PDA

View Full Version : Zantman klanten opgelet!!!!!


Do
18 februari 2003, 21:16
Hallo allemaal,

Eergisteren kreeg ik een bericht dat de haarwerkbedrijven van Zantman (Rotterdam en Groningen) faillisement hebben aangevraagd en dat zij vorige week hun deuren al hebben gesloten.
Vanavond heb ik dit bevestigd gekregen (2 leden VAAP, kamer van koophandel).

Paniek bij sommigen is groot omdat hiertoe besloten is zonder enige kennisgeving naar hun klanten toe, en er dus onder deze mensen een aantal zijn die daar nog (reserve)haarwerken hebben liggen. Ook telefonisch zou er geen contakt meer mogelijk zijn (telefoonnrs. schijnen afgesloten te zijn).


Het lijkt mij voor diegene verstandig om even contakt op te nemen met het L.H.V.
Dit is n.l. de vereniging waar Zantman bij aangesloten is en wellicht kan het L.H.V. het een en ander voor jullie regelen of je van verdere informatie voorzien zodat je ermee aan de slag kunt.

Leden VAAP kunnen contakt opnemen met de vereniging, voor hulp worden jullie doorverwezen.

Webadres: www.lhv.cc
e-mail: info@lhv.cc

Groeten Do.

Jessie
18 februari 2003, 23:10
Wat een asociale houding van die Zandman. Laat mooi zijn klanten barsten! Ze kunnen het nu verder uitzoeken hoe ze hun haarwerk terugkrijgen.:mad:


ZANDMAN; HOOP DAT JE NOOIT OPNIEUW BEGINT TENMINSTE NIET IN EEN SECTOR WAAR MENSEN AFHANKELIJK VAN JOU MOETEN ZIJN. HAD IN IEDER GEVAL HET FATSOEN GEHAD OM DE MENSEN OP DE HOOGTE TE STELLEN!

Heb er geen woorden voor. Iedereen sterkte.
Jessie

Do
19 februari 2003, 13:00
Voor diegene die naam, telefoonnr en adres van de curator nodig hebben, om zodoende hun haarwerk terug te krijgen: Stuur me even een PB en je krijgt deze gegevens plus eventueel aanvullende informatie.


Voor mensen die een aanbetaling hebben gedaan op een haarwerk is er GEEN kans op terugbetaling.

Leden VAAP: wij bundelen alles naar 1 persoon binnen de vereniging die in nauw contakt staat met de bewuste curator.
Je hoeft dus geen PB te sturen, gegevens zijn bij ons bekend en we zijn er volop mee bezig namens onze leden. Geef wel even aan de VAAP door dat ook jij slachtoffer bent geworden van dit faillissement, zodat we ook voor jou stappen kunnen gaan ondernemen.

Leden TTM: Ook hier bundelen we alles. Telefoonnr. op te vragen bij Monique3.

Gr. Do

Webmaster
20 februari 2003, 16:11
Beste lotgenoten,

Er is een algemene mededeling gedaan omtrent de situatie rond Theo Zantman Haarwerken. Gebruik deze link: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?threadid=1230 om op de hoogte te blijven van de actuele stand van zaken. Mocht je een bericht hierover kwijt willen op het Forum: gebruik hiervoor dan de bovenstaande link.

Do
21 februari 2003, 18:22
Hallo allemaal,

Er is nieuws m.b.t. Zantman. Lees de Mededeling : http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?threadid=1230

Groetjes Do.
(bericht aangepast door Webmaster)