PDA

View Full Version : naam wijzigen


Eeyore
9 augustus 2007, 16:18
hoe kan ik mijn accountsnaam wijzigen?
En daarmee bedoel ik het grote, blauw onderstreepte...

Webmaster
9 augustus 2007, 16:35
Je kunt als lid zelf niet je gebruikersnaam wijzigen. Ik kan dat wel voor je doen, maar alleen als daar een goede reden voor is. Een goede reden is bijv. als leden per abuis hun eigen naam gebruikt hebben i.p.v. een anonieme nickname en daar m.b.t. hun privacy last van hebben. Feitelijk is dat de enige reden waarbij wij verzoeken tot een naamswijziging uitvoeren.

Zou je kunnen aangeven waarom jij je gebruikersnaam veranderd wilt zien?

Eeyore
13 augustus 2007, 14:44
Ik zou het graag veranderen ivm privacy

Webmaster
13 augustus 2007, 15:19
Dat is een goede reden :). Als je aangeeft waarin je het veranderd wilt zien, dan zal ik je gebruikersnaam aanpassen.

Eeyore
14 augustus 2007, 09:53
Dat is een goede reden :). Als je aangeeft waarin je het veranderd wilt zien, dan zal ik je gebruikersnaam aanpassen.

Ik wil het graag veranderen in: Eeyore


Heel erg bedankt!

Webmaster
14 augustus 2007, 16:38
Je gebruikersnaam is bij deze veranderd in Eeyore.

Eeyore
15 augustus 2007, 10:51
Bedankt!
Als jij nu uit deze thread de aanhef die je gebruikt hebt wil veranderen, ben ik helemaal gelukkig!

Webmaster
15 augustus 2007, 13:45
Bij deze gedaan, Eeyore.

Ben je er trouwens bewust van dat je achternaam vermeldt staat als gebruikerstitle (onder je gebruikersnaam)?

Ryan R
16 oktober 2007, 22:03
Ik zou ook graag mijn naam veranderd zien worden.
Dit in verband met privacyredenen. Mijn huidige naam is namelijk ook een bijnaam die ik heb. Ik zou mijn naam graag in Ryan veranderd zien worden.

Ryan R
22 oktober 2007, 00:15
...?

AnthonieH
22 oktober 2007, 14:38
...?Ik denk dat je de vraag beter rechtstreeks aan de webmaster of een van de moderators kunt richten. Ze zullen vast niet dagelijks hier kijken en bovendien als ze al kijken kunnen ze van elkaar denken dat een ander het wel op zich zal nemen ...

Henk
22 oktober 2007, 17:10
Ik denk dat je de vraag beter rechtstreeks aan de webmaster of een van de moderators kunt richten. Ze zullen vast niet dagelijks hier kijken en bovendien als ze al kijken kunnen ze van elkaar denken dat een ander het wel op zich zal nemen ...

Inderdaad Anthonie.
Ryan R, je kunt het best de Webmaster even een berichtje sturen.

Webmaster
23 oktober 2007, 11:10
Beste ...,

Wij hebben al een lid met de naam 'Ryan', dus als je aangeeft in welke andere naam je je gebruikersnaam veranderd wilt zien, zal ik dit voor je aanpassen.

Ryan R
24 oktober 2007, 00:38
Jack

Is dat een mogelijkheid?

Hanna
24 oktober 2007, 00:51
Nee. Check de ledenlijst eerst even voor alle reeds bestaande gebruikersnamen.

Ryan R
24 oktober 2007, 16:21
Ryan R.

Limbo
25 oktober 2007, 09:55
Jack50971 mss?:D

Hanna
25 oktober 2007, 09:58
Ryann (dus met dubbel n) typt makkelijker dan met spatie en R. ;)

Ryan R
29 oktober 2007, 02:35
Toch zou ik graag als naam Ryan R willen hebben :) dan kunnen de mensen als ze het teveel moeite vinden om de R te typen, die weglaten mochten ze me aanspreken

Webmaster
29 oktober 2007, 13:02
Toch zou ik graag als naam Ryan R willen hebben :) dan kunnen de mensen als ze het teveel moeite vinden om de R te typen, die weglaten mochten ze me aanspreken

Beste ..., Je Gebruikersnaam is veranderd in 'Ryan R'.

