PDA

View Full Version : Dit al eens geprobeerd?


monique3
31 januari 2003, 13:57
Hello everybody.
Ik ben Monique3 en ik heb ttm, en ik heb heel wat jaren terug al eens gebruik gemaakt van het middel in onderstaande link.

http://www.actigener.nl/nl_actigener/index.htm

Ik dacht er baat bij te hebben.
Kort nadat het middel op mijn hoofdhuid werd ingemasseerd, begon de hoofdhuid aangenaam te tintelen.
Dat zou de bloeddoorstroming zijn die gestimuleerd werd.

Baat het niet dan schaad het niet....

groetjes, Monique3.

Haarmannetje
31 januari 2003, 21:49
Gebruik je het nu nog?

Zo nee, waarom niet?

Zo ja, welke effecten heeft het (gehad)? (voller/dikker haar, mooier haar, minder haaruitval, soepelere hoofdhuid, prettiger voelende hoofdhuid, enz.)

Waar kun je het kopen? Gewoon in de drogist?

monique3
31 januari 2003, 22:09
Hoi, haarmannetje.
Nee, ik gebruik het al een hele tijd niet meer. De reden is omdat toendertijd het middel alleen verkrijgbaar was bij een kapper, die er na een tijd mee ophield.
En ik kon het toen nergens anders vinden.
Nu kom ik het al surfende op het web tegen.

Actigener, is van alle middeltjes die ik door de jaren heen op mijn koppie gesmeerd heb gekregen, nog het beste geweest.
Zo heb ik ook een tijd Klitwortel op alcohol gebruikt, vermalen uien, zwavelshampoo enz.

Het effect was dat mijn hoofdhaar prettiger aanvoelde, want je kunt je waarschijnlijk niet indenken hoe het voelt als je ttm hebt, en hoe je hoofdhuid dan kan aanvoelen na een flinke plukpartij.
Het nam de kriebel weg, die mij aanzette tot plukken.
En het leek dat mijn haar sneller terug groeide.

Maar goed, misschien is het de moeite waard om het weer eens een tijd te gaan gebruiken. En te kijken wat het nu voor me doet.

groetjes van Monique3.

monique3
1 februari 2003, 21:55
Deze site vond ik ook al surfende.

http://www.arcos4all.nl/arcoshtms/wetenswaardigheden.asp

Op het eerste gezicht misschien niet van toepassing, maar er staat vanalles bij, huidziekten, exceem, hormoonproblemen, dus ik dacht omdat ik die dingen zowat allemaal genoemd zijn hier op haarweb.
Dat het de moeite waard is om toch te lezen.

groeten, Monique3.