PDA

View Full Version : haartransplantatie???????


couvre
18 februari 2003, 22:00
Hallo mensen,

Wie kan mij helpen? ik ben van plan om een haartransplantatie te ondergaan maar ik weet niet bij wie ik dat het beste kan doen. Ik lees zoveel informatie op het web en op dit forum, maar is er iemand die hele goede ervaringen heeft met een kliniek. Ik lees veel goede dingen over laser aesthetic, maar is dit ook allemaal waar???????

please help

bij voorbaat dank,

almost bold

thomas
19 februari 2003, 19:57
Mijn advies : vraag de folder op bij LA en maak gewoon een keer een afspraak in Haarlem voor een vrijblijvend advies. Dan kun je het allemaal met je eigen ogen zien (meestal ontmoet je ook behandelde patienten in de wachtkamer) en horen wat voor jou de mogelijkheden zijn.


Groetjes
Thomas

Erick
20 februari 2003, 01:42
Hoi, ik begrijp je probleem. Zelf heb ik 6 jaar geleden bij Hairplus in R'dam 500 grafts laten zetten. Dit is echt zonde van het geld geweest, want het is erg weinig, dus absoluut niet dekkend. Voor iemand die niet weet van mijn transplantatie zie ik er gewoon uit als een kale man. Het meest vervelende vind ik het litteken op mijn achterhoofd. Zelfs bij 2cm lang haar is die nog heel goed zichtbaar. Hierover wordt bijna niet geinformeerd door de klinieken. Als je kaalheid vergevorderd is, moet je echt in zee met de klinieken die grotere sessies doen van bijv. 1500 grafts, zoals Laser Aesthetic en Transhair. Persoonlijk heb ik echter mijn twijfels over het gebruik van laser. Als je op web-sites kijkt van klinieken in de USA, dan merk je dat de laser daar bijna niet (meer) gebruikt wordt. Transhair gebruikt de laser maar voor een klein gedeelte van de grafts, dus daarmee zou ik misschien nog in zee gaan. Ondanks mijn bedenkingen denk ik nog regelmatig aan het evt. laten doen van een 2de en later misschien 3de transplantatie. Ik zou echter liever mijn haar millimeteren, maar dat is vanwege het litteken erg lelijk. Maak dus een keuze: óf je houdt je haar heel kort, óf je laat een HT doen. Daarna kun je niet meer terug, het litteken is blijvend.

harley
27 maart 2003, 20:14
Hallo,

Ik lees allerlei verhalen over het litteken maar ik kan niet zeggen dat je het nog kunt zien. terwijl het van oor tot oor was.
OK als je heel goed kijkt met haren omhoog kamend kun je het aan de zijkanten nog ontdekken tenminste als je het weet.

Ik ben bij transhair geweest. En heb mijn huisarts na twee weken de hechting laten verwijderen (was gewoon korter bij dan anderhalf uur rijden) Mijn huisarts was onder de indruk van het resultaat. Hij noemde het een "binnen hechting".

Groet,