Ryan R
29 oktober 2007, 17:27
Bedankt!

ton 2
10 november 2007, 00:54
uh? maar iedereen kan nu nog zien dat het (...) was?

Webmaster
10 november 2007, 10:33
uh? maar iedereen kan nu nog zien dat het natte tostie! was?

Bedankt Ton : bij deze de betreffende postings aangepast.

Nate
1 juni 2009, 09:14
Hallo..ik probeer al weken om mijn gebruikersnaam te veranderen maar krijg geen reactie van de webmaster.

Als dat niet kan wil ik mijn account opheffen...,hoe moet ik dat doen?

:mad:

AnthonieH
1 juni 2009, 10:03
Hallo..ik probeer al weken om mijn gebruikersnaam te veranderen maar krijg geen reactie van de webmaster.

Als dat niet kan wil ik mijn account opheffen...,hoe moet ik dat doen?Accounts kunnen niet worden opgeheven. Maar ik zal de webmaster nog even op je berichtje wijzen achter de schermen, waarschijnlijk is het er in de drukte even bij in geschoten.

Nate
1 juni 2009, 15:08
Accounts kunnen niet worden opgeheven. Maar ik zal de webmaster nog even op je berichtje wijzen achter de schermen, waarschijnlijk is het er in de drukte even bij in geschoten.

Dank Anthonie...,ja ik weet dat de webmaster veel e-mails krijgt....,heb 1 keer bericht gehad van hem maar verder hoor ik niets helaas...de nieuwe naam moet "Nate" worden.Hartelijk dank.

Webmaster
8 juni 2009, 21:45
Dag 'Nate',

We hadden inderdaad contact gehad. Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar door persoonlijke omstandigheden ben ik niet eerder in staat geweest om de wagonlading aan e-mails die ik binnenkrijg te verwerken.

As. donderdag en vrijdag heb ik eindelijk ruimte om dit allemaal op te pakken, dus als je nog een paar daagjes kunt wachten? Dankjewel voor je begrip!

Groet,

Webmaster
12 juni 2009, 16:39
Beste ...,

Je naam is -eindelijk- gewijzigd in 'Nate'.

Nate
12 juni 2009, 18:51
Dag Webmaster.....,het heeft even geduurd maar het is voor elkaar...:D,hartelijk dank.Geloof zeker dat het runnen van deze site heel veel werk is.

gr Nate

Admir31
19 december 2020, 12:54
Beste webmaster,

Graag zou ik mijn gebruikersnaam wijzigen naar Ollie ivm mijn privacy. Mvg

Henk
21 december 2020, 08:31
Beste webmaster,

Graag zou ik mijn gebruikersnaam wijzigen naar Ollie ivm mijn privacy. Mvg

Hallo Admir. De webmaster is al geruime tijd afwezig. De moderators kunnen helaas je naam niet wijzigen. Wat wij wel kunnen doen is al je postings verwijderen en dat je dan een nieuw account aanmaakt. Mocht je meer vragen hebben, stuur mij dan even een privébericht.

Groetjes, Henk.

Limbo
9 januari 2021, 18:55
Kan ik mijn naam veranderen in therealdonaldtrump??

AnthonieH
13 januari 2021, 20:36
Mmmm, besef je dat we dan meer dan 47.000 berichten handmatig stuk voor stuk moeten verwijderen? Sorry, mr. (ex) President, no way :)

Limbo
13 januari 2021, 20:39
mmmm, besef je dat we dan meer dan 47.000 berichten handmatig stuk voor stuk moeten verwijderen? Sorry, mr. (ex) president, no way :)

:d:d