PDA

View Full Version : Propecia te koop


benji
1 oktober 2007, 18:48
ik heb nog 2 pakjes steeds liggen (60 pillen) originele propecia van MSD..
heb nog wel bonnetje bij..
wil ze verkopen voor 50 euro inc. verzend kosten.. iemand er belang bij?
is dus voor 2 maand 1mg pilletjes..

pm anders even groetjes

kevin
1 oktober 2007, 18:54
Je gebruikt op het moment dus niks en gaat niks in de toekomst gebruiken?

Limbo
1 oktober 2007, 18:56
Je gebruikt op het moment dus niks en gaat niks in de toekomst gebruiken?

Kijk eens naar zijn handtekening...

benji
1 oktober 2007, 20:15
ben met alles nu echt gestopt..

0.25 fina heb ik nog steeds bijwerkings, het is grote vergif voor me..
ik ben ook met alle cremes en prut gestopt heb al die halve potjes weggegooit. folligen creme jeukte soms ook heel erg dus..

heb nog wel tricomin shampoo die ik op de voetbal gebruik met douche haha voor de rest moet ik het toch accepteren,
het werd te erg voor mij, let altijd op anderen mensen hun haar enzo, en voelde me er kut bij pff.. ik had vorig jaar een NW2 en nu een NW3 en het word ook steeds dunner, als het te erg word koop ik tondoze, dus waarschijnlijk volgend jaar al, je kunt mij vergelijken met wesley snijder

groetjes

Limbo
1 oktober 2007, 21:28
ben met alles nu echt gestopt..

0.25 fina heb ik nog steeds bijwerkings, het is grote vergif voor me..
ik ben ook met alle cremes en prut gestopt heb al die halve potjes weggegooit. folligen creme jeukte soms ook heel erg dus..

heb nog wel tricomin shampoo die ik op de voetbal gebruik met douche haha voor de rest moet ik het toch accepteren,
het werd te erg voor mij, let altijd op anderen mensen hun haar enzo, en voelde me er kut bij pff.. ik had vorig jaar een NW2 en nu een NW3 en het word ook steeds dunner, als het te erg word koop ik tondoze, dus waarschijnlijk volgend jaar al, je kunt mij vergelijken met wesley snijder

groetjes

Heel knap van jou dat je het probeert te aanvaarden. Heel veel succes!!