PDA

View Full Version : LIGHT HEAT ENERGIE (LHE)/ Alkmaar???


Liesje22
14 oktober 2007, 14:23
Hallo,
Kunnen jullie mij vetrellen of deze methode : LIGHT HEAT ENERGIE (LHE) effectief is? Zijn hier meerdere behandelingen nodig dan met IPL/ laser..? Wat zijn jullie ervaringene ermee? Ik wil namelijk mijn onderbenen laten doen bij intranos.nl daar kost het ong. 200 euro. Iemand ook wel eens bij Intranos geweest in Alkmaar?

Alvast bedankt!

Groetjes Liesje

lanny
21 oktober 2007, 00:49
LHE is een slechte machine, is een verouderde IPL die ze proberen onder de naam LHE nieuw leven in te blazen. Zoek maar op dit forum naar betere ik heb lijstjes gemaakt van goede machines. En andere ook ga maar door de berichtjes heen

Hallo,
Kunnen jullie mij vetrellen of deze methode : LIGHT HEAT ENERGIE (LHE) effectief is? Zijn hier meerdere behandelingen nodig dan met IPL/ laser..? Wat zijn jullie ervaringene ermee? Ik wil namelijk mijn onderbenen laten doen bij intranos.nl daar kost het ong. 200 euro. Iemand ook wel eens bij Intranos geweest in Alkmaar?

Alvast bedankt!

Groetjes Liesje

lanny
21 oktober 2007, 00:57
PhotoNova PLS 3
SmartPULS
Ellipse Flex
VPL

Redelijk
Elos


Slecht is
Med Ops
Spa touch

Overigens hoop ik dat andere leden mijn lijstje willen aanvullen met nog ontbrekende apparaten en eigen ervaringen.:D
LHE

lanny
21 oktober 2007, 00:57
fout gespeld weet ik maar kon het niet veranderen...

Liesje22
29 oktober 2007, 14:07
Oke bedankt voor de reacties! Ik ga dat maar niet doen dan. Zit nu te denken om het in ziekenhuis te laten doen daar maken ze gebruik van de diodelaser. Staat niet in dat lijstje van je maar is die ook wel goed dan??

lanny
3 november 2007, 22:05
Oke bedankt voor de reacties! Ik ga dat maar niet doen dan. Zit nu te denken om het in ziekenhuis te laten doen daar maken ze gebruik van de diodelaser. Staat niet in dat lijstje van je maar is die ook wel goed dan??


Staat wel in een anderlijstje in een andere theath en laservrouwtje zweert erbij dus dat zit wel snor.

gr

Lanny

lanny
3 november 2007, 22:06
Succes en hoop dat je snel het gewenste resultaat hebt

gr

Lanny

lanny
3 november 2007, 22:07
Succes en hoop dat je snel het gewenste resultaat hebt

gr

Lanny

laat ons even weten hoe het gaat na de eerste behandeling

Liesje22
5 november 2007, 14:50
Ja zal ik doen! Ik heb de 27ste de eerste behandeling dus jullie horen het daarna wel!

kaas
26 november 2007, 18:22
Succes morgen, Liesje!
Ben benieuwd naar je resultaat!!!!

Groetjes, kaas

lanny
12 december 2007, 20:25
succes