PDA

View Full Version : Zelf thuis laseren!?


Liesje22
14 oktober 2007, 17:11
Ik kwam dit tegen op internet, het is een laser apparaat voor thuis. Dus dan kan je zelf thuis de behandelingen doen voor een niet al te dure prijs. Kennen jullie dit en geloven jullie hierin?


http://i12.ebayimg.com/04/i/000/9b/b9/55af_1_b.JPG

Groetjes.

janiek
15 oktober 2007, 17:36
Hoi,

Ik ken het niet, maar het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat zoiets werkt.
Voor laser/flitslicht ontharing heb je een goed apparaat nodig dat heel sterk is, zo'n apparaat is vaak veel groter en duurder om uberhaupt zoveel energie te kunnen leveren. Daarbij is het ook in te denken dat het apparaat door een ervaren persoon bediend moet worden, het is verschillend hoe het apparaat ingesteld moet worden in verband met de huidskleur en de kleur van het haar. Daarbij is er zeker kans op complicaties, zoals verbranding van de huid of pigmentverschuiving. Al met al neemt dit bedrijf een groot risico. En als ze dat niet nemen, is het apparaat waarschijnlijk veels te zwak. Voor mij weer een bewijs dat je zo gemakkelijk opgelicht kan worden als consument.
Ik zou het zelf nooit kopen.

gr Janiek

Marte
16 oktober 2007, 15:57
Ik ben het eens met janiek, vaak zijn dergelijke apparaten van een zeer lichte versie die dus niet effectief zijn om effectief resultaat te bekomen, bovendien kun je , indien je inderdaad neit kunt werken met een dergelijk apparaat schade aan eigen lichaam en huid oplopen. Geen aanrader dus, meestal is het weggegooid geld, en enkel op de markt omdat het toch zoveel goedkoper is dan bij een centrum laseren en er zovele mensen zijn die zo graag willen, ...

lanny
21 oktober 2007, 00:47
werkt niet! Niet aan beginnen zonde van je geld!

parell
24 oktober 2007, 10:23
Het zou denk ik niet werken op mensen die echt last hebben van hirsutisme..

Of het zou idd niet krachtig genoeg zijn of van toepassing zijn op mensen die ergens een donker haartje tussen hebben zitten op hun gezicht of iets dergelijks (nadat ze er vaak genoeg mee aan de gang zijn geweest..:P)