PDA

View Full Version : neoral


CORNELIA41
30 juli 2007, 12:23
Hallo allemaal
Sinds 1dag voor de pinksteren begon mijn haar ernstig uit te vallen. het begon met een plek boven op mijn hoofd en eentje achter in mn nek.Diagnose A.ASindsdien zoektocht langs artsen en bij dr ids boersma terecht gekomen die mij neoral voorschreef. Gebruik dit nu twee weken.Wie kan mij vertellen wat zijn ervaringen zijn met dit middel.Als ik de bijwerkingen lees schrik ik me steeds rot.doe ik er wel goed aan om dit middel te gebruiken,of had ik beter kunnen afwachten zoal mijn huisarts toen adviseerde,terwijl ik dit schrijf breken mijn haren nog gestaag af!HELP!

GTwin
31 juli 2007, 22:18
Hallo Cornelia,

Ik heb helaas geen ervaring met het middel. Wat zei de dermatoloog ?
Mijn huisarts gaf me ook het advies af te wachten. Nu komen er gestaag kleine stoppels op de plekjes.
Misschien toch nog even langs de dermatoloog en de huisarts ?
Succes.

marianneke
31 juli 2007, 22:25
Hallo,

Over Neoral. De ervaringen zijn verschillend. Maar de meeste mensen moeten stoppen door bijwerkingen. Zie ook bij zoekfunctie intikken neoral.
Je mag overigens Neoral maximaal 1 jaar slikken, dus het als het helpt, is het maar voor tijdelijk.
Ik heb Neoral 5 maanden geslikt. Het hielp uitstekend, maar ik kreeg ook opeens erge bijwerkingen, dus gestopt. Ik had mijn haren (na ruim 20 jaar kaal te zijn geweest) helemaal terug gekregen. Maar toen ik gestopt was, weer binnen een paar weken volledig kaal.

Groetjes Marianneke

CORNELIA41
31 juli 2007, 23:43
Hallo gtwin
Jij hebt het over stoppels, bedoel je waar de plekken ontstaan? Bij mij is dat wel het geval! echt afgebroken haren. Ik was vandaag bij een haarwerkwinkel,en zij had dit eigenlijk ook nog nooit gezien, buiten de grote plek boven op mijn hoofd zitten die stoppels overal tussen mijn haar,dus vandaar dat ik ook denk dat ik geen haar meer op mijn hoofd houd.na douchebeurt weer bergen!

CORNELIA41
31 juli 2007, 23:51