PDA

View Full Version : Nederlands?


Justice
29 januari 2003, 16:31
Gelijk maar met de deur in huis vallen....... ik had eerst mijn gegevens bij de registratie in het engels ingevoerd (mijn hobbies enzo), omdat ik dacht dat alles in het engels moest. Waarom gebruiken jullie een engelstalig forum als dit een nederlandse website is?

Groeten,
Justice.

Webmaster
30 januari 2003, 21:11
Originally posted by Justice
Gelijk maar met de deur in huis vallen....... ik had eerst mijn gegevens bij de registratie in het engels ingevoerd (mijn hobbies enzo), omdat ik dacht dat alles in het engels moest. Waarom gebruiken jullie een engelstalig forum als dit een nederlandse website is?

Groeten,
Justice.

Beste Justice,

Welkom op HaarWeb!

Ook gelijk een goed punt van je: er zijn meerdere lotgenoten die in eerste instantie hun profiel in het engels hebben ingevuld, aangezien ze in de veronderstelling waren dat dit de bedoeling was, vanwege het feit dat het forum functioneel gezien ook engelstalig is.

Hoewel de meeste van jullie geen problemen hebben met de engelse termen, heeft niet iedereen dezelfde kennis van de engelse taal. Vandaar dat wij het komende jaar het HaarWeb Forum zullen gaan vertalen naar het nederlands om zo de gebruikersvriendelijkheid te verhogen.

Bedankt voor je suggestie!

Webmaster
7 mei 2005, 14:12
Hi Justice,

De Nederlandse Taalmodule is ondertussen geïnstalleerd: http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=65567&postcount=3