PDA

View Full Version : opeens sterk gekronkelde haren


rooieterp
18 oktober 2007, 00:36
Ik ben Yvonne en heb al een paar maanden alopecia areata.
Ik gebruik dermovatecreme en lotion en de haren beginnen terug te komen!!!!
Ik zie echter overal op mijn hoofd sterk gekronkelde haren.
Het lijken wel uitgerekte veertjes uit pennen. Ze zijn om de milimeter gekronkeld.:confused:
Wie herkent dit?

penake
15 november 2007, 09:36
misschien zijn je nieuwe haren gewoon anders als de oorspronkelijke waren?
hoe ziet het er nu uit?

DunHaar
11 oktober 2009, 18:49
Gekronkeld haar is beschadigd haar. Je haar kan ook afgebroken zijn waardoor het dan nieuwe haar lijkt? Je haarschubben zijn niet glad dan word het gekronkeld.

Hanna
11 oktober 2009, 19:52
Het bewezen haargroeimiddel minoxidil-lotion geeft ook meestal nieuwe haren die gekronkeld zijn, maar die haren veranderen (veel) later in normale haren.

manja.a
28 oktober 2009, 14:47
Ik heb dat ook, juist op plekken waar ik niet kaal ben maar waar het haar wel dun is. Wat ik heb begrepen is dat juist een goede zaak en is je haarzakje weer aan het produceren. Ik denk dat hij gewoon last heeft van opstart problemen :D

Ambo
28 oktober 2009, 15:27
Ik heb dat ook, juist op plekken waar ik niet kaal ben maar waar het haar wel dun is. Wat ik heb begrepen is dat juist een goede zaak en is je haarzakje weer aan het produceren. Ik denk dat hij gewoon last heeft van opstart problemen :D

Precies, het haarzakje weet niet wat hem overkomt na al die tijd.... ;)

Dahlia
31 oktober 2009, 11:30
Hoe bestaat het? Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan na een haartransplantatie bij dr Feriduni in Hasselt, nu ruim anderhalf jaar geleden.
En de terug gegroeide getransplanteerde haren zijn nog steeds sterk gekronkeld..........

Ambo
31 oktober 2009, 16:29
Hoe bestaat het? Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan na een haartransplantatie bij dr Feriduni in Hasselt, nu ruim anderhalf jaar geleden.
En de terug gegroeide getransplanteerde haren zijn nog steeds sterk gekronkeld..........


Na zo'n lange tijd nog? En wat zei Feriduni daarover?

Of heb je schaamhaar laten transplanteren... :P

manja.a
5 november 2009, 14:24
hahahahaahaha zou dat het zijn?

Ambo
16 november 2009, 21:44
hahahahaahaha zou dat het zijn?

Of dacht je dat hij je onzedelijk had betast?? :P