Oosten" met een hoofdletter typt, dat het gaat over Azië) en niet het oosten van NL.

Waar is je gevoel voor humor Tai? Maar ga maar lekker on topic zou ik zeggen; geen hond die op de vraag reageert!:P

Tai
11 juli 2008, 19:22
Waar is je gevoel voor humor Tai? Maar ga maar lekker on topic zou ik zeggen; geen hond die op de vraag reageert!:P

Gek he, dat niemand reageert na het lezen van de reacties die er tot nu toe staan. Alleen Dundee heeft geprobeerd normaal antwoord te geven.

En als er een vraag wordt gesteld en er wordt zo flauw op gereageerd is mijn gevoel voor humor even offline.

Spiderman
11 juli 2008, 19:51
Gek he, dat niemand reageert na het lezen van de reacties die er tot nu toe staan. Alleen Dundee heeft geprobeerd normaal antwoord te geven.

De stelling zelf lokt natuurlijk wel een beetje dergelijke reacties uit. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat wanneer er uiteindelijk een dergelijke doorbraak komt je niet helemaal naar het Oosten hoeft te reizen voor een dergellijke behandeling.

En als er een vraag wordt gesteld en er wordt zo flauw op gereageerd is mijn gevoel voor humor even offline.

:confused:

Tai
11 juli 2008, 20:03
hij heeft het niet over het naar Azië reizen voor een behandeling. Hij wil weten of de ontwikkelingen daar inmiddels verder zijn dan hier.

Geen rare vraag vind ik.

Limbo
11 juli 2008, 20:33
Gek he, dat niemand reageert na het lezen van de reacties die er tot nu toe staan. Alleen Dundee heeft geprobeerd normaal antwoord te geven.

En als er een vraag wordt gesteld en er wordt zo flauw op gereageerd is mijn gevoel voor humor even offline.

Is al goed Tai. In deze topic zal mijn naam verder niet meer voorkomen!!

Henk
11 juli 2008, 20:45
hij heeft het niet over het naar Azië reizen voor een behandeling. Hij wil weten of de ontwikkelingen daar inmiddels verder zijn dan hier.

Geen rare vraag vind ik.

Tai, je hebt helemaal gelijk. De anderen hebben geen schuld, maar ik had als Moderator beter moeten weten en niet zo flauw moeten reageren.
Om even weer ontopic op Steven's vraag te gaan.
Naar mijn weten zijn ze met name in Engeland en de VS bezig met die ontwikkeling.

ray
16 juli 2008, 09:44
verdere ontwikkelingen in de toekomst hangen heel erg af van het politieke klimaat in landen als de VS, GB en nederland.

de conservatieve christenen hebben onlangs weer DNA-screening bij embryo's verboden en in amerika hebben dezelfde honden het voor elkaar gekregen dat stamcelonderzoek heel sterk aan banden is gelegd.
Groot-Brittanie heeft daar weinig last van en dat is ws ook de reden dat ze voorop lopen met het onderzoek en ws over 5 jaar de oplossing kunnen bieden in de vorm van haar klonen en onbeperkt terug zetten :D

Azie is volgens mij niet echt bezig met onderzoek naar haaruitval wat in de korte toekomst iets brengt.
wat altijd wel leuk is om te weten is dat welvaartsziekten zoals we die in het westen kennen en die eerst nooit in bijvoorbeeld japan voorkwamen er nu wel zijn. veel hartproblemen, overgewicht, haaruitval, etc en dat ging gepaard met de overname van de westerse levensstijl door de aziaten.

dus, als je iets wilt doen aan je algehele gezondheid ga dan eten zoals aziaten vroeger aten :P

Steven76
18 juli 2008, 09:53
dus, als je iets wilt doen aan je algehele gezondheid ga dan eten zoals aziaten vroeger aten :P[/quote]


Ja, ik eet nu meer rauwe vis (lekker) :P.

Hanna
18 juli 2008, 18:40
Ja, ik eet nu meer rauwe vis (lekker) :P.

Wel mee oppassen!

Zie: http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=5073

steventje
19 juli 2008, 16:17
We moeten geduld hebben.
Mssn is er binnen 10j wel een goede methode om je haar terug te krijgen.
De vraag is of je dat wil? Stel dat je je kaalheid aanvaardt hebt, zou je dan nog een ingreep ondergaan als die een mooi resultaat oplevert?
Wat zou je familie, collega's op het werk zeggen als je terug haar had? :)
Dit zijn toch prangende vragen lijkt me.

Hanna
19 juli 2008, 17:28
Lijkt mij niet. Als de ingreep niet te kostbaar of te risicovol is en je wilt toch graag weer een mooie haardos, dan doe je dat gewoon en wat anderen er van vinden, doet niet ter zake.:P