PDA

View Full Version : Hallo allemaal


José P
18 februari 2003, 09:47
wat fijn dat ik dit forum heb ontdekt, want je denkt dat er niet zo veel (jonge vrouwen) zijn die met deze problemen rondlopen.
Ik ben José P en loop mijn hele leven al met een dunne haardos rond, na de geboorte van mijn twee kinderen is die "dos" alleen nog maar dunner geworden.
Ik heb het altijd redelijk weten te camoufleren, maar op een gegeven moment wordt dat steeds moeilijker. Vooral op mijn voorhoofd ben ik bijna kaal. Ik kamde dan mijn haar van mijn achterhoofd naar voren en met een klein haarstukje maakte ik dan een knoet boven op mijn hoofd. Die kale plek op mijn voorhoofd camoufleerde ik ook nog met een beetje oogpotlood.
Afgelopen maandag werd ik gebeld door iemand van een haarcentrum, die i.v.m. een open dag in het ziekenhuis in Hengelo modellen zocht voor een "haarmetamorfose", en of ik daar beschikbaar voor was.
Woensdag ben ik daar geweest voor een oriënterend gesprek,
en ze heeft me ook gelijk een haarstuk laten zien, die ik dan zaterdag voor de demonstratie opkreeg.
Ik ben akkoord gegaan en daar zat ik dan met mijn "kale" koppie,
er kwamen veel mensen kijken naar die demonstratie, best eng.
Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met het haarwerk, en voel me heel blij. Ik had ook nog wel mazzel met de prijs van het haarwerk, want omdat ik meedeed aan die demonstratie kreeg ik als dank 30% korting, en met de ziekenfonds en aanv. verzekering niet meegeteld hoefde ik maar 65 Euro te betalen, leuk om mee te beginnen toch.

Groetjes José P

Do
18 februari 2003, 12:50
Hai Jose,

Dat is inderdaad een leuk begin om voor die prijs met een haarwerk te beginnen.

Veel leesplezier en leuk dat je er bent op dit gezellige forum.

Groetjes Do.