PDA

View Full Version : Even voorstellen.


dejah83
23 oktober 2007, 19:31
Hallo allemaal, mijn naam is Deborah en ik ben 24 jaar.
Zelf heb ik geen last van haaruitval maar mijn zoontje van 2.5 jaar wel.
Ik ontdekte het 2 maanden geleden een klein rondje vlak bij zijn kruin inmiddels is het uitgebreid en begint het andere mensen ook op te vallen. De dermatoloog vertelde mij dat het Alopecia Areata zou kunnen zijn ook omdat hij verder geen aanwijzingen voor een schimmel zag en omdat zijn vader erge last van hooikorts heeft etc..

Een vreselijk gevoel bekroop me toen ik de plek voor het eerst zag. Ik begon daardoor nogal aan me zelf te twijfelen als moeder, misschien lag het wel aan het menu wat ik hem voorschotelde, of misschien komt het door mijn nieuwe relatie en de stress die een kind daarvan ondervind, misschien moest ik maar minder gaan werken of mischien had hij wel iets anders ernstigs onder de leden. Ik haalde me allemaal muizenissen in me hoofd, en Jayden maar zijn haartjes aan iedereen trots laten zien ;) Hij heeft er gelukkig nog geen benul van en vind die aandacht wel leuk. Als ik me zo een beetje inlees over AA en dan vooral over het verloop bij kinderen word ik niet al te vrolijk. Moet er nog even niet aan denken en hopen dat het vanzelf weer gaat groeien.
Ik zou wel graag met mensen in contact komen die in hetzelfde schuitje zitten als ik.
Groetjes Deborah