PDA

View Full Version : vlechten


okki
5 februari 2003, 21:21
Nu ik sinds een tijdje AA heb, slaap ik 's nachts met vlechten in. Dit omdat ik 's morgens op tijd op mijn werk moet zijn (6.45 uur) en dus niet zoveel tijd heb om mijn haar te fatsoeneren (Tja, ik moet er iedere morgen om 5.00 uur uit, wil ik een beetje wakker worden en mijn medicijnen regelmatig gebruiken.)
Eerder sliep ik nooit met vlechten in, dus weet ik ook niet of het slechter is voor mijn hoofdhuid, sinds ik AA heb. Als er mensen zijn die het wel weten, dan hoor ik dat graag want, dan weet ik tenminste of ik het beter wel of niet kan doen.

Groetjes van Okki

Priya
7 maart 2003, 13:39
zouden die vlechten niet teveel spanning op je hoofdhuid zetten? je zou ook 1 vlecht kunnen doen of je haar lichtjes bovenop je hoofd oprollen en met een klemmetje vast zetten, doe ik altijd. dan besschadigd je haar minder tijdens het slapen (anders lig je er steeds op en slijt het)

okki
7 maart 2003, 16:35
Hoi Prya,

Bedankt voor je tip, ik kan alleen niets meer bovenop mijn hooft klemmen, gezien ik daar een grote kale plek heb

Priya
7 maart 2003, 19:52
nee, dan moet je heel voorzichtig zijn hoor! doe dan maar een vlecht. zorg dat er nooit spanning op je hoofdhuid komt te staan.

okki
7 maart 2003, 21:03
Hoi Priya,

Nou, wanneer ik vlechten in doe, vlecht ik heel los, anders komen er alsnog klitten in mijn haar en borstelen gaat heel voorzichtig. Als ik niet zo'n grote kale plek bovenop had, dan had ik je tip opgevolgd.
Overdag doe ik een haarband of een sjaaltje om, dit camoufleert mijn kale plekken (nog wel) prima. Maar ik hoop natuurlijk dat het weer over gaat, tja....wie niet?!

groetjes van Okki
(Trouwens, ik vind dat je een mooie naam hebt, hoor je niet vaak hier!)

Do
7 maart 2003, 21:04
Ik deed altijd mijn haar in een lage vlecht en vastzetten met een breed, zacht haarelastiek alleen aan de onderkant. Geen gewone elastiek gebruiken hoor daar knapt het van af.

okki
7 maart 2003, 21:16
Dat doe ik ook al, heb van die kinderelastiekjes omdat, het haar al heel dun is.

Do
7 maart 2003, 21:23
Je kunt natuurlijk ook zo'n super sexy haarnetje nemen, hoop ik wel dat je vrijgezel bent anders is de kans groot dat je mannetje op de logeerkamer gaat liggen.

okki
7 maart 2003, 21:29
Nee, die doe ik iedere avond een al muilkorf aan zijn mond omdat, ie snurkt en zodoende er 's morgens dan altijd een bos haar aan de zijkant van onze slaapkamer ligt. Maar ik vind het een hele goeie....!

Priya
7 maart 2003, 23:18
:D :D :D
das een goeie!

Priya
7 maart 2003, 23:20
He Okkie,

dank je voor het compliment, maar uh, het is gewoon een nickname (wel een echte naam, maar niet de mijne :D !)

Groetjes,
Priya